easy_rider91 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Witam . Chcę dopieścić moją Honde ale mam problem z wyglądem mojego silnika i tu pojawia sie moje pytanie czy ten silnik był czymś malowany pokrywany czu to poprostu jakiś stop. Problem w tym że cały blok silnika łuszczy sie i zostaje chropowaty odlew którego nie da sie wyczyścić co dziwne na goleniach z przodu jest to samo. Jak to usunąć?? felgi też pozostawiają wiele do życznie. Przybliżcie wasze sposoby dołączam kilka zdjęć. aha i co zrobić z tym wyblakniętym guzikiem włączającym zapłon bo brzydko wygląda http://img16.imageshack.us/i/1001486n.jpg/ http://img683.imageshack.us/i/1001488g.jpg/ http://img683.imageshack.us/i/1001488g.jpg/ http://img202.imageshack.us/i/1001490u.jpg/ http://img528.imageshack.us/i/1001491.jpg/ http://img248.imageshack.us/i/1001493o.jpg/ http://img641.imageshack.us/i/1001496m.jpg/ http://img833.imageshack.us/i/1001500t.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 (edytowane) Niewiele da się zrobić z takim klopsem. Wyjąć silnik z ramy i zawieźć do szkiełkowania, przy czym musisz bardzo dokładnie zabezpieczyć wszelkie wloty/wyloty z silnika, odmę itd. Po szkiełkowaniu dobrze umyć silnik pod ciśnieniem i wrzucić w ramę. Z guzikiem będzie trochę zabawy a efekt jako-taki, czyli w miarę estetycznie ale nie będzie jak nowy. Musisz go wyjąć z obudowy i spolerować drobnym papierem wodnym aż do usunięcia wyblakłej warstwy, potem spolerować pastą np. G3 i git. Edytowane 19 Września 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirusiek Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 (edytowane) Witam . Chcę dopieścić moją Honde ale mam problem z wyglądem mojego silnika i tu pojawia sie moje pytanie czy ten silnik był czymś malowany pokrywany czu to poprostu jakiś stop. Problem w tym że cały blok silnika łuszczy sie i zostaje chropowaty odlew którego nie da sie wyczyścić co dziwne na goleniach z przodu jest to samo. Jak to usunąć?? felgi też pozostawiają wiele do życznie. Przybliżcie wasze sposoby dołączam kilka zdjęć. aha i co zrobić z tym wyblakniętym guzikiem włączającym zapłon bo brzydko wygląda swój silnik a był w podobnym stanie przeczysciłem drucianą szczotką na wiertarce ( długim włosem), potem papier ścierny i pasta polerska ,na krązku do polerowania ( pasta polerska do aluminium) Zdjęcia TUTAJ Na moich zdjęciach ten błyszczący dekiel silnika był w takim stanie jak twój (zapóźno wpadłem na pomysł domumentowania tego co robię). Ale dobrze widać na przykładzie kosza zębatki tylnej, czy podnóżkach. Edytowane 19 Września 2010 przez mirusiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Ogolnie to motocyklowi przydalaby sie kapitalna renowcja, co do polerowania tych wszystkich zakamarkow na silniku to zycze powodzenia. Najszybciej to jak Qurim pisal, wyszkielkowac i pomalowac odpowiednia farba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson105 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 (edytowane) Najtańsze rozwiazanie to kup sobie pistolet do piaskowanie, weź szorstki piach(może być taki dodawany do zaprawy murarskiej), piach musisz wysuszyć i przesypać przez sitko, wypożycz sprężarke, zabezpiecz wszystko co ma być nie oczyszczone. Obędziesz się bez demontażu a i efekt czyszczenia jest bardzo dobry, rdze do żywego metalu itp, szybko sprawnie mały nakład pracy. Pamiętaj o masce przeciwpylnej, rękawicach, okularach, czpce oraz zasłoń skurę wszędzie, piach dostaje się wszędzie Edytowane 19 Września 2010 przez robson105 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Moj silnik od motocykla dalem do piaskowania , koles zrobil to drobniutkim piaseczkiem i powierzchnia jest teraz nie dosc ze ładna to do tego gładsza . Silnik byl piaskowany w calosci , oczywiscie wczesniej zostaly zaślepione i uszczelnione wszelakie otwory przez które mogłyby sie dostac jakies zanieczyszczenia do silnika . U Ciebie polecałbym najpierw piaskowanie a potem szkiełkowanie efekt jest deko lepszy niz po piaskowaniu ale usluga drozsza . pozdr http://s276.photobucket.com/albums/kk15/se...t=Zdjcie024.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Po piaskowaniu czy szkielkowaniu wierzchnia warstwa stopu zostaje zdjeta, powierzchnia robi sie porowata i po jakims czasie brrud pomieszany z olejem" wchodzi" w nia po prostu. Prawidlowe czyszczenie trzeba zrobic sola, ktora nie zdejmie "skory" odlewu tylko same zanieczyszczenia. Poza tym oryginalnie blok byl malowany i radzilbym rowniez go pomalowac po oczyszczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy_rider91 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 no właśnie ale u mnie częściowo zeszedł ten lakier a w tych miejscach gdzie jeszcze jest to jest wpożądku dlatego nie chciał bym piaskować może jakiś preparat słyszałem o specyfiku AKRA K2 może ktoś coś o tym powiedzieć lub o jakichś innych środkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy_rider91 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Akra mało pomogła ale jak dapie śrubokrętem to schodzi może mycie pod myjką parową coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.