Maty Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam ! Od roku jestem użytkownikiem suzuki GSX600F 93r. . Wczoraj przytrafiła mi się taka przygoda . Przyjechał kupiec oglądać moją maszynę i zaczął grzebać przy regulacji sprzęgła- bo stwierdził , że koło na centralnej stopce , na biegu jałowym nie ma prawa się obracać . Po jego regulacjach suka nie chciała ruszyć - gasła . Wcześniej uprzedziłem go , że coś przeskakuje gdy odkręcimy manetkę nieco mocniej (nie wiem czy to wina napędu , czy sprzęgło , czy skrzynia- nie zdążyłem sprawdzić ). Pojechał na przejażdżkę i wrócił oburzony , że prawie się na niej przewrócił . Ja dzień wcześniej na niej jeździłem i nie było problemu . Więc wsiadłem na nią próbuje ruszyć a ona na luzie - bez wciśniętego sprzęgła zaczyna jechać ;/ I zgasła . Próbowałem coś z tym sprzęgłem walczyć , żeby wróciło do stanu poprzedniego - gdy myślałem , ze jest okej , wsiadłem ruszyłem z pierwszego biegu - po przejechaniu dwóch metrów , tylne koło się zblokowało i koniec jazdy . Nie mam pojęcia o co chodzi i za co się zabrać - co na pierwszy ogień sprawdzić , macie jakieś pomysły , proszę was o jakieś rady - z góry dziekuję ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam ! Od roku jestem użytkownikiem suzuki GSX600F 93r. . Wczoraj przytrafiła mi się taka przygoda . Przyjechał kupiec oglądać moją maszynę i zaczął grzebać przy regulacji sprzęgła- bo stwierdził , że koło na centralnej stopce , na biegu jałowym nie ma prawa się obracać . Po jego regulacjach suka nie chciała ruszyć - gasła . Wcześniej uprzedziłem go , że coś przeskakuje gdy odkręcimy manetkę nieco mocniej (nie wiem czy to wina napędu , czy sprzęgło , czy skrzynia- nie zdążyłem sprawdzić ). Pojechał na przejażdżkę i wrócił oburzony , że prawie się na niej przewrócił . Ja dzień wcześniej na niej jeździłem i nie było problemu . Więc wsiadłem na nią próbuje ruszyć a ona na luzie - bez wciśniętego sprzęgła zaczyna jechać ;/ I zgasła . Próbowałem coś z tym sprzęgłem walczyć , żeby wróciło do stanu poprzedniego - gdy myślałem , ze jest okej , wsiadłem ruszyłem z pierwszego biegu - po przejechaniu dwóch metrów , tylne koło się zblokowało i koniec jazdy . Nie mam pojęcia o co chodzi i za co się zabrać - co na pierwszy ogień sprawdzić , macie jakieś pomysły , proszę was o jakieś rady - z góry dziekuję ! Probowales wyrzucic na luz? Jesli nie mozesz wyrzucic z biegu na luz to skrzynia jest zablokowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maty Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 No niby po tej mojej reanimacji sprzęgła na luzie nie gaśnie i nie chce jechać ... Ale sprzęgło strasznie wysoko bierze przy ruszaniu i to koło się blokuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 zrób żeby na klamce było ok 5mm luzu, potem wyreguluj na wysprzęgliku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maty Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 ok - dzięki spróbuje ale wątpię po przy silniku też próbowałem wyregulować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 a jak regulowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 kolo czesto sie obraca na sprzegle to normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 bo stwierdził , że koło na centralnej stopce , na biegu jałowym nie ma prawa się obracać . Takim kupującym dziękujemy. Aż mnie trzęsie jak takie coś słyszę. Gość ma chója pojęcie o tym jak działa skrzynia i sprzęgło, więc herezje prawi. Co za debil.... Weź w łapkę serwisówkę, obejrzyj i poczytaj co i jak się reguluje. Jak nie wiadomo o co chodzi to najlepiej pomaga wtedy fabryczna metoda regulacji i dopiero jak wyregulujesz to ustawiasz wg. siebie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maty Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) Ok , dzięki za pomoc , popróbuje ustawić wg serwisówki , ale wydaje mi się , że coś poważniejszego się tam stało skoro koło się blokuje po przejechaniu paru metrów .. ;/ Edytowane 4 Października 2010 przez Maty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Więc wsiadłem na nią próbuje ruszyć a ona na luzie - bez wciśniętego sprzęgła zaczyna jechać ;/ Ja nie rozumiem tego co napisales w ogole... Sprobuj wyregulowac jak koledzy pisza, na biegu z wcisnieta klama nie moze szarpac, ciagnac nic a luz na manetce tez musi byc odpowiedni zeby sie nie okazalo ze nie zwieraja sie do konca tarcze i sie slizga. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maty Opublikowano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Już tłumacze , chodziło mi o to że po regulacji tego typa motocykl na luzie po prostu rwał do przodu , chciał jechać ( jeżeli nie było wciśnięte sprzęgło ). W weekend będę działał pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.