bunio66 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Dla zainteresowanych..... :) https://drive.google.com/file/d/0B37nyqFdCROQVzlOUVE5c194Mzg/edit?usp=sharing Ja się z tym spotkałem pierwszy raz i bardzo mi się podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Fajna sprawa , co prawda nie mam potrzeby jeszcze grzebać w teresie ale taki manual zawsze jest przydatny Popatrzcie jak mi wydech LEO Vince z wyjętym db killerem wypala tylny błotnik. Przelot 100 km. Kurde co tu zdziałać żeby mi błotnika nie wytapiało ??. Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez maro74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MW wilu Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Jakie opony polecacie do Tenery ? Założenie to jazda 95% asfalty na sucho i w deszczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 ja mam Anaki 3 i są ok. Założenie podobne jak u Ciebie głównie asfalt.Wcześniej były Pirelli Scorpiony. W terenie super ,ale na asfalt nie do jazdy.No ale ilu użytkowników Tereski tyle różnych opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Miałem Anakee 3 na poprzednim moto Vstrom 1000. Na asfalt ok, ale wystarczy jakaś mokra trawa czy lekkie błotko na jakiejś drodze gruntowej i gleba murowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Maro to w co teraz ubrałeś Tereskę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrobo Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Ja tak jak maro jeżdżę na anakee 2, moim zdaniem są idealne jak ktoś jeździ po asfalcie i co jakis czas z niego zjeżdża na drogi szutrowe, anakee 3 są bardziej szosowe, :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Maro to w co teraz ubrałeś Tereskę?Mam założone Anakee 2 , bo z takimi kupiłem . Jak się zużyją to może spróbuję czegoś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floydoo Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 ja ostatnio zjezdzilem conti trial atak, i byly takie sobie, teraz natomiast na zalozenie czekaja K60 scout :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muddy1974 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Ja kończę Metzelery Tourance Exp i następnie też takie beda. Nie zawiodły mnie przez 22 tys.km, więc nie będę szukał innych. Na szutrze i leśnym dukcie jak nie masz kostki, to jeden kij-i tak musisz uważać. W kopny piach i błoto nie chadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 No i tak jak wcześniej pisałem ilu użytkowników tyle różnych opinii.Także MW wilu musisz jakoś zdecydować, bo na forum użytkownikównie otrzymasz jednoznacznej odpowiedzi, :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamml Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Witam. Obserwuję cały czas temat czy warto kupić Yamahę super Tenerę. Od 4 sezonów jeżdzę BMW 1200 GS z końca 2005r i złego słowa nie powiem na niego jednak coś w życiu trzeba zmienić.Ciekawość pcha w stronę Yamaha a lenistwo w stronę BMW 1200 GS ADV.Dylemat jak u każego - młody rocznik Teresy czy za te pieniądze BMka 2007 /08. Dlatego ciekawy jestem czy byli posiadacze BMW GS po zmianie na Yamahę nadal są zadowoleni czy mówią, że jednak w przyszłości to tylko bmw. Moje wrażenia po jeździe są pozytywne, chociażby z tego względu że zaprzeczają opiniom, że Yamaha Super Tenere jest:olbrzymia, nieporęczna, mułowata z dołu, wali się w zakrętach, problemem jest wolna jazda. Osobiście nic takiego nie odczułem. Nie miałem okazji sprawdzić jazdy z kuframi bocznymi i po koleinach. W tym wypadku mam niemiłe wspomnienia dotyczące Yamahy FJR 1300 gdzie przy 130 km/h dosłownie pływała. Jak tutaj zachowuje się teresa? . Pozdrawiam i będę wdzięczny za opinie właścicieli Yamahy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Wszystkie hipotetyczne problemy, które przytoczyłeś moim zdaniem w Tenerze nie istnieją:'' olbrzymia" - ani większa, ani mniejsza od konkurencji," nieporęczna"- jak dla mnie jest łatwa w prowadzeniu, bardzo łagodnie reaguje na gaz, praktycznie jak diesel, w 80% jeżdżę we dwie osoby, i właśnie bardzo sobie cenię łatwość prowadzenia na niskich obrotach w pełnym obciążeniu. Nawracanie w ciasnej ulicy nie stanowi żadnego wyzwania..."mułowata z dołu" atuty, które przytoczyłem powyżej można przypisać jako wadę, gdy się oczekuje "sportowych" osiągów.... ale wystarczy zmienić tryb z D na S, do tego wyłączyć trakcję i... jak dla mnie jest super."wali się w zakrętach" no...to był powód dla którego między innymi kupiłem Teresę , idealne prowadzenie w zakrętach, po raz kolejny podkreślę.że jeżdżę dużo we dwie osoby, i czasami po paru godzinach jazdy pasażer nie jest już tak "czujny" i nie zawsze pomaga w zakrętach, ale na szczęście Yamaha jest bardzo przewidywalna i idzie po zakręcie jak "po szynach" " Nie miałem okazji sprawdzić jazdy z kuframi bocznymi" Mam szerokie kufry i jazda jedyne co mnie powstrzymuje przed szybką jazdą to zużycie paliwa, które niestety rośnie, jazda 140/godz jest przyjemnością. przy 190 jak pisałem wyżej jest mały wir w zbiorniku, a i wyobraźnia pracuje, bo producenci kufrów nie zalecają takich prędkości.... i jakby coś to się nie wybronisz... :wub: Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez bunio66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floydoo Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Zgadzam sie z przedmowca, Tenere prowadzi sie bardzo dobrze i manewry przy malych predkosciach nie sprawiaja najmniejszych problemow.Od siebie dodam ze mialem szerokie kufry H&B Explorer, ale wymienilem na Nomada Pro i teraz z kuframi mam 97cm szerokosci i nie zauwazam roznicy w spalaniu i jezdzi sie z nimi bardzo dobrze gdzie ja tak samo jak bunio w 80% smigam z pasazerka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 W takim razie różnica w spalaniu wynika porostu z prędkości... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.