Skocz do zawartości

Kto jezdzi nowa Super Tenere XTZ 1200


Rekomendowane odpowiedzi

Fajna sprawa , co prawda nie mam potrzeby jeszcze grzebać w teresie ale taki manual zawsze jest przydatny

 

Popatrzcie jak mi wydech LEO Vince z wyjętym db killerem wypala tylny błotnik. Przelot 100 km.post-75382-0-17088300-1408303642_thumb.jpg

 

Kurde co tu zdziałać żeby mi błotnika nie wytapiało ??.

Edytowane przez maro74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kończę Metzelery Tourance Exp i następnie też takie beda. Nie zawiodły mnie przez 22 tys.km, więc nie będę szukał innych. Na szutrze i leśnym dukcie jak nie masz kostki, to jeden kij-i tak musisz uważać. W kopny piach i błoto nie chadzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Obserwuję cały czas temat czy warto kupić Yamahę super Tenerę. Od 4 sezonów jeżdzę BMW 1200 GS z końca 2005r i złego słowa nie powiem na niego jednak coś w życiu trzeba zmienić.Ciekawość pcha w stronę Yamaha a lenistwo w stronę BMW 1200 GS ADV.Dylemat jak u każego - młody rocznik Teresy czy za te pieniądze BMka 2007 /08. Dlatego ciekawy jestem czy byli posiadacze BMW GS po zmianie na Yamahę nadal są zadowoleni czy mówią, że jednak w przyszłości to tylko bmw. Moje wrażenia po jeździe są pozytywne, chociażby z tego względu że zaprzeczają opiniom, że Yamaha Super Tenere jest:

olbrzymia, nieporęczna, mułowata z dołu, wali się w zakrętach, problemem jest wolna jazda. Osobiście nic takiego nie odczułem. Nie miałem okazji sprawdzić jazdy z kuframi bocznymi i po koleinach. W tym wypadku mam niemiłe wspomnienia dotyczące Yamahy FJR 1300 gdzie przy 130 km/h dosłownie pływała. Jak tutaj zachowuje się teresa? . Pozdrawiam i będę wdzięczny za opinie właścicieli Yamahy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wszystkie hipotetyczne problemy, które przytoczyłeś moim zdaniem w Tenerze nie istnieją:

'' olbrzymia" - ani większa, ani mniejsza od konkurencji,

" nieporęczna"- jak dla mnie jest łatwa w prowadzeniu, bardzo łagodnie reaguje na gaz, praktycznie jak diesel, w 80% jeżdżę we dwie osoby, i właśnie bardzo sobie cenię łatwość prowadzenia na niskich obrotach w pełnym obciążeniu. Nawracanie w ciasnej ulicy nie stanowi żadnego wyzwania...

"mułowata z dołu" atuty, które przytoczyłem powyżej można przypisać jako wadę, gdy się oczekuje "sportowych" osiągów.... ale wystarczy zmienić tryb z D na S, do tego wyłączyć trakcję i... jak dla mnie jest super.

"wali się w zakrętach" no...to był powód dla którego między innymi kupiłem Teresę , idealne prowadzenie w zakrętach, po raz kolejny podkreślę.że jeżdżę dużo we dwie osoby, i czasami po paru godzinach jazdy pasażer nie jest już tak "czujny" i nie zawsze pomaga w zakrętach, ale na szczęście Yamaha jest bardzo przewidywalna i idzie po zakręcie jak "po szynach"

" Nie miałem okazji sprawdzić jazdy z kuframi bocznymi" Mam szerokie kufry i jazda jedyne co mnie powstrzymuje przed szybką jazdą to zużycie paliwa, które niestety rośnie, jazda 140/godz jest przyjemnością. przy 190 jak pisałem wyżej jest mały wir w zbiorniku, a i wyobraźnia pracuje, bo producenci kufrów nie zalecają takich prędkości.... i jakby coś to się nie wybronisz... :wub:

 

Edytowane przez bunio66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z przedmowca, Tenere prowadzi sie bardzo dobrze i manewry przy malych predkosciach nie sprawiaja najmniejszych problemow.

Od siebie dodam ze mialem szerokie kufry H&B Explorer, ale wymienilem na Nomada Pro i teraz z kuframi mam 97cm szerokosci i nie zauwazam roznicy w spalaniu i jezdzi sie z nimi bardzo dobrze gdzie ja tak samo jak bunio w 80% smigam z pasazerka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...