tomxx92 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Witam Mam pytanko- czy te pierścienie mogę zakładać obojętnie która stroną do góry (na pierścieniach nie ma napisu TOP czy góra), i czy mogę obojętnie który dać niżej , a który wyżej na tłoku. http://img338.imageshack.us/img338/6267/dsc07189l.jpg http://img513.imageshack.us/img513/8811/dsc07191l.jpg http://img714.imageshack.us/img714/6407/dsc07190b.jpg http://img38.imageshack.us/img38/1104/dsc07197up.jpg http://img844.imageshack.us/img844/6664/dsc07198w.jpg http://img215.imageshack.us/img215/9905/dsc07201q.jpg pozdrawiam ps. Silnik to dwusuw - 125ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Halo... kolego! to nie jest tłok do tego silnika! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 29 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 to jest tłok do innego silnika, ( ja nie robie silnika do Aprili etx 125- który jest napisany w moim profilu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 jak fazka na obydwu pierscieniach jest taka sama i brak jest znaków to zakładaj jak popadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 szkoda twojej pracy, w 2t wymiana samych pierścieni mija się z celem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 (edytowane) Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej. W 2 suwie nie opłacalne jest wymieniane samych pierścieni bo i tak wrócą po 100km do takiego stanu w jakim masz je teraz. Jak już to dołóż te 150-300 zł na tłok i wtedy zakładaj z nowymi pierścieniami.. Edytowane 29 Października 2010 przez toOczeQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 (edytowane) Jeśli nie ma napisów to sprawdź jeszcze krztałt, czasami górny pierścień ma od wewnętrzenej strony ścięty górny róg tak, że tworzy taki niby trapez. Jak wyglądają identycznie w profilu i mają tą samą grubość to chyba nic mądrzejszego nie wymyśli się. P.S Wy oczu nie macie ? Przecież w tle jak wół jest błyszczący tłok i ma zamki takie jak na pierścienie. Edytowane 29 Października 2010 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 ok dzięki za odp. - mam jeszcze jedno pytanko- jak kupiłem nowy zastaw (tłok, pierścienie, sworzeń) z firmy Meteor to czy musze przed założeniem tłoka sprawdzić luzy na pierścieniach w sensie że na zamkach?? czy może jeżeli kupiłem tłok z pierścieniami niby dobrej firmy Meteor to jest wszystko ok i nie musze się bawić w żadne mierzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 dla pewnosci sprawdz,bys zaraz niemusiał znowu kupować :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Firma Meteor wcale nie cieszy się dobrymi opiniami, ważne w Twoim przypadku jest to, jak obrobiono cylinder. Sprawdź ten luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Tlok Meteor- 15 tys km bez awari w silniku am6 po 15 tys pchalem kolege na jego husce te 250 i sie lekko przytarl po tym zrobilem jeszcze 5 tys i lata do dzis ;) Kumpel w Aprili RX 125 lata na tloku Meteor drugi sezon juz jakies 10 000 km i zero awari. Kompresja dobra pali od kopa i od zawsze idzie tak samo. Ja nie wiem co Wy macie do Meteora... inny kumpel kupil wossnera do RS 125 i po 2000 km pekl pierscien ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 tłoki są dobre, często pierścionki pękają bez powodu , szczęście że zostają na miejscu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 tłoki są dobre, często pierścionki pękają bez powodu , szczęście że zostają na miejscu Potwierdzam. Miałem takie przypadki z 2 meteorami.... Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Meteor w swojej ofercie ma stalowe pierścienie, czy tylko żeliwne? Może tu tkwi ich wada.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.