rumian_1989 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Przyczyna moze byc stara bateria, albo niewystarczajace ladowanie. Wiem że w GPX tak kumpel miał że mu nie odpalał jak mało wiele słabszy akumulator był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Wiem że w GPX tak kumpel miał że mu nie odpalał jak mało wiele słabszy akumulator był. Można po polsku ? :icon_eek: Gdyby akumulator był słaby to na zimno też miałby problem. Mimo wszystko nie zaszkodzi podpiąć się przewodami lub zwyczajnie podmienić aku.Cytat z forum ścigacz.pl Cytat "kamillassek" miałem podobny problem ze swoją zx6, na zimnym odpalała od strzała, na ciepłym czasmi kręciłem aż do końca akumulatora i nic, wymiana świec, kabli, synchro gażników, regulacja zaworów nic nie dała, może po miesiącu doszedlem że linka ssania odbija do konca a dźwigienka przy gażnikach jakiś milimetr nie cofała sie do końca, problem w sumie nie duży ale naciągnął mnie na nie małe koszty Trochę pokrętnie napisane ale z grubsza chodzi o to, że linka ssania działa normalnie i odpuszcza a dźwignia zostaje i motocykl ciągle chodzi na niedomkniętym ssaniu. Shinigami Napisano 04.11.2010 - 19:40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Można po polsku ? :icon_eek: Gdyby akumulator był słaby to na zimno też miałby problem. Niekoniecznie. Gdyby bateria byla b. slaba to oczywiscie tak, ale czasem jest na tyle mocna zeby na zimno odpalal bez problemu a na cieplo brakuje pradu na iskre. Sam mialem taki problem najpierw z samochodem ( za mala bateria ) a potem z Suzuki ( za slabo ladowana bateria ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Niekoniecznie. Gdyby bateria byla b. slaba to oczywiscie tak, ale czasem jest na tyle mocna zeby na zimno odpalal bez problemu a na cieplo brakuje pradu na iskre. Sam mialem taki problem najpierw z samochodem ( za mala bateria ) a potem z Suzuki ( za slabo ladowana bateria ). A tak zapytam z czystej ciekawości, dlaczego na ciepło brakuje prądu na iskre a na zimno nie? :wink: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Zapomnialem napisac. Na cieplo opory przeplywu pradu znacznie wzrastaja i to powoduje ten konkretny problem. Caly prad idzie na krecenie rozrusznikiem i nie starcza go na zaplon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 No fakt na zimno odpala mi bez problemu... a jak sie rozgrzeje i go krece i kerce czasem zamruczy ale nie odpala i Bateria zaraz siada... i wtedy trzeba pchac (co nie wyglada za dobrze i jest bardzo uciazliwe). Odpala odrazu jak sie tylko kolo ruszy. Wiec czy wymiana Swiec i akumulatora wystarczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Skołuj sobie sprawny akumulator i podmień to będzie wiadomo. Proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 W sumie moj sasiad ma 636 to mozna by sprawdzic czy to jest przyczyna, a jak sie okaze ze bedzie dobrze to bede zmuszony kupic nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Co to znaczy " bedziesz zmuszony kupic nowy" ??? Jesli chodzi o aku to najtansze rozwiazanie tego problemu i powinno byc to zrobione dawno temu. Aku w przypadku nie odpalania na cieplym silniku to pierwszy podejrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 No bo generalnie motocykl posiadam 3 tydzien. I jak dla mnie to pierwszym podejrzanym były świeczki... o ktore zreszta jutro jade :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x30x Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 a ja mam akurat odwrotny problem na ciepłym pali bez problemu ale na zimno to by ja */* strzelił dlamnie wygłąda na to że ją zalewa ale kiedy odpali to muszę jaj dodawać gazu żeby nie staneła dosłownie tak jak by ssania nie było kiedy się nagrzeje sanie pracuje obroty rosną przy podciąganiu może kyoś z was wie co może być dodam że to kawa zx 10 tomcat z 89r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Właśnie nie zakładałem dokładnie te same świece które były wcześniej, i potwierdziłem to sobie w katalogu ngk.odnosnie świec - rozmawiałem ostatnio z kolesiem który naprawdę ma pojęcie i twierdzi że świece ngk to dla niego nie są dobrej jakości świece ... i on ich nie stosuje do motocykli które serwisuje ( przykład nówka ngk - maszyna kuleje ... świece bosch maszyna jak igiełka ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 A na świecach DESNO maszyna perełka :) Mi się NGK trafiły tak badziewne, że motocykl przestał od dołu jechać. Palił normalnie, ale osłab w dolnym zakresie obrotów w cholerę. Po włożeniu starych NGK na których przyjechał z DE do polski o identycznym oznaczeniu motocykl znowu ożył. Czyli stwierdzenie jedno - badziew nam tu sprzedają bo NGK drugiej NGK nie równa. Od tej pory śmigam na DENSO i od 6 lat zero kłopotów... Naprawdę POLECAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturnus Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgadzam się. Nie miałem nigdy problemów na świecach Denso. Koszt ten sam a nie trzeba brać udziału w loterii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Też jestem fanem DENSO z własnych doświadczeń ale mają jedną wadę. Przynajmniej te z gwintem M10. Są zbyt delikatne. Klucz dynamomteryczny, moment 13NM i świeca poszła. Następne już nie pękały ale wyraźnie w dłoni czuć kiedy NGK już zatrzymuje się na uszczelce a Denso jakbym gąbkę kręcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.