jrgostek Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tylko tourance. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbi4 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Witam jestem nowym posiadaczem xt 1200,{którą zakupiłem od kolegi z tego forum} w której tylna opona jest do wymiany.Chcę jednak zmienić komplet z fabrycznych Bridgestonów na Continental TKC 70,nie mylić z tkc 80.Jak na razie to nowość,Zwykły Touranc{nie ext,next} jest bardzo dobrą i sprawdzoną oponą,jednak chciałbym wypróbować tę nowość i poznać wasze opinie w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamml Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam jestem nowym posiadaczem xt 1200,{którą zakupiłem od kolegi z tego forum} w której tylna opona jest do wymiany.Chcę jednak zmienić komplet z fabrycznych Bridgestonów na Continental TKC 70,nie mylić z tkc 80.Jak na razie to nowość,Zwykły Touranc{nie ext,next} jest bardzo dobrą i sprawdzoną oponą,jednak chciałbym wypróbować tę nowość i poznać wasze opinie w tym temacieTylna opona podobna jak dla mnie trochę do scouta k60. - ten środkowy pas. Jest to nowość i wątpię, że ktoś ją już sprawdził. Jest indeks V i chyba to radial, może być fajna do turystyki. I kolejna opona do rozważenia :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruber130 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Xt1200z jest już moim szóstym motocyklem. Poprzednie modele np. BMW GS czy Honda Varadero mają swoje fora internetowe które są kopalnią wiedzy na ich temat a informacji tam zawartych nie znajdziemy w żadnej serwisówce. Tak się zastanawiam dlaczego nie jest jeszcze do tej pory utworzone polskie forum xt1200z, przecież motocykl ma już 5 lat... czyżby użytkowników tego modelu było u nas z byt mało ? Może skrzyknneli byśmy się w kilka osób i utworzyli coś takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedengel Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 witam wszystkich posiadaczy tenerki 1200 ja smigam juz drugi sezon kupilem nowke sztuke nawinolem 11000 oleju nie bierze ani kropli jestem na etapie rozblokowania modulu mieszkam w Germani tutaj ta przyjemnosc kosztuje 389 euro czytalem na tym forum o jakiejs zworce i szczenka mi opadla kawalek kabelka a 389 euro :huh: ciekawy jestem czy efekt zworki bedzie taki sam jaki oferuja niemcy :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shak Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Panowie znawcy, może mi ktoś doradzi czy warto pchać się z 1200ZE czy spokojnie wystarczy 1200Z. Czy naprawdę to elektroniczne zawieszenie się przydaje czy tylko pic fotomontarz? Wiadomo że moto ciężkie i raczej nie nadaję się do offa ale gdzieś tam przez las czy pole czasami trzeba przejechać.Ale czy warto wydać ekstra10000 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 ZE ma kilka zmian oprócz zawieszenia które pewnie też pozytywnie wpływają na wlaściwości użytkowe motocykla. Chociaż z drugiej strony to dodatkowe potencjalne ryzyko awarii tej elektroniki i pytanie jak potem gdy padnie np po gwarancji. Osobiście gdyby mnie było stać pewnie bym się skusił. Tutaj muszą się wypowiedzieć właściciele ZE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MW wilu Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Witam. Koledzy nie wiem czy wszyscy wiecie, ale w maju 15-17 jest zaplanowane I spotkanie sympatyków Super Tenere 1200.Jest już 16 osób ! Szczegóły na FB w grupie Yamaha ST 1200 Poland Adventure. Jeżeli chodzi o opony to ja próbowałem zmieniać z dedykowanych Bridgestonów BW i ...jeżeli Ktoś jeździ po asfaltach to dla mnie są to najlepsze opony. Mechanik z ASO Yamaha powiedział mi, że Moto jest ustawiony pod te opony i dlatego najlepiej skłąda się w złożenie, trzyma, hamuje itp. Tenera ZE to ... zupełnie inna jakość jazdy dzięki nowemu zawieszeniu, długo by o tym pisać. Jeżeli kupujecie na kredycik to warto te 10 koła dołożyć - będzie trochę więcej miesięcznie. Narka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shak Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Forma finansowania jest bez znaczenia.Interesują mnie opinie uzytkowników którzy mieli doczynienia z jednym i drugim. A nie teksty typu "...dużo by o tym pisać..." :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MW wilu Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ja jestem użytkownikiem tego typu, który miał do czynienia z Z i ZE. Trochę napisałem jaka jest różnica, ale jak nie pasi takie info to idź do Salonu na jazdy próbne. W kwestii finansowania dla mnie to ma znaczenie, czy płaci się gotówką i daje 10 koła więcej za ZE, czy jest kredyt na 4 lata i 220 zł więcej miesięcznie. Ale Kto bogatemu zabroni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shak Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Widzisz może mnie poniosło... ale staram się dowiedzieć trochę wiecej na temat tych różnic od doświadczonych użytkowników. Jak już padają jakieś pytainia to własnie przeważnie ..dużo by tu pisać.. albo wiem ale nie powiem... i tylko człowieka poźniej szlag trafia jak to czyta. A miejsce to chyba temu służy aby wymieniać się doświadczeniami i uwagami. Bez urazy, pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbi4 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Osobiście gdyby było mnie stać na nową to kupiłbym bez namysłu,chociażby z racji tego że najlepsze ustawienia zawieszenia motocykla można wykonać podczas jazdy.Nie trzeba się zatrzymywać, wyciągać i używać narzędzi.Mało tego zjeżdżamy z asfaltu w szuter lub kiepską drogę kilka kliknięć i gotowe,z powrotem to samo.Jest to mega wygodne jak dla mnie rozwiązanie.Jeśli chodzi o elektronikę to myślę że japonce robią najlepszą,poza tym jeśli nawet się zepsuje to i tak dojedziemy na miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Na pewno wszystkie udogodnienia są fajne, ja też, gdybym miał dziś kupić nowe moto i byłbym w stanie zapłacić określoną kasę to bym ją wydał.I tak naprawdę tylko do tego to się sprowadza. Do wszystkiego można dorobić ideologię. Jak się ma i chce zapłacić, to się znajdzie 1000 powodów dla których bez określonych rozwiązań wręcz nie da się żyć..... na marginesie o to producentom chodzi. Jeżdżąc z kolegami, którzy mają ten gadżet w BMW, po przejechaniu jakiegoś odcinka słyszę ile razy w czasie tego odcinka zmieniali ustawienia, i jak ciężko byłoby go przejechać gdyby tego nie mieli.... a ja niczego nie zmieniałem, dojechałem, i nie czułem żadnego dyskomfortu z tego powodu... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralf Dragon Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Maro 74 pamiętaj że masz przyjechać w maju na dolny sląsk, reszta kto jeszcze nie jest w grupie pisać proszę do kolegi Adamh PL albo do mnie na [email protected] albo wysyłać zaproszenie na facebook do Sebastian Begierski. Shak widać że masz nerwa już byś chciał mieć a tu cały czas zgryz, ja Ci powiem tak MW wila znam krótko i to fajny gość jest, miał okazje zamienić swoją dzielną czarną piękność na nowego białego ZE i to zrobił, nowy Lepszy ? na pewno nie idzie tylko o zawieszenie, i ASR czy ABS, masz regylacje szyby w standardzie, ogrzewane manetki są sterowane jak cała reszta z manetek, pozatym to Moim zdaniem najlepszy przyjaciel do podróżowania (na pewno Teresa o Wilu się przekonam w tym roku ).JA opiszę Ci krótko jak to z moim dobrym przyjacielem jechaliśmy na mazury ja Teresą on BMW GT1600 (najdroższy turystyk z BMW) będąc prawie na miejscu mieliśmy do pokonania drogę z płyt betonowych jakieś 30 km a potem jeszcze 10 przez las, i jak na autostradzie był cały czas z przodu i prędkość to 170 i więcej ( nie lubię ale może muszę pomieszać w ustawieniach zawieszenia) to na tej drodze w interkomie słyszę wielce wymowne och shit mój kręgosłup. Po kliknięciu mówi że już lepiej na co ja po tych płytach go wyprzedzam przy 110 on mówi basta za bardzo trzęsie a ja mogę więcej, więc elektroniczne rozwiązane regulowanie własności amortyzacji jest OK jeżeli tego oczekujesz masz wtedy max możliwości po kliknięciu ja mam moto ustawione na trudne drogi i na autostradzie czuję się zle a regulacja zajmuje za dużo czasu. Podsumowując jak możesz wydać te 10 tyś więcej to bierz, ja osobiście wiem że wybrałbym Worldcrosera bo ma absolutnie wszystko,do tego kufry alu i wydech remusa i byłbym przeszczęsliwy, ale i teraz jestem poonując kolejne kilometry Super Teresą.Xt1200z jest już moim szóstym motocyklem. Poprzednie modele np. BMW GS czy Honda Varadero mają swoje fora internetowe które są kopalnią wiedzy na ich temat a informacji tam zawartych nie znajdziemy w żadnej serwisówce.Tak się zastanawiam dlaczego nie jest jeszcze do tej pory utworzone polskie forum xt1200z, przecież motocykl ma już 5 lat... czyżby użytkowników tego modelu było u nas z byt mało ? Może skrzyknneli byśmy się w kilka osób i utworzyli coś takiego ?Kolego jak sam napisałeś jest nas mało i skrzyknięcie spotkania zajeło nam rok widzimy się 15-17 Maj Zającówka Paszków są jeszcze ostatnie miejsca na nocleg na miejscu , wiecej szczegółów w naszej grupie na facebook, dlaczego nie ma polskiego forum? Moim zdaniem dlatego http://www.yamahasupertenere.com bo po co wyważać drzwi skoro tam znajdziesz wszystko co cie interesuje, wielu z nas z niego korzysta bo nie ma polskiego, ale też i jaki sens tworzyć polskie skoro tam jest wszystko. Polecam lekturę google nawet niezle tłumaczy lub doskonalenie angielskiego wchodzi w grę. Ja zalazłem tam wiele cennych wskazówek już o serwisówkach i instrukcjach zrób to sam nie wspomnę. Polecam Serdecznie i zapraszam naI Polskie spotkanie fanów Yamahy Super Tenere na Dolnym Śląsku po szczegóły post wyżej :)witam wszystkich posiadaczy tenerki 1200 ja smigam juz drugi sezon kupilem nowke sztuke nawinolem 11000 oleju nie bierze ani kropli jestem na etapie rozblokowania modulu mieszkam w Germani tutaj ta przyjemnosc kosztuje 389 euro czytalem na tym forum o jakiejs zworce i szczenka mi opadla kawalek kabelka a 389 euro :huh: ciekawy jestem czy efekt zworki bedzie taki sam jaki oferuja niemcy :dry:DSC06721.JPGKoledzy który mają deklarują znaczny wzrost mocy, ja włożyłem bezpiecznik i po paruset metrach zrezygnowałem , na moje umiejętności to za wiele maszyna rwie do przodu jak opętana, moduł to co innego bo wprowadza zmiany na stałe i wszystkie systemy działają dalej jak normalnie, zworka zakłóca prace elektryki i wprowadzając w błąd daje nam efekt wyżej opisany, jak możesz to inwestuj w nowy komputer ale zanim to zrobisz kup wydech bo moduł się stroi z wydechem. Edytowane 2 Lutego 2015 przez Ralf Dragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1964 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Witam, staram się wczytywać we wszystkie info dotyczące Teresy 1200. Sam posiadam takową, co do brania, czy nie brania oleju zdanie mam odmienne. W sezonie robie około 15tys km i i coś tam oleju dolewam. Na razie nie zmieniam oleju, lecz sugerowano mi zmianę. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.