pushek_CBR Opublikowano 6 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2004 Dzisiaj w mojej nsr zaistnial niespodziewany problem, jade sobie spokojnie na terenie nie zabudowanym cos okolo 140-130, nie pamietam, zwolnilem do 120 i nagle czuje/slysze ze jak daje gazu to moto nie jedzie i kicha tka jakby nie dostawal paliwa zjechalem na bok mysle co robic, ruszylem znowu i tka z tlumika jakby kichal, przypomne ze nsr ma pojemnosc 125 i jest to dwusuw, wogole jestem w szoku nie wiem co robic, na wolnych obrotach idzie normalnie a jak juz zaczynaja byc te obroty co nsra naprawde zaczyna drzeć do przodu to wlasnie wtedy tak kicha - co jest tego przyczyna i jak temu zaradzic? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 6 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2004 Na mój gust - na 99 % syf w gaźniku - spróbuj zrobić generalne "odmulanie" gaźnika i czyszczenie dysz. W zeszłym sezonie czyściłem swoje gaźniki co 2000 km i za każdym razem w środku był gnój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 6 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2004 dla mnie to moga byc swiece miałem kiedys tak w mz na wysokich obrotach własnie n6tak przerywała ksztusiła sie dusiła ale nie wiediząłem nie wiem zobacz co sie stanie jak zmienisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 6 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2004 problem chyba roziwazalem jutro bede grzebac, aker gaznik niedawno czyscilem :buttrock: krzywy tez wlasnie mi skoczyl pomysl do glowy ze to swieca, bo tka przypomnialem ze stara wrzucilem, a nowa dalem do drugiej nsr ale paranoja - ngk kosztuja 30zl za jedna ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 7 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 sprawdz jeszcze połączenie gaźnika z filtrem powietrza czy niema żadnej dziurki ale raczej stawiam na gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 U mnie był identyczny objaw w Duce ostatnio (po odebraniu od mechanika). Powód - mechanik źle poprowadził jeden z przewodów paliwowych (prowadzący od filtra paliwa do pompy), w rezultacie w pewnym momencie przewód zginał się nie przepuszczając paliwa po prostu. Musiałem poprowadzić przewód tak jak powinno być. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 7 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 juz naprawione, naszczescie tylko swieca ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.