Ziuteek Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Mam problem... juz przy drugim tloku, pierscienie( tak mie sie wydaje) zachaczyly o cylinder od strony wydechu i je polamalo i uszkodzilo tlok, na poprzednim tloku stalo sie to samo.. co moze byc przyczyna, od wymiany zrobilem 500km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 czyżby szlifowany garnek? wygląda na nie sfazowane okno wydechowe, albo coś uszkodziło jego krawędź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 poprzedni wlasciciel szlifowal, niewiem gdzie i zakladal nowy tlok wlasnie ten pierwszy co go rozwalilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Tłok w dobrą stronę założony? Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Tłok w dobrą stronę założony? oczywiscie ze tak strzalka do wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 (edytowane) Dziwne że nie od razu niszczy tłoki tylko po jakimś czasie... Stawiam że są kiepskiej jakości i puchną przez co zaczepiają w końcu o źle zrobioną krawędź okna wydechowego, albo trzeba szukać głębiej czy coś nie jest schrzanione Edytowane 11 Listopada 2010 przez Ghost_lbn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 (edytowane) ale co moze byc schrzanione? czy szlif tu pomoze? Edytowane 11 Listopada 2010 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 to tak juz ci mówie ... na srodku okna wydechowego powinna być mała ścianka na środku zapewne jest jej brak gdyż ktoś wyłamał.. i pierścienie nie mają sie gddzie opierać i łamie miałem tak w mtx nowa tuleja i było ok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 acha no nie ma tam tej sciankii..... no to mnie pocieszyles :rolleyes: a gdzie mozna wymienic tuleje w cylindrze? no ja tam mam juz wymiar tloka 50.50mm czyli przedostatni szlif, ile kosztuje takie wprasowanie tuleji?? acha no nie ma tam tej sciankii..... no to mnie pocieszyles :rolleyes: a gdzie mozna wymienic tuleje w cylindrze? no ja tam mam juz wymiar tloka 50.50mm czyli przedostatni szlif, ile kosztuje takie wprasowanie tuleji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 W jakimś dobrym zakładzie zajmującym się szlifami itd.. a co do rozmiaru tłoka to to jak będzie nowa tuleja to kupujesz nominalny , idz zobacz czy ścianka byłą wyłamana bo wsumie mtx to nie dt ale kiedyś widziałem cyl od dt to też chyba było 99% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Tak się składa, że miałem w rękach 3 cylindry od LCII i żaden nie miał przegrody okna wydechowego a pierścienie nie pękały. Ja osobiście rozłożyłbym górę, zrobił ponowne honowanie i kazał jakiemuś inteligentnemu fachmanowi sfazować okno wydechowe. 50,50mm to jest 6 z 8 szlifów a nie przedostatni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 rozlozylem cylinder wlasnie wszystko mam na wierzchu, no wlasnei a co do tej przegrody to niema na cylindrze nawet oznak ze byla tam, czyli jej niema, ostatni szlif ma 51mm? ale zby co zrobil z oknem wydechowym? napisz tak zebym zrozumial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Musisz sfazować rant okna wydechowego, czyli spiłować go pilnikiem tak żeby nie był ostry. Np. masz kant na jakiejś płycie choćby biurku, piłujesz go pod jakimś tam kątem żeby nie było tego "ostrego", ta obróbka materiału nazywa się fazowaniem. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 aha może nie być bo mtx to nie dt weź pilnik i po rancie a potem delikatnie papierem wodnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 (edytowane) jaki jes dopuszczalnny luz na korbie? bo lekko go wyczowam gora dol dodam ze jej nie slychac na pelnych jak i na niskich obrotach Edytowane 11 Listopada 2010 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.