Skocz do zawartości

zakładanie pierścieni - pytanko


tomxx92
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanko- czy te pierścienie mogę zakładać obojętnie która stroną do góry (na pierścieniach nie ma napisu TOP czy góra), i czy mogę obojętnie który dać niżej , a który wyżej na tłoku.

http://img338.imageshack.us/img338/6267/dsc07189l.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/8811/dsc07191l.jpg

http://img714.imageshack.us/img714/6407/dsc07190b.jpg

http://img38.imageshack.us/img38/1104/dsc07197up.jpg

http://img844.imageshack.us/img844/6664/dsc07198w.jpg

http://img215.imageshack.us/img215/9905/dsc07201q.jpg

pozdrawiam

ps. Silnik to dwusuw - 125ccm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej. W 2 suwie nie opłacalne jest wymieniane samych pierścieni bo i tak wrócą po 100km do takiego stanu w jakim masz je teraz. Jak już to dołóż te 150-300 zł na tłok i wtedy zakładaj z nowymi pierścieniami..

Edytowane przez toOczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie ma napisów to sprawdź jeszcze krztałt, czasami górny pierścień ma od wewnętrzenej strony ścięty górny róg tak, że tworzy taki niby trapez. Jak wyglądają identycznie w profilu i mają tą samą grubość to chyba nic mądrzejszego nie wymyśli się.

 

P.S Wy oczu nie macie ? Przecież w tle jak wół jest błyszczący tłok i ma zamki takie jak na pierścienie.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za odp. - mam jeszcze jedno pytanko- jak kupiłem nowy zastaw (tłok, pierścienie, sworzeń) z firmy Meteor to czy musze przed założeniem tłoka sprawdzić luzy na pierścieniach w sensie że na zamkach?? czy może jeżeli kupiłem tłok z pierścieniami niby dobrej firmy Meteor to jest wszystko ok i nie musze się bawić w żadne mierzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlok Meteor- 15 tys km bez awari w silniku am6 po 15 tys pchalem kolege na jego husce te 250 i sie lekko przytarl po tym zrobilem jeszcze 5 tys i lata do dzis ;)

Kumpel w Aprili RX 125 lata na tloku Meteor drugi sezon juz jakies 10 000 km i zero awari. Kompresja dobra pali od kopa i od zawsze idzie tak samo. Ja nie wiem co Wy macie do Meteora... inny kumpel kupil wossnera do RS 125 i po 2000 km pekl pierscien ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoki są dobre, często pierścionki pękają bez powodu , szczęście że zostają na miejscu

Potwierdzam. Miałem takie przypadki z 2 meteorami....

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...