Fiszu19 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) Witam wszystkich miłośników KTM. Od środy jestem posiadaczem tego motorku i już pierwszy problem.. Mianowicie gdy go zapale jest wszystko ok ale gdy jadę i przełączę bieg i chce dodać gazu to motor zaczyna odmawiać posłuszeństwa i w ogóle nie reaguje na gaz.. tylko się zadusi i gaśnie.. Czy to może być wina gaźnika? Brudny albo źle paliwa daje ? Nie wiem, nie znam się za bardzo. Proszę o pomoc ! :wink: Dodam, że nie zawsze dzieje się to od razu.. Czasem trochę przejadę i wtedy to się dzieje, czasami ledwo rusze, drugi bieg i już dupa.. A i przy okazji kupie uchwyt sprzęgła przy kierownicy jeżeli ktoś posiada do tego motorku. :) Edytowane 6 Listopada 2010 przez Fiszu19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiszu19 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Pomoże ktoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Za duża dawka paliwa.Odkręć jeszcze świece i napisz jaki ma kolor.Jeśli czarny to trzeba opuścić iglice.Jeśli kawowy to z paliwem jest wszystko ok i nalezy szukac problemu gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiszu19 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Ok sprawdzę to z samego rana. a jeszcze jedno.. mianowicie na otwartym ssaniu moto zapali ale jak już go zamknę to od razu gaśnie.. i na zamkniętym ssaniu w ogóle trudno go odpalić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Ok sprawdzę to z samego rana. a jeszcze jedno.. mianowicie na otwartym ssaniu moto zapali ale jak już go zamknę to od razu gaśnie.. i na zamkniętym ssaniu w ogóle trudno go odpalić.. To potrzymaj moto na ssaniu dłużej, jeśli mimo to gaśnie po spuszczeniu ssania to znak zbyt ubogiej mieszanki i bez porządnego czyszczenia i regulacji gaźnika się nie obędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiszu19 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 a co to znaczy "zbyt uboga mieszanka" ? Poprzednik motoru mówił, że robił mieszankę 1 do 40 i ja też taką robię.. więc ona jest nie taka jak powinna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 a co to znaczy "zbyt uboga mieszanka" ? Poprzednik motoru mówił, że robił mieszankę 1 do 40 i ja też taką robię.. więc ona jest nie taka jak powinna ? Nie chodzi tu o ilość oleju wlewaną w paliwo tylko mieszankę paliwa z powietrzem podawaną prze gaźnik, uboga mieszanka oznacza zbyt małą ilość paliwa w gazach zasysanych przez silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiszu19 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 A to przepraszam :) nie wiedziałem o co chodzi :) czyli wychodzi na to, że czyszczenie i regulacja gaźnika będzie na pierwszym miejscu :) a jeszcze czytałem, że trzeba ustawić gaźnik :) ustawia się dyszę główną, iglice itp.. ale to trzeba znać typ gaźnika prawda ? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 A to przepraszam :) nie wiedziałem o co chodzi :) czyli wychodzi na to, że czyszczenie i regulacja gaźnika będzie na pierwszym miejscu :) a jeszcze czytałem, że trzeba ustawić gaźnik :) ustawia się dyszę główną, iglice itp.. ale to trzeba znać typ gaźnika prawda ? :cool: Oczywiście, bez serwisówki nie majstruj bo i tak nic nie wymyślisz, najlepiej oddaj to w ręce kogoś mającego doświadczenie w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiszu19 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 No właśnie.. Ta serwisówka.. Szukałem ale jakoś nie mogę znaleźć.. może wy macie albo wiecie gdzie znaleźć :) ? Byłem w dziale na forum ale konkretów nie znalazłem do tego modelu. Za duża dawka paliwa.Odkręć jeszcze świece i napisz jaki ma kolor.Jeśli czarny to trzeba opuścić iglice.Jeśli kawowy to z paliwem jest wszystko ok i nalezy szukac problemu gdzie indziej. Świeca ma kolor bardziej kawowy więc raczej wszystko ok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 coś kiepsko szukałeś http://www.ktm.com/300-EXC-EXC-Sixdays.32....Hash=dcbf8829e1 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiszu19 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Byłem już tam i jest od 2000 roku dlatego nie ściągałem :) ale spoko mam już także dzięki za pomoc :) teraz tylko muszę wiedzieć jak ustawić gaźnik :) wie ktoś, gdzie się to sprawdza ? jakaś stronka czy coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 (edytowane) Jeśli wszystko masz ok w komorze pływakowej to ustaw tak:iglica na środek,śrubke od składu mieszanki(ta bez sprężynki)wyrkęć 1,5 obrotu i zobacz co sie bedzie działo.Oczywiście wczesniej wyczysc, przedmuchaj gaźnik i wyczyść filtr.A to moze byc wina zamkniętego zaworu wydechowego.Sprawdz go, po obu stronach cylindra masz takie okienka odkrec je i zobacz czy zawór sie rusza po dodaniu gazu. Edytowane 8 Listopada 2010 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiszu19 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 (edytowane) Czyli tymi śrubkami jak na zdjęciu są zaznaczone wyregulować ? a gdzie jest ta iglica ? :) gaźnik A i jeszcze chciałem dopytać czy jak już wyczyszczę wszystko i złoże to trzeba odpowietrzać czy coś w tym stylu ? Edytowane 9 Listopada 2010 przez Fiszu19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Śrubka A wolne obroty.Śrubka B skład mieszanki.Hm iglica znajduje się w środku gaznika tam gdzie wchodzi linka od gazu.Jak sama nazwa wskazuje jest to igła która otwiera i zamyka paliwo.Hm ale raczej oddaj ten gaźnik komus kto sie zna bo widać że nie zabardzo masz o tym pojecie :/ a i nic sie nie odpowietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.