Kufer Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 WitamPosiadam RF 600 od 2 miesiecy. Przejechałem jakies 2500 km i jestem bardzo zadowolnony, pozycja za kierownica ok (czesto robie po 300-400 km na dzień- weekendowe wypady- i nie jestem zmęczony), oleju nie bierze a spalanie zależy od jazdy od 6l w zwyż przy dość ostrej jezdzie na trasie wychodzi średnia ok 6,5 l/100 km. Przed zakupem słyszałem róznie opinie na temat Rf ( padają skrzynie, słabe ramy, duzo palą itd.) ale ja osobiscie jestem zadowolony nic z tych rzeczy nie zauważyłem i polecam to moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 WitamPosiadam RF 600 od 2 miesiecy. Przejechałem jakies 2500 km i jestem bardzo zadowolnony, pozycja za kierownica ok (czesto robie po 300-400 km na dzień- weekendowe wypady- i nie jestem zmęczony), oleju nie bierze a spalanie zależy od jazdy od 6l w zwyż przy dość ostrej jezdzie na trasie wychodzi średnia ok 6,5 l/100 km. Przed zakupem słyszałem róznie opinie na temat Rf ( padają skrzynie, słabe ramy, duzo palą itd.) ale ja osobiscie jestem zadowolony nic z tych rzeczy nie zauważyłem i polecam to moto. gozdzik77mam do ciebie pytanko "kufer" ile jest jeszcze paliwa w baku jak zapali ci się kontrolka od rezerwy czy zaraz po przełaczeniu na rezerwe w kraniku czy pózniej. bo jeszcz mi się nie zapaliła a zrobiłem tak na rezerwie ok.30km i nic.(nie wyjechałem paliwa do konca)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kufer Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Rezerwa w Rf jest ok 4-4,5 l, ostatnio na rezerwie zrobiłem ok. 50 km ale wszystko zalezy jak sie jedzie ( wiecej bym nie próbował). A światełko rezerwy powinno ci się zapalic jak zostaje jakies 4 litry paliwa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Dzięki "kufer" za odpowiedz.pozdrawiam!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Witam W Sobotę nabyłem Suzuki RF 600R, świetna maszyna, zdjęcia dam później. Jako że z japończykami nigdy za wiele wspólnego nie miałem mam mase pytań: 1) Czy do skrzyni leje się osobno olej? Czy sprzęgło, skrzynia, silnik pracują na tym samym? Wydaję mi się że tak ale wolę zapytać. Jaki olej polecacie? Z tego co wiem mam wlany MOTUL 10W40 sentetic. 2) Kiedy zaczyna palić się rezerwa? (Bo jak dla mnie zapala się zbyt szybko, albo RF pali więcej niż DODGE VIPER). 3) Co to jest plastikowy zbiorniczek pod siedzeniem pasażera z lewej strony? Zbiorniczek wyrównawczy czy co? W każdym razie jest pusty. Przewód chyba idzię do tego całego chłodzenia. 4) Aby dostać się do świec rozumiem trzeba zdejmować zbiornik? Da się go zdjąć nie odłączając przewodów paliwowych bo kiepsko widać... Boję się że urwę kranik czy coś :biggrin: . Nie wiem czy przewód jest na tyle długi 5) Jak to jest z tym ssaniem, bo z tego co zauważyłem musi całkiem długo się rozgrzewać, to normalne? Można ruszyć na włączonym ssaniu czy to szkodzi? 6) Łańcuch jest potężny. Według mnie jest stanowczo rozciągnięty. Ma gdzies zapinkę? Jak to jest tu rozwiązane? 7) Co oznacza literka P na stacyjce? Zachowuje się tak samo jak na ,,LOCK" tzn. zablokowana kierownica. To jakieś miejsce na alarmy czy jak? 8) Może ktoś mi polecić jakiś sklep z częściami do japończyków tak na wszelki wypadek? 9) Opony bezdentkowe tak? 10) Jak ktoś ma RF niech da jakoś znać. GG, e-mail czy coś. Będe wdzięczny. A tak na marginesie wię ktoś czy dostałbym jakąś serwisówkę ale po polsku w sklepie? Pewnie nie ale i tak pytam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 1) do skrzyni ten sam olej co do silnika ( ja lałem castrola 10w-40) 2)u mnie się zapalała po ok 180km w zależności od tego czy trasa czy miasto 3)nie pamiętam :biggrin: 4)przy zdejmowaniu zbiornika trzeba odłączyć przewody paliwowe inaczej nie dojdziesz do świec 5)RF była pardzo podatna na zalewanie, dlatego ssanie zawsze na max i nie ruszaj manetką, a rozgrzewa się rzeczywiście troszkę długo, ja zawsze czekałem aż normalnie chodziła bez potrzeby ssania 6) mój łańcuch nie miał zapinki ( ale to nie zasada) zależy jak ktoś wymieniał napęd czy zdejmował wahacz czy zapinał 7)P jest to parking, zauważ że jak zostawisz w tej pozycji świeci się światło postojowe 9) opony bezdentkowe 120 przód tył 160 10) sprzedałem 3 lata temu :biggrin: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KEEPKRU Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 no to milego latania:)))sam mam dylemat co to za zbiorniczek tylko u mnie jest pod siedzeniem kierowcy.. pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek RF Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 1) Jaki olej polecacie? Z tego co wiem mam wlany MOTUL 10W40 sentetic.Dobry markowy 10 W 40 2) Kiedy zaczyna palić się rezerwa? U mnie pali sie po ok 170-180 w mieście, lampka zapala się gdy zostanie ok 5 l paliwa, czyli po 12 litrach. Niestety 17 l w baku to dośc mało jak na turystyczną 600. Mój rekord to 229 km do rezerwy-myślałem że się lampka popsuła :notworthy: . 3) Co to jest plastikowy zbiorniczek pod siedzeniem pasażera z lewej strony? Ja też nie wiem, ale czy nie jest to płyn hamulcowy z tylnego zacisku??? 4)Aby dostać się do świec rozumiem trzeba zdejmować zbiornik? [...]. Nie wiem czy przewód jest na tyle długi Przewód jest dość krótki, uważaj na śruby mocujące kranik, gwint jest dośc delikatny. 5) Jak to jest z tym ssaniem, bo z tego co zauważyłem musi całkiem długo się rozgrzewać, to normalne? Można ruszyć na włączonym ssaniu czy to szkodzi?U mnie na ssaniu ok 3 min, co uważam za standard. Zauważ że RF ma chłodzenie wodne. Ruszam jeszcze na ssaniu, ale nie przekraczam 5 tys aż do całkowitego rozgrzania i jeszcze nigdy się nie zalała. 6) Łańcuch jest potężny. Według mnie jest stanowczo rozciągnięty. Ma gdzies zapinkę? Jak to jest tu rozwiązane?Nie spotkałem się z zapinkami-tylko kute. W końcu to 100 KM. Jeśli jest rozciągniety to i tak musisz wymienić komplet z zębatkami-koszt 400-600 zł. Skracanie nic nie daje-może sie wtedy urwać!!! 7) Co oznacza literka P na stacyjce? Zachowuje się tak samo jak na ,,LOCK" tzn. zablokowana kierownica. Jest to blokada kierownicy przy zapalonych pozycyjnych. Możesz tak zostawić moto np. wieczorem na ulicy i motocykl jest widoczny. 8) Może ktoś mi polecić jakiś sklep z częściami do japończyków tak na wszelki wypadek?Nie-typowe zamienniki lub serwis Suzuki, ale jest dość drogo. 9) Opony bezdentkowe tak?Oczywiście 10) Jak ktoś ma RF niech da jakoś znać. GG, e-mail czy coś. Będe wdzięczny.Ja A tak na marginesie wię ktoś czy dostałbym jakąś serwisówkę ale po polsku w sklepie? Pewnie nie ale i tak pytam...Mam po angielsku na CD - ksero ksiązki w PDF-ie. Po polsku nie ma szans, chyba ze masz znajomego dilera, ale oni nie moga tego rozpowszechniać.ale tak naprawde to nigdy z niej nie korzystałem Zajrzyj na www.rf600r.l.pl - strona o RF-ach, chociaż dawno nie aktualizowana.Pzdr i miłego uzytkowania. :notworthy: Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Obiecałem no to daję:http://www.bikepics.com/members/cenderr/93rf600/ Dzisiaj już odebrałem blachy więc mogę śmigać do woli Arek RF, płyn hamulcowy do tylnego zacisku jest z prawej strony. A i takie pytanko>> Poziom oleju sprawdza się jak motocykl stoi na nóżce czy jak stoi w pionie? Bo jak w pionie to jest OK, a jak na nóżce to nie jest za bardzo OK :notworthy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Olej zawsze się sprawdza w pionie. Pytanie czy na ciepłym czy na zimnym silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 A no widzisz, też dobre pytanie :notworthy: . W TVN TURBO raz mówią tak, a raz mówią inaczej. Może to nie ma znaczenia. Przy spuszczaniu ważne aby na ciepłym bo wtedy rozgrzany łatwiej schodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 olej w pionie. no no, śliczota bestia.. :notworthy: bezawaryjnej jazdy :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Może to nie ma znaczeniaZnaczenie ma, np. w mojej hondzie na zimno potrafi pokazywać że w ogóle oleju nie ma (zbiornik w główce ramy, olej z niego spływa) :notworthy:O ile się nie mylę w Twoim Suzuki powinno sprawdzać się na zimno. Przy spuszczaniu ważne aby na ciepłym bo wtedy rozgrzany łatwiej schodzi... Tak, ale wtedy rozprowadzasz też olej po cały silniku i ciężej spuścić cały.Była tu kiedyś długa dyskusja jak lepiej spuszczać. Ja robię to na zimno - nie poparzę się, a gwintów nie powinno się na gorąco ruszać. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 o ile mozesz odpowiedziec to jestem ciekaw ile za nia zaplaciles i ktory to rok. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) Dałem nie całe 8 kafli za 93'. Kupiona od I właściciela. Sprowadzona 2 lata temu z niemiec. Książka serwisowa. Stan jak na foto. Z przodu opona do wymiany, wygląda na orginalną. Z tyłu ok. Po wymianach, stan orginalny, bez przeróbek itd. Za ubezpieczenie dzisiaj zapłaciłem 178pln na siebie w PZU za samo OC bo jestem młody i takie tam. Edytowane 31 Sierpnia 2006 przez cenderr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.