JanuszK30 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Od niego kupiłem moto Przy sprzedaży obiecał mi, że może pomóc w serwisie. Zadzwoniłem spytać czy potrafi - odpowiedział, że bez problemu - zna ten rozrząd i wie co i jak. Myślę, że można mu zaufać. Jakby nie umiał na pewno by odmówił - taki jest. W przyszłym tygodniu będę znał bliższe szczegóły. to do przyszlego tygodnia:) pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 to do przyszlego tygodnia:) pozdr TROCHĘ się przedłużyło.. Wczoraj odpaliłem (bez najmniejszego problemu). Pierwsze wrażenie super. Nie strzela ani tp. Trochę się zagrzała i z obrotami to samo co wcześniej 2,5 , 3tys. Jak spadnie to do 1250, czasem 1500, czasem ledwo 1000.. Wkręciłem kolory, regulacja składów, potem synchro(czyszczenie gaźnika miało miejsce wcześniej wcześniej). Jazda próbna i załamka. :icon_exclaim: Zauważyłem: wszystko to samo co przed regulacją, oprócz braku strzałów w wydech plus to, że odpala teraz na dotyk. Wcześniej na ciepłym trzeba było dać gazu jak w jakim starym romecie. Czasem strzeli sobie w filtr. Mocniejsza trochę jest. Dzisiaj już koniec jazdy po odpuszczeniu gazu znowu coś zaczynała strzelać. Już nie wiem k jego mać co robić. Podczas ustawiania składów robiłem wszystko zgodnie z instrukcją. Świece po wykręceniu mają kolor NICZEGO. Jakie wkręcam takie wykręcam. :rolleyes: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 sprawdź mase na regulatorze i ogólnie masy na moto - też niedawno miałem podobny przypadek i okazało się że gubi zapłony przez luźna mase Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Hm, jeśli dalej zaczyna się robić to samo, to znaczy, że zawory spalone? Odpala pięknie. Na zimnym obroty spadają jak trzeba. Na ciepłym zawiesza się na 2500(zdarza się, że strzeli w filtr i spada do wolnych). Czasem takie coś: obroty równiutko 1500, po przegazówce spadają do 1000 i już słychać jakby chciała zgasnąć. :rolleyes: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) Moim zdaniem albo cos z elektryka albo gaznikami. Wyciagnij gazniki na stol i je rozbierz i wyczysc, sprawdz w jakim stanie sa membrany, orgingi. I wtedy dopiero wyreguluj, zsynchornizuj i napisz co sie dzieje. Na jakich wakumometrach to synchronizowales? Mierzyles teraz kompresje? Robilem vfr 750 a dokladnie regulacje zaworow, zmiana swiec, czyszczenie gaznikow z regulacja i synchronizacja. Synchornizowalem raz gazniki na tych tanich wakuometrach z 4 zegarami, Motocykl dalej co jakis czas pykal w tlumik. Dopiero jak kupilem wakuometry slupkowe i z sychronizowalem mu gazniki motocykl przestal pykac w tlumik. Edytowane 13 Listopada 2010 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Moim zdaniem albo cos z elektryka albo gaznikami. Wyciagnij gazniki na stol i je rozbierz i wyczysc, sprawdz w jakim stanie sa membrany, orgingi. I wtedy dopiero wyreguluj, zsynchornizuj i napisz co sie dzieje. Na jakich wakumometrach to synchronizowales? Mierzyles teraz kompresje? Robilem vfr 750 a dokladnie regulacje zaworow, zmiana swiec, czyszczenie gaznikow z regulacja i synchronizacja. Synchornizowalem raz gazniki na tych tanich wakuometrach z 4 zegarami, Motocykl dalej co jakis czas pykal w tlumik. Dopiero jak kupilem wakuometry slupkowe i z sychronizowalem mu gazniki motocykl przestal pykac w tlumik. Gaźniki czyściłem przed montażem silnika. Wszystko było okej, czyszczenie gaźnika kompresorem plus Pb95. Sprzęt do regulacji mam z Carbtune'a. Colortune jak i najnowsze wakuometry z tej firmy. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.