chartis Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Kupiłem sobie motor gb street przejechałem nim dopiero 55km więc jest na dotarciu tylko mam 2 putania 1.czy jak kazali mi dochodzić do 4tyśobr/min. to jak dałem koledze sie przejechać(mój błąd)i doszedł on do 7-8tyśobr/min nie jechał długo to mogło sie coś stać 2.czy mozna taki motor odpalać a popychu ten motor jest nowy 50 pojemności i bez żadnych blokad prosze o odpowiedz A i jest to 4sów i jeszcze jedno pytanie do właścicieli takich motorów ile on pali?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 pewnie nic mu sie nie stanie od jednorazowego odkrecenia manetki jesli ma to to biegi czyli normalna skrzynie biegow ( nie automatyczna ) to da sie odpalic na pych tylko po co ?? musi zapalac normalnie jak załozył producent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 jeżeli to 50 ccm to pali zapewne niewiele ok 3l.Jak kupiłeś nowy to nie dali ci książeczki z danymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chartis Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 włośnie nie dali bo zapomnieli i wysłali mi już pocztą a ten model ma skrzynie biegów i właśnie mam z nim problem że czasami nie chce mi odpalać i czy wtedy mogę odpalać na popych i jak nie to czym to grozi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Może lepiej skontaktuj się ze serwisem i postaraj ustalić czemu motor nie chce odpalić a nie stosuje środki zastępcze czyli próbowanie na pych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 możesz odpalać na pych, ale jaki to ma sens?? skoro nowy to tym bardziej powinien odpalać normalnie z rozrusznika. Masz gwarancję? jeśli tak to jedź do nich i niech zrobią by było dobrze. A jeśli chodzi o obroty to czasem jest dobrze pociągnąć wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chartis Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 a i czy można jeździć na sanniu przez powiedzmy pierwsze 100m czy odpalić na sanniu i poczekać w mia=ejscu aż sie rozgrzeje A i dosłownie ostatnie pytanie po ile km zmienić olej w silniku prosze o odpowiedz i przepraszam za moją niewiedze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chartis Opublikowano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 po ile km zmienic olej w silniku przejechałem nim 70km i nie wiem czy zmieniać i jak możecie odpowiedcie na poprzednie pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskarroza Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 (edytowane) W nowym chińskim moto olej zmienia się przy pierwszym przeglądzie po 300 km. Potem najczęściej się zmienia co 2 tysiące km, ale można i wcześniej - silnik z pewnością nie ucierpi na zmianie oleju co 1,5 tysiąca km ;P Właściwie wszystko masz opisane w książeczce - przeglądy, oleje (zalecana gęstość), sposób docierania itd. Aha, nie uczyli cię, że kobiety i moto się nikomu nie pożycza ;P ? Ja nikomu nie pożyczałem (pomijając brata ;P ) swojego chińczyka, bo wiem, ze większość młodych nie dba o nie swój sprzęt, stosując zasadę "Nie mój, więc go popiłuję". Co do ssania, to wydaje mi się bardziej rozsądniejsze odpalenie na ssaniu, rozgrzanie silnika i potem wyłączenie ssania. A znowu co do odpalania, nie odpalaj go na pych! To nowy moto, jeśli źle pali przy przebiegu poniżej 100 km to skorzystaj z gwarancji. Jeśli w jakikolwiek sposób by wykryli, że go na pych odpalałeś, to gwarancja przepada, bo nie stosujesz się do zaleceń producenta (warunek gwarancji). EDIT: zapomniałem o jednym: jeśli dolewasz (nie zmieniasz, tylko dolewasz ;P ) olej do silnika, to pamiętaj, aby zalać go IDENTYCZNYM do tego, który już w silniku jest ;P Zalanie innym olejem może spowodować zważenie się oleju. Edytowane 23 Października 2010 przez oskarroza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chartis Opublikowano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Ok dzięki ale mam taki problem że jak mi go dowozili moto to zapomnieli wziąc książęczki z opisem jak docierać kiedy olej wymienić i wysłali pocztą i czekam aż dojdzi za jakieś 10 dni powinno dojść a narazie zostaje mi tylko pytać na forum :( mam pytanie ile ustawić obrotów w gaźniku prosze o odpowiedz czy jakiś z właścicieli wie ile pierścionków ma ten model pytam tak z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.