Skocz do zawartości

Obniżenie Road Kinga


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

potrzebuję porady co kupić. Muszę/chcę obniżyć tył RK. Miałem zestaw, ale odradzono mi montaż ze względu na wątpliwą jakość. Macie jakieś doświadczenie? Producent? Typ? Model? Najlepiej aby był to zestaw relokujący mocowanie amorków, a nie teleskopy o mniejszym skoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załatwiałem taki komplet do RK kumplowi [nie pamiętam firmy].Ale wykonanie było bardzo dobre.Niestety do RK classica nie można ich zastosować tam mogą być tylko krótsze amory.Do Twojego pasować będą na pewno.Możesz spróbować zadzwonić do Pawła 889454502 najlepiej w sobotę [powołaj się na mnie] Być może ma jeszcze ten zestaw.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia w poszukiwaniach. Trzymam kciuki.

Spoko - ktos tam sie moim interesuje wiec zobaczymy co wyjdzie z tego. Jak sprzedam RSa to sie zacznie latanie...:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja muszę obniżyć ze względu na zastosowane większe koła. Nad przodem też muszę pomyśleć i kupić jakieś "spiralki" progresywne.

 

A na początku też szukałem classica, ale jakoś się nie znalazł ciekawy na gaźniku :) I teraz się cieszę z zamykanych i wodoodpornych kufrów na których mogliśmy opowiedzieć sporą część historii Władcy Pierścieni :) A odlewane koła sprzedane, aczkolwiek jazda na bezdętkowych też ma zalety - drobne przebicia można uzupełnić "wulkanizatorem w sprayu" :)

 

V-power - trzymam kciuki, obyś znalazł odpowiednią maszynę. Szukasz w PL czy USA? Gaźnik? Wtrysk? EVO :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja muszę obniżyć ze względu na zastosowane większe koła. Nad przodem też muszę pomyśleć i kupić jakieś "spiralki" progresywne.

 

A na początku też szukałem classica, ale jakoś się nie znalazł ciekawy na gaźniku :) I teraz się cieszę z zamykanych i wodoodpornych kufrów na których mogliśmy opowiedzieć sporą część historii Władcy Pierścieni :) A odlewane koła sprzedane, aczkolwiek jazda na bezdętkowych też ma zalety - drobne przebicia można uzupełnić "wulkanizatorem w sprayu" :)

 

V-power - trzymam kciuki, obyś znalazł odpowiednią maszynę. Szukasz w PL czy USA? Gaźnik? Wtrysk? EVO :) ?

Dzieki. Na razie tylko przegladam oferty bo jeszcze RSa nie sprzedalem. W polsce bede musial obejrzec w jakim stanie beda - te modele (Custom z 1,6) byly produkowane tylko w 2007 - 1,6 TC ze skrzynia 6. USA jesli znajde kogos kto sie bawi w sciaganie za ludzka kase tego co ja bym znalazl na e-bayu.

Najprawdopodobniej bedzie wtrysk chociaz tego nie cierpie. Tyle, ze wiem jak juz zrobic tak zeby i wtrysk mial wolne obroty. Opcje 2 - gaznik lub pewna elektroniczna zabawka z usa tyle ze zabawa kosztuje. EVo nie kupie bo ponad klang i wolne obroty jednak wole w miare bezawaryjna jazde a tego EVO nie gwarantuje. Nie mam 2 lewych rak do grzebania ale weekendy wole poswiecac na jazde niz na zabawy w mechanika.

Najpierw musze miec moto.

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że ta najbardziej awaryjna rzecz będzie też w Twoim przyszłym TC - pas napędowy. :icon_evil:

 

Nie to że znowu staję w obronie EVO :biggrin: , ale posiadam takiego grata od 3 lat i nie ma lekko u mnie raczej a nie sypie się. Zimą remont był bo tego wymagał po ponad 100kkm. Remont czyli odświeżenie głowic i uszczelki pod cylindrami. A jak już doszedłem wiosną do ładu z gaźnikiem to latam, latam, latam..... Teraz w te mroźne dni gdy w nocy jest na minus a Harry stoi w byle jakim blaszaku to i tak rano pali od strzała. Leję paliwko i latam, czasem zajrzę na zbiornika oleju ale tam nic się nie zmienia od dłuższego czasu. W tym sezonie tylko raz dolewałem oleju. Widocznie za dobrze go zrobiłem zeszłej zimy. :biggrin:

 

Faktem jest że na dalsze trasy z pasażerem EVO jest za słaby. Leciałem latem nad morze z kobitą no i brakowało mi kilku kucyków pod manetą. No i całkiem zdrowego EVO teraz już nie kupisz, chyba że wybierzesz typowo odpustowy model jak Springer czy Softail Custom, które są jeżdżone raz w miesiącu na okoliczną paradę. :icon_twisted:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Na razie tylko przegladam oferty bo jeszcze RSa nie sprzedalem. W polsce bede musial obejrzec w jakim stanie beda - te modele (Custom z 1,6) byly produkowane tylko w 2007 - 1,6 TC ze skrzynia 6. USA jesli znajde kogos kto sie bawi w sciaganie za ludzka kase tego co ja bym znalazl na e-bayu.

Najprawdopodobniej bedzie wtrysk chociaz tego nie cierpie. Tyle, ze wiem jak juz zrobic tak zeby i wtrysk mial wolne obroty. Opcje 2 - gaznik lub pewna elektroniczna zabawka z usa tyle ze zabawa kosztuje. EVo nie kupie bo ponad klang i wolne obroty jednak wole w miare bezawaryjna jazde a tego EVO nie gwarantuje. Nie mam 2 lewych rak do grzebania ale weekendy wole poswiecac na jazde niz na zabawy w mechanika.

Najpierw musze miec moto.

 

Custom? Czyli minimum biżuterii. Kiedyś mi się nie podobały, a teraz będę chciał wymienić przedni błotnik na taki be ozdóbek. Jeżeli ma być 1,6 to tylko wtrysk, gaźniki skończyły się na 1450. A za nisko nie powinno się schodzić z TC, nawet na gaźniku.

 

A z tymi awariami EVO to chyba polega na tym, że już większość to mocno zmęczone sztuki. Kolega Pompka ujeżdża EVO od dość dawna i jakoś nic mu się nie psuje. Ja teraz poluję na Fat Boya na EVO lub na jakąś zarąbistą Elkę EVO. Póki co Road Glide chyba musi poczekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Custom? Czyli minimum biżuterii. Kiedyś mi się nie podobały, a teraz będę chciał wymienić przedni błotnik na taki be ozdóbek. Jeżeli ma być 1,6 to tylko wtrysk, gaźniki skończyły się na 1450. A za nisko nie powinno się schodzić z TC, nawet na gaźniku.

 

A z tymi awariami EVO to chyba polega na tym, że już większość to mocno zmęczone sztuki. Kolega Pompka ujeżdża EVO od dość dawna i jakoś nic mu się nie psuje. Ja teraz poluję na Fat Boya na EVO lub na jakąś zarąbistą Elkę EVO. Póki co Road Glide chyba musi poczekać :)

 

No raczej nie chce choinki z moto zrobic - w sumie z RSem mam tak samo. Kupowac dodatki nie problem ale takie, ktore pasuja do stylu moto a nie tylko sie swieca.

Ja chce moto uzywac do trzaskania km, bo jesli jezdze to raczej nie wokolo komina. Dlatego RK a nie np. jakis softail. Niby tez sie nadawaja ale jedyne, ktore mi sie podobaja to Deluxe lub Fat Boy ale traca caly urok jak je obwiesic sakwami i tobolkami. Po drugie nie daje sie kumplom naciagnac na Walca. :)

Ma byc nisko i szeroko bo jak kiedys napisalem - dlugo w przypadku HD sie nie da.:)

Wiem, ze gazniki sie skonczyly na 1,4 ale raczej chce 1,6 - zawsze wiecej pojemnosci i mocy. W sumie super by byl CVO ale kasa straszna. Z wtryskiem tez juz sie da cos zrobic zeby nie chodzil jak sieczkarnia. Oczywiscie wszystko z glowa - czasy panheadow i knucleheadow sie skonczyly. Nie bedzie slychac kazdego suwu.:(

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

potrzebuję porady co kupić. Muszę/chcę obniżyć tył RK. Miałem zestaw, ale odradzono mi montaż ze względu na wątpliwą jakość. Macie jakieś doświadczenie? Producent? Typ? Model? Najlepiej aby był to zestaw relokujący mocowanie amorków, a nie teleskopy o mniejszym skoku.

 

 

Moje doswiadczenie w tej materii.

Poprzednia '93 Electra Glide Sport miala zamontowany przez poprzedniego wlasciciela zestaw obnizajacy przez przeniesienie dolnego zamocowania amortyzatora do tylu bez ruszania zamocowania gornego. Mimo ze nie bylo zadnych problemow wydawalo mi sie ze przez "wydluzenie" wahacza amortyzator podlega nie tylko kompresji ale musi podlegac i zginaniu.

Nie znam producenta tego zestawu

 

W nowym 2007 Road Glide postanowilem zastosowac inny patent. Przesuniecie zamocowania gornego w bok i dolnego w bok i w dol.

A major pain in the ass z zamontowaniem !!!

Podkladki nie tylko pod zamontowanie kufrow na gorze ale i podkladki pod oslony kufrow bo stykaly sie z kuframi.

I co najwazniejsze: mimo ze to tylko 1" w dwie osoby z bagazem opona dobija do blotnika na wybojach.

No ale to nie wina zastawu tylko raczej amortyzatorow.

 

Tutaj jest link:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHOPPERS-1-...sQ5fAccessories

 

W najblizszym czasie bede je zdejmowal, byc moze zastosuje inny zestaw , ale chyba jednak zdecyduje sie do powrotu do normalnej wysokosci mimo ze mam krotkie nogi.

 

Tu jest link do opinii experta od europejskich sportow na temat Road Glide:

http://www.webbikeworld.com/motorcycle-rev...d-glide-custom/

 

CIEKAWE !!

 

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym wyjściem jest jednak zamontowanie krótszych amorów.Mogą być nawet bez powietrznego wspomagania.Założyłem takie koledze i jest zadowolony.Koszt ok 200€.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej bedzie wtrysk chociaz tego nie cierpie. Tyle, ze wiem jak juz zrobic tak zeby i wtrysk mial wolne obroty.

 

a możesz zdradzić tajemnicę, jak to zrobić żeby TC na wtrysku miał wolne obroty???

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pomocą elektronicznego urządzenia które "oszukuje" moduł. Szczegółów nie podam bo namieszam coś, TC to nie moja branża. :biggrin:

 

PS. W EVO obroty mam ustawione na 1100-1200. :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a możesz zdradzić tajemnicę, jak to zrobić żeby TC na wtrysku miał wolne obroty???

pozdrawiam

Opcja droga i dla tych co lubia grzebanie i sie tego nie boja - czyli zestaw gaznik S&S plus zaplon plus filtr itd. Zabawa jest ale efekt murowany - mozna na youtube poszukac filmikow jak gada takie 96Ci na gazniku.

Opcje 2 dla leniwych podsunal mi Harlista - zestaw ThunderMax. Czyli zamiast oryginalnej elektroniki sterujacej wtryskiem HD wsadzasz taki modul, bierzesz laptop i zaczynasz zabawe. Oczywiscie opcja tez kosztuje bo taki modul to okolo 1000 USD plus inne koszty zwiazane z zawleczeniem tego do pl ale po zaglebieniu sie w temat stwierdzilem, ze to bedzie pierwszy zakup jesli stane sie posiadaczem HD na wtrysku.

Podobno silnik mniej sie grzeje, nie chodzi jak sieczkarnia, automatycznie dostosowuje sklad mieszanki w zaleznosci od warunkow zewnetrznych itd. Czyli taki power commander ale lepiej. Ma ta przewage, ze mozna ustwic nizej obroty biegu jalowego (idle) - oczywiscie nie nalezy przeginac bo oryginalna pompa olejowa w HD nie jest przystosowana do podawania oleju przy marnym cisnieniu. Czyli z glowa ale nie musi to byc niecale 1100 obrotow jak to bodajrze maja sieczkarnie HD w oryginale ustawione.:) Zawsze sie z kumpla nabijalem jak swojego HD odpalal a on sie wkurzal na klang mojego RSa.:)

 

Za pomocą elektronicznego urządzenia które "oszukuje" moduł. Szczegółów nie podam bo namieszam coś, TC to nie moja branża. :biggrin:

 

PS. W EVO obroty mam ustawione na 1100-1200. :banghead:

 

Quirm - takie obroty to ja mam jak jade 50 km/h. :) Zartuje ale w EVO mozna spokojnie zejsc do 700 - 800 bez szkody dla silnika. Okolo 500 juz jest granica a ponizej to powinienes stac obok z banka oleju i polewac elementy silnika. :biggrin:

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...