Koczis Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam. Mam pytanie, jakie są/macie opinie nt. Hondy CBR 600 RR, ale z roczników 2005-2006, czyli już po tzw. lifcie? Jakie są + i - tego motocykla? Pytam, bo jakoś nie mogę przyzwyczaić się do FZ1 mimo przejechanych już 1200km(w 1 miesiąc) i chyba będę ją sprzedawał na wiosnę. Jakoś na R1 trasa 300km mniej mnie męczyła niż na Fazerku, mimo takiej samej prędkości. Chyba mi sie plery do pochylonej pozycji przyzwyczaiły hehe. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek636 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 CBR z tych lat fajna maszyna, mialem do wyboru wlasnie cbr 05 i 636 z 06r ale jakos kawa przypadla mi do gustu, taka moja opinia:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 600RR z lat 03-06 ma jedną, ale za to zajebistą wadę - NIE JEDZIE! Ten silnik to jakaś masakra. Moje stare ZX-6R z 98 roku miało więcej wigoru w dolnym i średnim zakresie obrotów, niż właśnie RR z 2005 roku, którą kiedyś miałem okazję trochę pojeździć. Żyć zaczyna dopiero powyżej 10000 obrotów, poniżej nie dzieje się kompletnie nic. Świetne hamulce i bardzo fajne, neutralne prowadzenie w żaden sposób nie są w stanie tego zrekompensować. A do tego zegary wyglądają jak ze Skody Favorit :bigrazz: IMO, po przygodzie z jakimkolwiek litrem, czy nawet mocniejszą 600, nie będziesz zadowolony. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Ja bym wolał R6 gixer 750 albo litr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 CBR600RR faktem jest, że na prostej nie dogoni litra ale na ciasnych zakrętach jest nie do pokonania. W trasę nie nadaje się ale ten motor nie został stworzony do turystyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 600RR z lat 03-06 ma jedną, ale za to zajebistą wadę - NIE JEDZIE! No nie jedzie, oj nie jedzie. Gixer K1 ją zjada jak chce. Wiem, bo byłem świadkiem. Trochę za bardzo chyba chcieli ucywilizować tą 600... A wyszło coś co nawet na prostej ma problem z rozpędzeniem się do dwóch paczek :biggrin: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 CBR600RR faktem jest, że na prostej nie dogoni litra ale na ciasnych zakrętach jest nie do pokonania. W trasę nie nadaje się ale ten motor nie został stworzony do turystyki. Święte słowa!Mistrz prostej zawsze będzie narzekał :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 600RR z lat 03-06 ma jedną, ale za to zajebistą wadę - NIE JEDZIE! Ten silnik to jakaś masakra. Moje stare ZX-6R z 98 roku miało więcej wigoruRR z 2005 roku, którą kiedyś miałem okazję trochę pojeździć Rossi... mogłeś dosiąść jakąś nie zajechaną RR ;p 600RR a ogólnie żadnej Hondy nie kupować to totalna mina jak nie panewka się obróci /to biegi wyskakują/to cylindry pękają ogólnie nawet Hyosung lepszy !! Honda BE !! Nie radzi się nigdzie na drodze czy moto gp czy Supersport.Marka ta nie ma żadnych + tylko same - - - - Suzi wszędzie dominuje :buttrock: Dal tej marki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 600RR a ogólnie żadnej Hondy nie kupować to totalna mina jak nie panewka się obróci /to biegi wyskakują/to cylindry pękają ogólnie nawet Hyosung lepszy !! Honda BE !! Nie radzi się nigdzie na drodze czy moto gp czy Supersport.Marka ta nie ma żadnych + tylko same - - - - Suzi wszędzie dominuje :buttrock: Dal tej marki :notworthy: Rzeczywiście, sukcesy Hondy w MotoGP to bardzo poważny argument przemawiający za kupnem 600RR. Podobnież jak rezultaty w Supersportach, gdzie ścigające motocykle z drogowymi odpowiednikami łączy chyba tylko wspólna rama. Znasz jeszcze jakieś fajne dowcipy? :icon_mrgreen: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Ani K1 600, ani ZX 600 1998r nie ma lepszego silnika od 600RR 2005-06r. Owszem 600RR z roku 2003-04 cierpiała na brak mocy w średnim i niskim zakresie obrotów ale wersja po lifcie już na to nie cierpi. Jeśli sądzicie stara Kawa lub Suzuki ma lepszego kopa od RR to za ten stan rzeczy odpowiada tylko i wyłącznie złudzenie ( i subiektywnie są szybsze). Oczywiście po przesiadce z 1000 czy nawet nowszego 750 każda 600 będzie żałośnie słaba. Zamieniać można tylko zawsze z tą zasadą, że ku większej pojemności i tym samy większej liczny KM. Na 600RR miałeś problem Vector z rozwinięciem 200km/h? Moja F4i z przebiegiem 70 tys km, ze mną 189cm, 100kg - bez starannego składania się za owiewkę, dynamicznie rozpędzała się do 220km/h a dopiero później przyspieszenie było ślamazarne. Wniosek nasuwa się sam. Mieliście do czynienia z zaniedbanymi lub częściowo blokowanymi egzemplarzami. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 No dobra nie będę się spierał. Chyba byłem na haju :bigrazz: PS. Hunter jechał z nami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Ogólnie to wszyscy jeździmy starymi, zaniedbanymi i poblokowanymi motocyklami, tylko samolot i jego wykresy z Motorrada mają moc! :biggrin: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytexo Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Nie wydaje mi się żeby 600RR była wolna, wiem jednak jedno R6 z roku 2006-2007 popieprza cholernie ale w górych obrotach, w dolnych i średnich moja F4i bije ją na głowę ponieważ tam R6 jest po prostu słabiutka, myślę że 600RR to udany motorek, zawsze możesz kupić na kilka miechów i się przekonać jak dobrze kupisz to pewnie nie stracisz bo towar jest chodliwy. POZDRO. Cytuj LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 A już tam nie jedzie, a jaki masz budżet? Może lepiej pomyśleć nad PC40? W stosunku to młodszej siostry to dwa światy.... Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montecarlogsm Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 ładny motorek a jak warczy na tłumiku leosia vinca to po prostu muzyka:) siedziałem na tym i moge powiedziec ze w porownaniu z kawa 636 z 2006 roku ma sporo nizej siedzonko dlatego jest bardzo przyjazny jak dla mnie. Jeśli chodzi o osiągi to sa chyba troche gorsze niz u zielonej ale dla mnie to nie ma najmniejszego znaczenia bo i tak nie jezdzi sie wiecej niz 170km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.