bibor80 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 (edytowane) Witam Nadszedl czas by wymienic naped w moim moto. To, ze lancuch bedzie DID to wiem, nie wiem jeszcze dokladnie ktory model, niestety nie mam pojecia jakie zebatki zalozyc, zeby byly dobre. Slyszalem cos o sunstar. Z tego co wiem to lancuch ma miec 110 ogniw, ale nie wiem ile zebow maja standardowe zebatki, a takie bym wlasnie chcial. Prosze napiszcie, jaki zestaw napedowy bedzie dobry, a jakich firm unikac. Pzdr Edytowane 9 Października 2010 przez bibor80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Października 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 W Twoim motocyklu, przede wszystkim, producent pomyślał o alternatywie w doborze zestawu. Standardowo zaleca się łańcuch i dedykowane zębatki pod wymiar łańcucha 530. Niemniej producent daje Ci możliwość założenia łańcucha 525, a nawet 520. Niemniej, jeśli traktujesz motocykl amatorsko, nie zależy Ci na zmniejszaniu wagi pod wyścigi, polecałbym jednak łańcuch 530 i zębatki do tego dedykowane. Producent zaleca - zębatka przód 17 zebów (JT - 37 zł), zębatka tył (JT) 42 zębów - 121 zł, łańcuch DID G&B 530 VM/110 X-ringowy wzmocniony złoty - 450 zł. Zębatlki JT są idelanie zestrojone z napędami DID, w rezultacie zmieniasz je dopiero wówczas, gdy kończy się żywot łańcucha. Jakość mają porównywalną z sunstar. Są to zębatki stalowe. Jeśli chciałbyś lekkie aluminiowe, to należy doliczyć do ceny, a także skrócić żywotność zestawu. Wskazany łańcuch DID to jeden z najwyższych i najwytrwalszych modeli. Koszt zakupu tego zestawu to w detalu 608 zł. Przepraszam za spam, ale mam ten zestaw na miejscu - cena dla Ciebie 550 zł, uwzględniając koszty wysyłki w Polsce. w razie zainteresowania proszę o PW. Pamiętaj także, że łańcuchy 530 i 525 DIDa mają w zestawie zakuwki, łańcuchy 520 w zestawie mają zapinki, które należy wymienić na zakuwki, a koszt zakuwki, w zależności od rodzaju łańcucha, to od 10 do 30 zł. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 zakladaj -1 z przodu ,a niepozalujesz (i niezapomnij o dobrym amorze skretu) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Jak na razie zakladam standardowe zebatki, emocji na nich takze nie brakuje, przynajmniej dla mnie. Amor na razie odpada, bo musze lagi zmienic, ale jest planowany, tak jak i przewody w oplocie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Będąc na Twoim miejscu brałbym zęby Sunstar'a i DID'a ZVMX. Mamy pewnego kolegę na forum, który takie zestawy sprzedaje za około 500 zł :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) Tak zrobie nastepnym razem, ale wielkie dzieki za dobre rady. Ja moto nie katuje, rzadko latam do odcinki, takze u mnie zestaw wystarczy na dlugo, nawet ten z nienajwyzszej polki. Pzdr Edytowane 10 Października 2010 przez bibor80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Ja moto nie katuje, rzadko latam do odcinki, takze u mnie zestaw wystarczy na dlugo, nawet ten z nienajwyzszej polki. Tak Ci sie tylko wydaje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 od dłuższego czasu zakładamy zębatki PBRa i nie ma z nimi zadnych problemów i nie zużywają się przedwczesnie. generalnie różnice w cenach pomiedzy JT i PBRem nie sa za duże a i jedno i drugie sie sprawdzi tak wiec przeplacanie za sunstara troche nie ma sensu. A co do samych łańcuchów to w tym sezonie założyliśmy klilka sztuk z firmy EK. Jak narazie zadowalająco. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 EK?, można gdzieś takie dostać w cz-wie? chodzi o odpowiednik did 520 vm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 (edytowane) EK?, można gdzieś takie dostać w cz-wie? chodzi o odpowiednik did 520 vm. W naszym warsztacie można kupić. Dokładnei 520 wzmacniany założylismy niedawno do XJ600. jak co to podjeżdzaj. jak kupisz zestaw to wymiana 30zł :) Generalnie mam wszystkie. RK, EK, DID, a dla mniej wymagających regina i SFR. Edytowane 20 Października 2010 przez bart_b Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Bart, w zeszłym roku wymieniałem w kumpla 636 napęd, zamówiony pod model, długość zalecana, jakim cudem był po zakuciu prawie w połowie regulacji :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 kurde coś dziwnego. Fakt jest faktem ze to wlasnie kawasaki na pierwszy montaż w wiekszosci zakłada EK tak wiec tym bardziej powinno być ok. A jak z przełożeniami?? nie bylo jakiejś zmiany?? druga sprawa jak było jak motocykl zjechał z taśmy?? jak to jest pierwsze 636 to łańcuch 525/108, 15/40 zebatki, a niektore nowsze miały 520. niektore wersje RR miały 112 ogniw i stad mogła nastapić pomyłka. generlanie opcji tego problemu jest kilka Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.