Skocz do zawartości

muddy1974

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O muddy1974

  • Urodziny 03/10/1974

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Osobiste

  • Motocykl
    XTZ1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia muddy1974

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hm, a to nie jest tak, że... bit-sześciokąt 5mm + przedłużka + mały klucz dyno (np. rowerowy) = sukces? Nie miałem jeszcze okazji dokręcać, ale w manualu na rysunku pokazane przejrzyście (strona 3-18). Mały klucz dyno oferują np. na stronie: centrumrowerowe.pl (nie dałem rady wrzucić odnośnika, więc szukaj "Mighty klucz dynamometryczny...id produktu 112598).
  2. Na początku zaznaczam, że nic z tego nie mam...aby nie było. W Trójmieście jest do wzięcia za 52 tys. Tenera zakupiona w maju br. Model xt1200ze w pełni wyposażony (ponoć wszystko co Yamaha ma w kat.z dodatkami i może też Akrapovic, jednak osobiście jej nie widzialem). Generalnie facet kupił w maju, a w czerwcu stwierdził, że jednak, to nie jego styl i chce cruisera (rok wcześniej kupił Ducati Monster i też oddał za atrakcyjne pieniądze w rozliczeniu-ducata widziałem i stan idealny, więc gość widać na nie niezdecydowaniu dużo traci). Pozdrawiam
  3. Ja kończę Metzelery Tourance Exp i następnie też takie beda. Nie zawiodły mnie przez 22 tys.km, więc nie będę szukał innych. Na szutrze i leśnym dukcie jak nie masz kostki, to jeden kij-i tak musisz uważać. W kopny piach i błoto nie chadzam.
  4. Cześć, Jeszcze 4 tygodnie temu dealer z Gdańska (KMJ) miał wystawioną testówkę. Wyposażona w dodatki Worldcrossera, ale bez Akrapa. Pozdro, Muddy
  5. Jednym z drobiazgów, które mnie irytują w ST jest dziura pomiędzy 2100 a 2500 obr. Dla doskonalenia techniki, trochę bawię się w gymkhanę i w tej zabawie, to jest najbardziej odczuwalne. ponoć można to wyeliminować montując wydech Akrapa. Pokazują to wykresy, które można pobrać ze strony producenta (wydechy innych producentów też to ponoć korygują-oglądałem wykresy wszystkich). Mam jednak obawę, czy to nie jest marketingowy bełkot. Pytanie do Was. Mieliście okazję jeździć ST z akcesoryjnym wydechem? Może ktoś z Szanownych Kolegów zanotował? Jak się to sprawuje w praktyce? Mój dealer nie chce ściągnąć Akrapa do testowej Tenerki. W sumie to się nie dziwię, bo zainteresowanie przy tych cenach akces, które ma Yamaha będzie zerowe. Link do strony Akrapovica, skąd można pobrać wykresy mocy i momentu: http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/1125?brandId=41&modelId=322 Ok, się poprawię w kolejnych postach.
  6. Jak miło, że grono użytkowników ST się powiększa, choć faktycznie jest nas niewielu. W 2011 (przed zakupem) w poszukiwaniu opinii użytkowników przeglądałem dostępne fora i niestety wtedy były to jednostki. Oczywiście wybierałem pomiędzy ST, a GS'em. Motocykl, który był dopiero rok na rynku, to zagadka. Mimo wszystko zakupiłem moto nie mając pewności co do jego trwałości i proponowanych rozwiązań technicznych. Jak sobie przypominam zastanawiałem się, czy dobrze robię... przecież wiążę się ze sprzętem na kilka lat, a jak będzie awaryjny? przecież to nie sprawdzona konstrukcja silnika ble, ble, ble, itd, itp :) Teraz to smieszne, ale kilka dni po zakupie znalazłem, gdzieś wpis motocyklisty, że mu przy 35 tys. padł amor w GS'ie i musi teraz wywalić ok. 7 tysi. Żal mi się go zrobiło. Z drugiej strony cieszyłem się, że zdecydowałem się na moto bez bajerów (ręczna zmiana twardości zawieszenia, info serwisowe dostępne na wyświetlaczu, wspomniane bezpieczniki), a nie na rozwiązania GS'a (ESA, szyna danych). Teraz po ponad 13 tys. mogę powiedzieć, że nie żałuję decyzji. Oczywiście w XTZ są drobiazgi, które mnie wkurzają, ale jak już leci się bocznymi drogami kiepskiej jakości, to praca zawieszenia w złożeniu, same złożenia... ech... banan... i można duperele wybaczyć. No dobra, koniec tych wspomnień... witam kolegów jeżdżacych i rozważających zakup ST.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...