PGO Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 (edytowane) Jak w temacie. Mój problem zaczął się jak podkręciłem trochę dozownik i wszystkimi możliwymi nieszczelnościami wydechu zaczął lać się olej (dodatkowo lało się jeszcze z tłumika). Teraz trochę skręciłem ślimaka od dozownika (w granicy znaczników) i jakby mniej tego wyłazi. Od operacji skręcenia przejechałem ok. 200km w większości bez pyrkania ;) Chciałbym się dowiedzieć czy wg. Was wszystko jest ok dlatego też poniżej wstawiam zdjęcie świecy i proszę o jakieś podpowiedzi oparte na jej wyglądzie. Z góry dzięki. ŚWIECA Edytowane 20 Września 2010 przez PGO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaquu Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 troche okopcona ;) skręć troche jeszcze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Sklad mieszanki dobry, zakopcenia od oleju ktory moze jeszcze mozesz troche podregulowac ale ogolnie nie jest zle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 ja bym zostawił dawkę oleju , chyba że przy normalnej jedzie będzie zarzucać nagarem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Jak na 2T to świeczka wygląda ładnie. W mojej starej SHL M11 wygląda odrobinkę ładniej, a jeżdżę na Mixolu mieszanym na oko. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGO Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Dzięki za szybką odpowiedź. Wyczyszczę wydech w pierwszej kolejności i będę obserwował czy znów go nie zasyfia, bo w tym momencie jest tragicznie zawalony i brudzi mi wszystko w motocyklu tak jak napisałem wyżej :) Mam jeszcze jedno pytanie. Czy u Was przy prawidłowych proporcjach olej - benzyna też jest tak zasyfiony gwint od świecy, tzn. czy jest to objaw poprawnie dobranych proporcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 nie napisałeś jaki to sprzęt taki stan może oznaczać uszkodzony gwint w głowicy albo niewłaściwa świeca Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGO Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Moto to Kawasaki KDX 125. Świeca na sto procent jest dobra - taka jaka powinna siedzieć w tym silniku. Gwint wydaje się też być ok (nie ma problemów z wkręcaniem / wykręcaniem świecy, pod palcem wydaje się być taki jak powinien). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.