pieciu7 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) A nie wpadłeś na to że motocykl za dużo pali i nie chce się wkręcać na obroty? Może wystarczyło by zrobić porządny serwis gaźników i byłoby po kłopocie. 1 i 4 tłok są wyraźnie umyte w nieprzepalonej gorącej benzynie która spłukiwała olej z gładzi cylindrowej - dlatego kopcił. Ale co ja się będę wtrącał w poważne dyskusje? motocykl na wtrysku robilem wczesniej synchro wtrysku oraz wymienilem swiece nic nie pomoglo Motocykl dobrze wkrecal sie na obroty jedzil takze dobrze lecz dymil bardzo mocno tloki sa raczej wymyte w oleju niz w benzynie Edytowane 3 Listopada 2010 przez pieciu7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Piotrek, przeciez widac ze zdjec ze glowica zaklejona jest olejem, olej siedzi we wglebieniach tlokow. Ewidentnie bylo go za duzo. Z pierscieniami to delikatna sprawa, bo sa blisko wymiaru "do wymiany", ale jeszcze go nie przekroczyly. Biorac jednak pod uwage ze silnik zrobil 100 tys ( moze nawet wiecej ) i cylindry trzeba przehonowac bezpieczniej jest w mojej opinii kupic nowe pierscienie. Pierscienie nie musza byc Suzuki, ale musza byc markowym zamiennikiem, np WISECO bo jak kupisz tani chlam to dlugo nie pojezdzisz i sytuacja wroci do punktu wyjscia. To samo z glowica, nie spiesz sie z jej "uzbrajaniem" tylko sprawdz luzy miedzy zaworami i prowadnicami - jak sa luzne ze zadne uszczelniacze na dluzej niz miesiac nie pomoga. Szkoda tylko zmarnowanej roboty i kasy na czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 ok rozumiem koledzy wszystko co mam zrobic tylko jakis namiar na takie pierscienie? nie mam pojecia gdzie moge je zakupic i jaki orientacyjny bylby ich koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 motocykl na wtrysku robilem wczesniej synchro wtrysku synchro to mozesz zrobic tylko klap przepustnic. Z wtryskami nic nie zrobisz - albo leja, albo sa dobre. Nieraz dobrze je umyc w myjce ultradzwiekowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 No niestety, zrobilem szybkie rozeznanie na necie i chyba tylko z Suzuki mozesz dostac pierscienie. W Ameryce ten motocykl nie byl sprzedawany i to jest glowny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.