Skocz do zawartości

Virago stanął mi dęba


Gość easy-rider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość easy-rider

[center:6a8f0dedbb]witam wszystkich[/center:6a8f0dedbb]

Dzisiaj motocykl stanął mi dęba. A dokładnie silknik. Do dzisiaj było wszystko OK. Jerzdźę Virago 750 i nie narzekałem na nią. Ale po dzisiejszym dniu zmieniłem zdanie. Rano wyjechałem i było wszystko OK. A wieczorem mnie scholowali. Nie znam się na silnikach motocyklowych i nie wiem co się stało. Przypuszczam że panewki albo coś z tych okolic. Normalnie sobie jechałem z wiarom, nagle się zaczął dusić, pracował na jednej świecy, potem tracił moc, aż przestał gadać. Z rozrusznika nie odpalił. Rozrusznik nie miał siły obrócić wałem. Więc Mnie pchnęli i odpalił. Ujechałem kawałek i znowu stanął. POtem nawet pych nie pomógł. Koła nie chciały nawet obrócić tłokami. Nie wiem co jest grane. Olej jest w normie a on nie chce kręcić. Nawet mi się nie chce myśleć o cenie naprwy. Jedna wielka lipa. Sezon właśnie się zaczął, a mi motor nie tyka. Napiszcie coś co może mu dolegać, i nie tylko. Zyczę wam długiej i szerokiej drogi.

 

[center:6a8f0dedbb] :D [/center:6a8f0dedbb]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, opis nie jest zbyt dokładny. Pierwsze objawy mogą wskazywać na kłopty z prądem: cewka lub kondensator. Ciekawe, że "koła nie dały rady obrócić tłoków" (rozumiem, że "na pych"). To tak jakby silnik się zatarł, ale to dziwne, jeżeli kontrolka ciśnienia oleju nic nie sygnalizowała. Jeszcze inną przyczyną mogło być zerwanie łańcucha rorządu, bądź jego przeskoczenie (jeżeli był zbyt mocno rozciągnięty). W takim przypadku palenie "na pych" to poważny błąd.

 

Mimo wszystko mam nadzieję, że naprawa nie będzie zbyt kosztowna, a to co napisałem to tylko "czarny scenariusz" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jakby silnik się zatarł' date=' ale to dziwne, jeżeli kontrolka ciśnienia oleju nic nie sygnalizowała. Jeszcze inną przyczyną mogło być zerwanie łańcucha rorządu, bądź jego przeskoczenie (jeżeli był zbyt mocno rozciągnięty). W takim przypadku palenie "na pych" to poważny błąd.

[/quote']

 

Nie wygląda to zbyt optymistycznie powiem szczerze, ale nie ma co na razie panikować, dopóki ktoś nie zobaczy co jest w środku. PIerwsza sprawa - wykręć świece i wtedy spróbuj obrócić silnikiem. Potem sprawdź rozrząd - jhak jest cały to szukaj dalej - porąd itp.

 

Ja powiem tylko tyle, że musisz sprzęt odstawić do warsztatu. Nie ma co wysnuwać propozycji uszkodzeń, bo po takim opisie może być to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze...

Tak jak Paweł mówi wygląda to poważnie. Jedynym niepoważnym działaniem było pchanie :ehz: .

Możesz we własnym zakresie tylko wykluczyć zatarcie. Skrzynia biegów - napęd koła / silnik

Wciśnij sprzęgło i zmieniając biegi spróbuj pchać moto jeśli słychać różnicę w obciążeniu i przełączaniu biegów to do sprzęgła wszystko jest OK. Wykręć zaślepkę wału korbowego spróbuj obrócić wałem w jedną i drugą (delikatnie) jeśli stoi to zatarty wał jeśli coś blokuje to może być coś z rozrządem Tyle na szybko.

Pozdr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...