Skocz do zawartości

TTR 600 - podcisnieniowe sterowanie drugą przepustnicą


simson 56cm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam probilem z Yamahą TTR 600 z lat 97-01. Motocykl ma problemy z wyższymi partiami obrotów, wrażenie jakby bardzo wcześnie odcinał zapłon, ale raczej nie tu bym sie przyczyny doszukiwał bo pali na strzał, dobrze przepala. Szukając przyczyny rozebrałem gaźniki, ustawiłem poziom paliwa, śrube od składu mieszanki i nastąpiła widoczna poprawa ale jednak to nie jest to co powinna pokazać 600tka. Irytuje mnie jedna sprawa, przeleciałem dwa dzialy w serwisowce - odnosnie silnika i gaźnika, ale nigdzie nie znalazlem gdzie podłącza się element nr 56 ze zdjęcia

http://img52.imageshack.us/img52/4701/ttrganiki.jpg

Zasysając przez niego powietrze otwiera się druga przepustnica, więc stąd wnioskuje, że powinno to być podłączone pod jakieś podciśnienie, ale niestety po poprzedni właściciel motocykla tego nie podłączył.

Pytanie czy mój tok myślenia jest dobry, a jeśli tak to gdzie powinienem szukać jakiegoś wyjścia na wężyk bo niestety nic nie zlokalizowałem. Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tylko przewód, który wyrównuje podciśnienia, do niczego go nie podłączasz.

Membrana cała? Może masz źle ustawione otwieranie drugiej przepustnicy?

Akurat znam ten gaźnik i wiem, że w zużytych egzemplarzach wyciera się ośka przepustnicy drugiego gaźnika i potrafi puszczać sporo lewego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Membrana jest cala. Przepustnica obrotowa otwiera się, widziałem w serwisówce co i jak, ale ta podcisnieniowa mnie gryzie. Pewnosci co do tego nie mam jednak. Macie jakies propozycje jak w prosty sposob sprawdzić czy ta podcisnieniowa się otwiera? Mam na mysli bez wyjmowania gaźników bo ta operacja w tym motorze jest masakrycznie upierdliwa.

Motor do pewnych obrotow chodzi ok, a potem go blokuje, zaczyna strzelac w wydech i są to wg mnie stosunkowo niskie obroty. Demon mocy też to nie jest bo jak dla mnie 600 to powinna bez problemu podniesc kolo na dwojce a w tym egzemplarzu jest to problem. Sprawy związane ze spręzaniem, zaworami odrzucam ponieważ to sprawdzałem. Coś Wam się nasuwa, coś powinienem jeszcze sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lusterkiem sprawdziłem, druga przepustnica się podnosi. W tym momencie sprawa wygląda tak, że jak się zakręci chwile na tym jakby odcięciu to czasem zlapie wyższe obroty i jedzie dobrze. Poza tym zdarza się że jakby wypada zapłon, co jakis czas jeden suw bez mocy, szczegolnie czuc na wolnych. Zamowilismy nową swiece, fajke i przewód WN, zobaczymy czy będzie jakaś poprawa. Coś się komuś nasuwa jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...