RaY Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam, ma ktoś jakieś informacje na temat klasy pretendent ? Będzie coć się działo w tym kierunku w następnym sezonie? Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ale co ma się niby dziać ? O ile nie będzie jakiegoś trzęsienia ziemi, to pewnie będzie tak jak w latach ubiegłych, czyli dowolny sprzęt, sprawny technicznie i przygotowany do odbioru technicznego i jazda. Jak zejdziesz poniżej jakiegoś tam czasu (nie pamiętam jaki to był limit, trzeba sprawdzić na str pzm.pl) to wylatujesz do Rookie i to z grubsza tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ale co ma się niby dziać ? O ile nie będzie jakiegoś trzęsienia ziemi, to pewnie będzie tak jak w latach ubiegłych, czyli dowolny sprzęt, sprawny technicznie i przygotowany do odbioru technicznego i jazda. Jak zejdziesz poniżej jakiegoś tam czasu (nie pamiętam jaki to był limit, trzeba sprawdzić na str pzm.pl) to wylatujesz do Rookie i to z grubsza tyle... No nie koniecznie jest to takie proste jak piszesz :icon_rolleyes: Dostałem info od Pan Zbyszka z AMW. Może się komuś przyda: Na pewno klasa pretendent lub jej odpowiednik będą w sezonie 2011, trudno mówić dokładnie o wytycznych gdy nie znamy regulaminów na przyszły rok ale raczej rewolucji nie będzie a więc: - licencja TAK ale po pierwszych 2 startach (ukończonych wyścigach) - limit czasu dla Toru Poznań (po przekroczeniu 1,48 konieczność przejścia do Rookie! Bez względu na resztę) Esencja przygotowania motocykla: 1. Korki tylko w owiewkach wyścigowych tj jeśli ktoś jedzie w owiewkach drogowych z zaklejonymi lampami wówczas ich nie wymagamy 2. Wanny tylko w owiewkach torowych 3. Gąbki obowiązkowo 4. Kombinezon jednoczęściowy zdecydowanie zalecany (w klasie Pretendent przymkniemy oko na dwuczęściówki) i bezwzględnie ochraniacz kręgosłupa 5. Kierunki i lampy mogą być zaklejone ale podnóżki pasażera i podstawki do demontażu 6. Płetwa na wahaczu zdecydowanie zalecana 7. Szyba nie popękana i przyjrzysta 8. Kierownica nie może dotykać zbiornika (luz ok 3-4 cm) 9. Amortyzator skrętu nie może być ogranicznikiem skrętu 10. Rollgaz musi samoczynnie wracać 11. Podnóżki składane lub kitowe z aluminium albo stalowe zakończone korkiem plastikowym 12. Wszystkie korki spustowe i wlewowe przewiercone i zabezpieczone drutem przed samoczynnym odkręceniem (drut poprowadzony tak aby zabezpieczał przed odkręceniem a nie przed zgubieniem!) 13. Zabezpieczony przed odkręceniem filtr oleju 14. Woda jako czynnik chłodzący - nie płyn!!! 15. Limit głośności - 102dB 16. Kask z homologacją ECE22-05 lub innymi amerykańskimi lub japońskimi (2005) Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Cześć ja ma pytanie odnośnie tej gąbki w baku z racji tego, że motocykl będzie mi również służył do codziennej jazdy. Czy ma ona jakieś skutki uboczne typu nie działająca kontrolka rezerwy, zatykanie po jakimś czasie filtra itp? Co ile trzeba ją wymieniać i ile jej w ogóle tam napchać?? I drugie dotyczy korków w wannie - otworu już mam bo takie kupiłem, ale się zastanawiam z czego by te korki zrobić - są jakieś wytyczne?? Czy ktoś kiedykolwiek słyszał, że wiercenie otworów pod płetwę ma jakiś negatywny wpływ na wahacz?? Fajnie słyszeć, że dwu-częściówki będą przechodzić to był jeden z powodów dlaczego sobie odpuściłem zeszły sezon, ale tak pasowałoby to w końcu nabyć. Dzięki z góry! Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Czyli musisz kupić torówkę. Nie bardzo, pokombinuje coś z drogowym :flesje: Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Chyba 1:53, szkoda tylko że litry ganiają z 600, co z tego że szybciej wyjdziesz z zakrętu, a na prostej baty. Właśnie to jest dobre. Daje szanse słabym technicznie zawodnikom szanse na wyprzedzanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 No nie koniecznie jest to takie proste jak piszesz :icon_rolleyes: Dostałem info od Pan Zbyszka z AMW... No toteż przecież napisałem że motocykl, jakikolwiek bo w predatorach nie ma podziału na pojemności, przygotowany do odbioru tech i jazda... a i nie Zbyszek a Zbyszko i nie z AMW a AW ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 jezeli zrobisz to na drodze, zgodnie z przepisami w przypadku braku oc sprawcy szkode pokrywa ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny, ktory to ma prawo do pelnego regresu wzgledem ciebie z tytulu wyplaconych dla poszkodowanego swiadczen ... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Czy Ty umiesz czytać, na jakiej drodze? Mówię o torze, jak kogoś połamię, zgruzuję mu sprzęt? to ze masz moto torowe nie oznaczalo ze chodzi o wypadek na torze... po drugie OC nie dziala na torze! po trzecie kazdy ma obowiazek wykupienia ubezpieczenia, np od NNW... bylo w regulaminach startow... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 (edytowane) nie wiem... ;( Edytowane 18 Listopada 2010 przez mrbravo Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 (edytowane) po drugie OC nie dziala na torze! skąd ta informacja? nie znam na pamięć regulaminów WMMP i Pucharów ale: -możliwe, że podpisując zgłoszenie podpisujesz coś w rodzaju oświadczenia, iż zrzekasz się roszczeń wobec organizatora oraz innych uczestników zawodów -ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, ...itd nie wyłącza odpowiedzialności ubezpieczyciela z tytułu jazd wyścigowych wg mnie problemem może być tylko w/w oświadczenie oraz określenie winy w przypadku jakiegoś zdarzenia Edytowane 18 Listopada 2010 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 -ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, ...itd nie wyłącza odpowiedzialności ubezpieczyciela z tytułu jazd wyścigowych w czasie rajdow ulicznych nigdy nie ma odpowiedzialnosci z tytulu oc kierowcy tylko organizator pokrywa koszty w przypadku uszkodzenia mienia osob trzecich. dlatego moze nalezy zdefiniowac pojecie co znaczy "wprowadzic pojazd do ruchu"... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 w czasie rajdow ulicznych nigdy nie ma odpowiedzialnosci z tytulu oc kierowcy tylko organizator pokrywa koszty w przypadku uszkodzenia mienia osob trzecich. dlatego moze nalezy zdefiniowac pojecie co znaczy "wprowadzic pojazd do ruchu"... to jakieś nowe pojęcie? rajdy uliczne? konkretnie o jaką dyscyplinę Ci chodzi? akurat w przypadku rajdów to jesteś troszkę w błędzie rajd z zasady, w większości przypadków odbywa się na drogach publicznych, tylko próby sportowe (odcinki specjalne) odbywają się na wyłączonych z ruchu odcinkach wątpię, aby jakikolwiek organizator brał na siebie odpowiedzialność za szkody wynikłe podczas przejazdu tzw. dojazdówkami co do samych odcinków specjalnych to się nie orientuję, możliwe, że organizator bierze na siebie odpowiedzialność - niemniej podczas rajdów auto musi spełniać wszelkie wymogi przepisów ruchu drogowego, w tym także obowiązek ubezpieczenia OC poza tym żadne regulaminy, jakiejkolwiek dyscypliny nie mogą być w sprzeczności do nadrzędnych unormowań prawnych no i Yuby nie pytał o osoby trzecie tylko szkody u innych zawodników prawdę mówiąc sam jestem ciekawy co w przypadku wypadku - czy były już jakiś akcje że jakiś zawodnik miał asy do innego aby pokrywał szkody Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 no jak... nie dalej jak 3 tyg temu, na odcinku wylaczonym z ruchu (nie pamietam jaki kierowca) przywalil komus w element posesji. przyjechala policja i wypisali mandat... no i od tego momentu zaczyna sie program ktory udowadnial ze policja powinna sie bujac i wypowiadal sie organizator wyscigu wlasnie ze wszelkie szkody wynikle z udzialu kierowcow w rajdzie pokrywane sa z polisy oc organizatora... tak to bylo przedstawione, do tego pilot mial byc swiadkiem przeciw kierowcy co organizator tez trafnie komentowal w dalszej czesci programu... ;) Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Koleś dostał mandat za "spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym" na odcinku wyłączonym z ruchu. Kupa śmiechu ale nie ma nic wspólnego z pytanie YUBego Może tutaj coś znajdziesz co Cie interesuje. http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/Mot...czenia_2010.pdf lub szerzej: http://www.pzm.pl/motocykle_regulaminy/Wyscigi_motocyklowe ale biorąc to na logikę chyba jest tak jak konrad napisał, czyli jest jakaś klauzula o braku roszczeń majątkowych, kwestia tylko znalezienia jej w nowym regulaminie. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.