Satrian Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) Tak i dziwne jest to ze tak jak by a raczej napewno spadala na obrotach mam tu na mysli ponizej minimalnych , dlawi i gasnie.. chociaz nie zawsze.. ale jak wczesniej wspomnialem problem daje sie we znaki jak tylko sie rozgrzeje ....... Chociaz dziwne bo jak ja przeprowadzalem przejechalem nia dobre 15 km podczas jazdy wszystko ok jak tylko musialem sie zatrzymac swiatla itp to zaczynala szwankowac lekarstwem na tamta chwile bylo przytrzymanie ja na obrotach tak 2 200 okolo ale i tak zgasla mi raz .. Też tak miałem w CBR 600F1 jak ciepła to ciężko paliła. Na zimno paliła dobrze. Niezależnie od temperatury strzelała z wydechu (pusty komin) i kopciła na niebiesko. Przed regulacją i czyszczeniem gaźników nie trzymała wolnych obrotów w ogóle i gasła. Przy prze gazówkach wyrzucała czarną sadzę. Oddałem do regulacji zaworów. Serwisant powiedział że na dwóch nie było luzu w ogóle i tylko dwa mieściły się w normie. Po zaworach od razu wyregulował gaźniki. Moto od razu odżyło i zużycie paliwa zdecydowanie spadło. W następnym sezonie znów regulowałem gaźniki, tym razem u mechanika z polecenia i lala gadała jeszcze lepiej! Niestety przez cały okres eksploatacji brała olej. Najpierw w granicach rozsądku potem jak doszło do 1,5 litra na 1000 sprzedałem ją. Przejeździłem nią 26 tyś km. Teraz mam F2 i jestem happy Czekam na info jak tam z twoim sprzętem, bo nie ukrywam że jestem ciekaw, co jest przyczyną w twoim przypadku? Powodzenia! Pozdrawiam! Edytowane 13 Listopada 2010 przez Satrian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) Hmm sam juz nie wiem zobacze co bedzie sie dzialo po sprawdzeniu zaworow.. gazniki byly regulowane i synchronizowane + service jak wspomnialem zabieraja ja w sobote .. albo sam ja wczesniej im na plecach zatargam... :wink: dam znac napewno jak juz bede cos wiedzial.. w kazdym badz razie nie wyjedzie z warsztatu doputy dopuki nie bedzie zrobiona... Tylko trzese sie na sama mysl jakie moga byc koszta.. i czy warto zebym nie poplyna za bardzo .. Dzieki Serdeczne Pozdrawiam. Edytowane 13 Listopada 2010 przez Lukasz1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Przecież najpierw podadzą ci diagnozę i koszt naprawy a potem zadecydujesz czy jest sens naprawiać czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Owszem nie inaczej .... tylko mialem tu na mysli ze jezeli dajmy na to koszt bedzie przekraczal £ 1000 to plecak i poplynolem jak szczypior.. nic to .. nie ma sensu zebym na chwile obecna nabijal sobie glowe CZarnym scenariuszem.. wkrotce sie dowiemy co i jak .. tym czasem Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Powtórzę się... Sprawdź TPS ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 u kumpla podobne objawy były związane z gaźnikami. po ich wyczyszczeniu i ustawieniu jest dużo lepiej, sprawdź te luzy zaworowe to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 (edytowane) Sprawdze napewno...!!! Dzieki serdeczne. Jak juz wspomnialem wczesniej gazniki zostaly wyregulowane + pelen service i owszem palila od pierwszego tyk .. i spiewala.. mam nadzieje ze to beda te luzy na zaworach ps.. panowie czytalem ze luzy na zaworach ustawia sie TYLKO na zimnym silniku czy to prawda ? tak dla siebie chcialbym sie upewnic... Edytowane 15 Listopada 2010 przez Lukasz1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 (edytowane) Święta prawda :cool: To w końcu mechanik powiedział o co chodziło? Czy faktycznie luzy były za małe na zaworach? Ps. Ile w UK kosztuje synchro gaźników w 4 rzędowym, lub regulacja zaworów "na śrubach" tak z ciekawości pytam. Edytowane 15 Listopada 2010 przez Sopelblue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 (edytowane) JA z samo synchro gaznikow zaplacilem 70 funow... nie jestem pewien ile mnie pociagnie za regulacje zaworow.. jeszcze tego nie zrobil a do twojego pytania czy to mech powiedzial..? nie.. chlopaki tutaj na forum!!!!!!!!! przeczytalem w servisowce Yamahy R6 ze zawory reguluje sie na zimnym silniku... napisalem zeby byc pewien .. Edytowane 15 Listopada 2010 przez Lukasz1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Źle mnie zrozumiałeś. Pytałem czy mechanik potwierdził to co Adam M. ładnych pare postów wcześniej stwierdził "zdalnie". Ale widzę że jeszcze nie. Ps w każdym silniku zawory ustawia się na zimnym silniku (dlaczego to już pewnie wiesz) nie będę katował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 (edytowane) Sorry... tak trzymam sie caly czas tego co Adam mi polecil !!!!!! ale jak wczesniej wspomnialem moto zabiora dopiero w sobote czyli najwczesniej bede wiedzial cos konkretnego ( mam nadzieje) w przyszlym tyg.. Edytowane 15 Listopada 2010 przez Lukasz1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekW Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Wydaje mi sie Zielorz moze miec racje zerknij w artykule na akapit "slabe strony" http://www.scigacz.pl/Yamaha,R6,%281999,2002%29,13654.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) Witam, .. Dzieki serdeczne.. :lalag: nie bede sie powtarzal po nie wiem ile razy tak jak wspomnialem ..zawory i tak musze wyregulowac jak pisal Adam z tego wzgeledu ze nawet odnoszac sie do ksiazki servisowej ktora chce sie zapalic od kartkowania jest jasno napisane ze zawory powinny byc ustawione przy 42000 tys i tak jak Piszecie sprawdze TPS na bank!!!!!!!!!! DZieki jeszcze raz Pozdrawiam. a tak nawiasem to moze ktos z Was mi powiedziec gdzie ten TPS konkretnie jest umiejscowiony... i w jaki sposob go sprawdzic... z gory Dzieki. Edytowane 16 Listopada 2010 przez Lukasz1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 a tak nawiasem to moze ktos z Was mi powiedziec gdzie ten TPS konkretnie jest umiejscowiony... i w jaki sposob go sprawdzic... z gory Dzieki. Proszę Cię bardzo :bigrazz: TPS jest po prawej stronie gaźników - takie coś owalne przymocowane obok gaźnika z prawej, na "fasolkach" dwiema śrubkami na śrubokręt gwiazdkowy lub na ampul. Na dodatek ma wpiętą dwupinową wtyczkę. Cały przebieg ustawiania masz opisany w manualu który prawie płonie :biggrin: Nie wiem czy twoja eRka też to ma ale Fazery pokazywały na obrotomierzu poprawność ustawienia TPS. Na koniec dobra rada - zaznacz sobie obecne ustawienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Dzieki serdeczne !!! No to teraz krotka relacja z ostatniej mojej rozmowy z magikiem (mechanikiem).. :icon_twisted: Mianowicie dzwonie do kola i mu mowie o ustawieniu tych zaworow jak to pan Adam i reszta polecili ze za maly luz spowoduje gasniecie jak cieply ..za doplata oczywiscie... odp NIE to nie moze byc to..????????????????????????co on sobie mysle .. Mowie o TPS owszem ,ale tego nie da sie sprawdzic cos zabelkotal.. no ja mechanikiem niestety ... doslownie niestety! nie jestem ale jest opis czy schemat jak to sprawdzic odnoszac sie do obrotow..... w servisowce . jednym slowem K....tas podwarzyl to co mowicie . Dostal ile chcial bez rzadnych zgrzytow a spartaczyl dzielo na wstepie oddajac mi takie moto!! Ktorego zreszta juz w lapy chyba nie dostanie... no to jak to tak mozna.. Bollox taki pociskac.. Oki Pany bo sie zagotowalem i katuje .. a i wspomnial ze jak to sa pierscienie tloki itp to lepiej moto popchnac???? Znalazlem w okolicy zaklad ktorzy zajmuja sie przygotowaniem motow do wyscigow mile od toru Malory Park... i specjalizuja sie w Yamaha chyba tam moja niunie na leczenie posle bo rece mi opadly,.,po ostatniej rozmowie .. Panowie czy jezeli faktycznie tloki itp padly lub tez padaja to czy nie lepiej nowe serducho kupic... ceny do 600 funow. z przebiegiem zekomo 14000 mil... Wiem wiem najpierw musze na stowe wiedziec co jest powodem gasniecia tak tez zrobie... ale gdyby to co lepsze remont silnika czy nowa uzywka? DZieki i Pozdrowienia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.