maro74 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 W odpowiedzi dla kolegi Dawidowiak napiszę, że też mam zworkę. I nawiązując do mojego nadpalonego zadupka przypuszczam a nawet jestem skłonny stwierdzić że jestem pewien, że to właśnie przez zwiększoną moc za pomocą tej zworki teresa zieje z komina większą ilością gorących spalin. Bo pierwsze nadtopienia zaczęły się pojawiać własnie po zrobieniu zworki. Konsultowałem się też z poprzednim włascicielem moto czy mu wydech kiedyś spalił zadupek i nic takiego nie miał. Ale nie robił nigdy zworki. Objaw topienia zadupka nasilił się też po wyjęcia db killera.Zapytam przy okazji mam wyświetlacz biegów ten gipro własnie. Ostatnio odpaliłem moto i chodziło jakiś czas na wolnych i zaczeła migać literka H na tym wyświetlaczu. Potem zrobiłem dwa kółka wokół komina i cyferki na wyświetlaczu pokazujące zapięty bieg też cały czas mrugają podczas jazdy. Czy ktoś wie co się mogło zadziać i jak temu zaradzić bo takie mruganie zdeka mnie irytuje.I jeszcze jedno pytanko jaki najlepiej akumulator kupić bo czuję że mój chyba pomału kończy żywot.Dawidowiak możesz pokazać te osłony lag i reflektorów albo wrzucić jakieś linki?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Maro Edzio z Edhaust sugeruje ,żeby pozbyć się katalizatora.Wtedy moto lepiej oddycha i temperatura spalin zdecydowanie niższa.Może spróbuj tego rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Bym się pozbył ale jak to zrobić czy musiał bym wysyłać kolektor do Edzia?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidowiak Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Witam,Ja kupiłem niedawno akumulator Yuasa YTZ12S. w sklepie www.akumulatory24.pl , z fakturą, gwarancją, za cenę 360 zł brutto z przesyłką, jest to akumulator żelowy, Made in Japan. Takie aku jest montowane fabrycznie. Łatwo pomylić z akumulatorem o symbolu TTZ12S, który jest zalewany w technologii AGM, i do tego produkcja-Azja, a cena taka sama jak wypadku YTZ12S!, oczywiście trzeba poszperać, kupując na żywioł albo wierząc bezgranicznie w rady sprzedawców, można później pluć sobie w brodę. Kilka fotek mojej Tenery po małych zabiegach kosmetycznych.Nie podobały mi się halogeny, więc zamówiłem osłony, w mojej ocenie wyglądają o niebo lepiej.Osłony na lagi również kupiłem w tym sklepie, jest to Hiszpania, cena z przesyłką – 590 zł. W wypadku osłon na lagi, gdzie karbonowe w PL kosztują 2120 zł, to kasa do przyjęcia. Osłony są z anodowanego na czarno aluminium, dobre wykonanie, wszystko w komplecie, tylko naklejki dałem swoje, bo te czerwone nie bardzo pasowały do moto i były za małe.http://i62.tinypic.com/o9qrs8.jpg[/img] http://i57.tinypic.com/2mg7037.jpg[/img] http://i61.tinypic.com/iwum3n.jpg[/img] http://i62.tinypic.com/s1hr3d.jpg[/img] Link do osłon na lagihttp://www.dsbikeprotection.com/en/home/144-protector-de-horquilla-yamaha-super-tenere-xtz-1200.html Link do osłon na halogenyhttp://www.dsbikeprotection.com/en/yamaha/77-protectores-de-focos-yamaha-xt-1200z.html Zamontowałem za radą maro74, zaczerpniętą z forum z tego tematu, końcówkę CTEK Eyelet, bardzo przydatna rzecz, trzeba pamiętać, ze gdy się nie ma ładowarki CTEK, należy nabyć drugą wstyczkę żeby się połączyć.http://i58.tinypic.com/316q0zs.jpg[/img] http://i61.tinypic.com/20jmh4m.jpg[/img] Kolejną rzecz, to chlapacz, kupiony na Allegro, fajny, dobrze spasowany, w kpl. fajne zaciski plastikowe – koszt 120 złhttp://i62.tinypic.com/29d8wur.jpg[/img] I jeszcze pare gadzetów z Touratecha, najbardziej fajny, to zamykany uchwyt nawigacji z regulacją szyby. Do tego powiększona stópka bocznej kosy, powiększona stópka hamulca.http://i60.tinypic.com/uy73c.jpg[/img] http://i57.tinypic.com/24xqvcz.jpg[/img] http://i60.tinypic.com/n3q6bp.jpg[/img] A to moja Tenera przed zmianamihttp://i61.tinypic.com/2m4u2hh.jpg[/img] Teraz czekam na wydech, powinien lada chwila przyjechać. Po tym co maro74 napisał o tych gorących spalinach, z tej zworki na jakiś czas zrezygnuje. Zresztą, zobaczymy jak się będzie zachowywał, itd. Maro74, Odczuwalny jest przyrost mocy na 1,2,3 biegu po założeniu tej zworki?Rozmawiałem z mechanikiem- serwisantem Yamahy, mówił że nie ma minusów w temacie zworki jeżeli chodzi o silnik czy komputer, po prostu w związku z normami spalin, celowo na tych 3 biegach jest zblokowana, taka sama sytuacja jest w KTM ADV. grzela3396, jakie konsekwencje pozbycia się katalizatora, co wypadku wyjazdu na zachód? Lewa w górę :-) Edytowane 3 Grudnia 2014 przez dawidowiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Maro zadzwoń do Edzia i dogadaj temat.Facet naprawdę spoko i do ręki.Namiary 506436737Dawidowiak Edzio który myślę , że ma większe pojęcie niż nie jeden Pan servisantpowiedział mi,że pozbycie się katalizatora tylko przynosi sama pozytywy dla motocykla.Nie wprowadza zamieszania do komputera za to ma zbawienny wpływ dla serducha przez łatwiejszy wyrzut spalin.To tak w mocnym skrócie.A co do wyjazdu na zachód? Nie wiem w czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Dawidowiak fajnie to wszystko pokazałeś i opisałeś. Co do odczuć w sprawie zworki to nie wiem jaka jest różnica bo jak kupilem moto to na drugi dzień wsadziłem zworkę i nie mam za dużego porównania. Ale możesz sobie zrobić przejechac się trochę i porównać to jest 5 minut roboty z prefabrykacją drucika na zworkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralf Dragon Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) https://www.facebook.com/groups/754738211240455/Założyliśmy zamkniętą grupę na facebooku, zdecydowanie ułatwia kontakty teraz facebook na każdym telefonie, tak więc zapraszam jak ktoś nie ma zakładajcie konta i do zobaczenia, kolego Dawidowiak widze że cię naprawdę Teresa wciągneła , ja założyłem finalnie Lampy Wesem z zżarówkami 55w zasięg swiateł ponad 200 m koszt z montażem i żarówkami 160 złotych do tego spoilery handbarów z Deski do krijenia :) za 9 słotych efekt bomba zapraszam na moje konto na facebook Sebastian Begierski aka Ralf Dragon. dziś 7 na plusie to jezdzimy. :)Nie wiem dlaczego ale nie widzę tych Twoich zdjęc a bardzo mnie interesująMam takie małe spoilery :) http://allegro.pl/yamaha-xt-1200-z-super-tenere-polski-salon-i4832304027.html Edytowane 5 Grudnia 2014 przez Ralf Dragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidowiak Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Relacja z zamontowania tylnego błotnika.Błotnik zaadaptowany od skutera skutera Yamaha YN50, nr katalogowy 5C3-F1621-00-00 , koszt 60 zł bruttoKilka detali do zamocowania musiałem dorobić, ale przecież to żaden problem jak nam zależy JW salonie dostajemy sam błotnik, musimy dorobić:1. Płaskownik dla usztywnienia – mogę wysłać zainteresowanym, już pomalowany proszkowo podkładem cynkowym + czarny mat.2. Tulejkę w środku fi 8mm, dł.18 mm, dobrze żeby na końcach tulejki były podkładki usztywniające wnękę błotnika - mogę wysłać zainteresowanym, już pomalowany proszkowo podkładem cynkowym + czarny mat.3. Śruba imbusowa z nakrętką samochamowną + podkładki – fi 5 mm, dł.16-20 mm. Polecam nierdzewkę4. Śruba imbusowa z nakrętką samochamowną + podkładki - fi 8 mm, dł. 55 mm-60 mm. Polecam nierdzewkę Edytowane 7 Grudnia 2014 przez dawidowiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidowiak Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Gdzie się podział mój ostatni post?Witam,Planuję/planowałem zakup kufra Givi OBK58A Outback, tylni centralny, tyle że mam dylemat, czy oryginalne kufry będą się otwierać bez problemu jak zamontuje Givi Outback, mam obawy że będzie blokował dostęp do bocznych kufrów.W załączniku foto mojego moto z oryginalnymi kuframi. Ma któryś z kolegów doświadczenie, wiedzę w tym temacie? Edytowane 9 Grudnia 2014 przez dawidowiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Panowie, do spraw handlowych jest giełda. do załatwiania spraw prywatnych - pw. posty w tym charakterze są usuwanejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidowiak Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jaka jest przewidziana żywotność świec zapłonowych w Tenere?Czy ktoś wymieniał z forumowiczów?Jeżeli tak, to na jakie? LWG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruber130 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ja kupiłem do Tereski kufer centralny Givi Outback 42 l.Widząc u ciebie Dawidowiak fotkę z kuframi obawiam się, że Givi 58 litrowy zblokuje swobodne otwieranie bocznych kufrów,ale najlepiej było by przymierzyć go wraz z dedykowanym stelażem. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz_iz Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Maro zadzwoń do Edzia i dogadaj temat.Facet naprawdę spoko i do ręki.Namiary 506436737 Dawidowiak Edzio który myślę , że ma większe pojęcie niż nie jeden Pan servisantpowiedział mi,że pozbycie się katalizatora tylko przynosi sama pozytywy dla motocykla.Nie wprowadza zamieszania do komputera za to ma zbawienny wpływ dla serducha przez łatwiejszy wyrzut spalin.To tak w mocnym skrócie.A co do wyjazdu na zachód? Nie wiem w czym problem?Witajcie,Kilka postów wcześniej pisałem o usunięciu kata w mojej Teresce. Potwierdzam same plusy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruber130 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Co do świec zaplonowych instrukcja obsługi XTZ1200 podaje : 1. zalecana świeca zaplonowa - NGK / CPR8EB92. odległość między elektrodami - 0,8-0,9 mm3. moment dokrecania swiecy zaplonowej - 13 Nm ( 1.3 kgf ) Nie ma tam informacji odnosnie zalecanego przebiegu przy którym nalezalo by je wymienić, z reguly jest to 40 tyś.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) A co sądzicie o patencie na dwa wydechy w ST. W necie widziałem foty gdzie ludzie poprzerabiali wydechy na dwa kominy. Czy ktoś widział coś takiego w realu, czy w ogóle taka modyfikacja ma sens ?. np:http://www.noneracing.com/en/motorbike-accesories/exhaust-systems-high-performance/yamaha/yamaha-xt1200z-super-tenere-2012/ http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=807266 Edytowane 18 Grudnia 2014 przez maro74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.