michal.051 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Ale ponawiam pytanie , czy w razie puchniecia tloka , beda widzoczne slady na gladzi cylndra ?? różnie, jeśli silnik nie stanął w momencie, to może nic na gładzi nie zostało jeśli masz za ciasne pasowanie to Ci współczuję, takie jazdy będziesz miał kolega niedawno remontował silnik 251, spasował tłok cylinder na 6 setek, po 1500 km na dotarciu eta zamykała szafę na polskim tłoku bez żadnych oznak puchnięcia itp. co do simmera, miałem tak w TS 250 że gdy się dobrze rozgrzała to sama dostawała wyższych wolnych obrotów, obstawiałem 30 letni simmer, niestety motocykl sprzedałem z tą usterką, u ciebie jednak objawy są trochę inne w Twoim przypadku obstawiam elektrykę na I planie powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 od poprzedniego wlasciciela dostalem info aby problemow szukac w zaplonir, tzn swiecy ( obecnie jakas samochodowa z podkladkami , dedykowana szybko szlak trafial) , albo cewce WN . Cewke juz zalatwilem , od piuszki japonskiej i druga od trabanta , przeloze i zobaczymy efekty, pare dobrych swiec od puszki tez mam. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Nie ma być tam żadnej świecy od puszki tylko np. F100, NGK "8" Jeśli świece szybko kończą swój żywot to wiesz co masz do regulacji szatańskiego BVFa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 (edytowane) Wczoraj przerywac mi sie rozregulowal , nie regulowany jak go zalozylem jakies 800 km temu . Zanim to sie stalo , wymienilem cewke WN przejechalem na sporym gazie z 10 km i moto chodzilo bardzo ladnie. Jeszcze mam pytanko , czy normalnym jest ze miedzy stykami przewrywacza podczas pracy jest spora iskra , na wolnych malo ja widac , ale jak wkrece silnik to jest po prostu łuk elektryczny ze oswietla caly przerywacz. p.s co ile zagladac do przerywacza ? Edytowane 6 Listopada 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Wymień kondensator, a najlepiej zakup zapłon elektroniczny naprawdę ułatwi sprawę na MZ klubie u gostka są dostępne dokładne kopie oryginału, dobrze zabezpieczone i z dobrym czujnikiem. Po prostu plug&play. Po za tym jest tam taki filcowy języczek który masz nasączyć olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 (edytowane) jezyczek dopiero teraz nasaczylem , a kondensator jest prawie nowy , niemiecki zakladany razem z przerywaczem. Mam plan zmiany ETY na japonski klasyk z lat 70 - 80... Edytowane 10 Listopada 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Nie wiesz na co się porywasz ale powodzenia;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Nie wiesz na co się porywasz ale powodzenia;) Zgadzam się z kolęgą:P A co do Etki wstępnie wygląda to na kondensator. Problemem nie jest to że silnik się grzeje a właśnie kondensator. Robi jakieś zwarcia grzeje się nadto i nie spełnia swojej funkcji.To że masz nowy nic nie znaczy. Niejednoktornie kupując nowe części natknąłem się na buble;/ wymień najlepiej na jakiś sprawdzony z innego moto. Jeżeli to nic nie da to przewód wysokiego napięcia od świecy lub cewka. Sprawdz te rzeczy. To napewno coś z elekrtyką!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Kolego jestem zdania że powinieneś bezwzględnie zacząć od kondensatora,na stykach przerywacza nie powinno występować silne iskrzenie które tenże gasi.Mało tego jeśli kondensator po rozgrzaniu będzie zmieniał parametry to nie wykryjesz tego gdy jest zimny, natomiast będzie powodował takie objawy jak w twoim moto.Co do puchnięcia tłoka,to przecież wiesz jaki opór stawia przy rozruchu na zimno bo masz kopek,a jaki przy próbie odpalenia gorącego silnika.Jeśli jest duża różnica(bo jest zawsze gdyż kompresja rośnie gdy silnik się rozgrzeje)możesz podejrzewać tłok.Znam przypadki że tłok zablokowało całkowicie więc taką nieprawidłowość rozpoznasz od razu.Następna sprawa to gaźnik.Prawdopodobnie masz ustawiony zbyt wysoki poziom paliwa lub zawiesił ci się zaworek odcinający lub zablokował pływak.Zapłony z przerywaczem funkcjonowały na ogół dobrze więc po co masz wymieniać wszystko,szkoda pieniędzy.Lepiej wydaj je na benzynkę :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Fakt w Mz nie ma tragedii z przerywaczem ale w dzisiejszych czasach jest z nim problem z racji części. Dlatego radze elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Wlasnie walczylem z zaplonem, wyglada na walniety kondensator , o dziwo po przylozeniu do zamontowanego kondensatora, identycznego stergo uzywanego , ale sprawnego kondensatora silnik pracuje OK , na jednym dusi sie i strzela w gaznik po przekroczeniu 2 tys obr. Zamienilem kondensatory ale bez zmian , tak jak by obydwa byl walniete.... chyba jednak zmienie zaplon na elektronika , czy musze wymieniac caly stojan ? czy moge zostawic stary ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Stojan i wirnik zostaje stary. W ich miejsce montujesz zespół czujnika(halotron) i w miejsce krzywki wirnik z magnesem. Do tego dokładasz moduł, regulujesz i zapominasz co to zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 a co sadzicie o polelektroniku ? zamiast kondesatora wpina sie uklad elektroniczny , mnijesza iskra na stykach przerywacza , wiekszy prad w ukladzie zaplonowym - tylko cena spora 65 -75 zl z wysylka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Odezwij sie do mnie na gadu, wytłumaczę ci co i jak z tą MZ bo końca nie dojdziesz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 nie wysle bo labo masz zablokowane PW , albo masz pelna skrzynke ...zamowilem modul za 35 zl , powinien wyelimoniowac klopoty z kondensatorem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.