prostaff Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam, posiadam Honde NSR 125 i nie potrafię wyregulować gaźnika. Wszystko robię tak jak mi zalecają jednak nie jest tak do końca. Mówiono mi, że wykręcenie śruby od mieszanki powoduje zubożenie mieszanki a wkręcenie śruby od mieszanki jej wzbogacenie czy jednak jest to prawdą ?? Po przeczytaniu waszego tematu na forum odczytałem, że jest na odwrót. Kolor świecy jest czary ale suchy. Gaźnik Dellorto 28 na kranik ręczny. Proszę o odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 A jaki masz problem ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostaff Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 A jaki masz problem ??? Właśnie czarna sucha świeca i kręcę śruba ale nie wiem czy dobrze ?? Jak wkręcam śrubę od mieszanki to jest uboga a jak odkręcam to bogata ?? Proszę mi powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Sruba jest odpowiedzialna za sklad mieszanki na biegu jalowym, za kolor swiecy pod obciazeniem odpowiada dysza glowna, tj. ta ktora dlawi iglica. Wyglada na to ze masz za bogata mieszanke i trzeba opuscic iglice... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostaff Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 A niech mi ktoś powie czy wykręcanie śruby mieszanki daje ubogą czy bogatą mieszankę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Wykrecanie zubaza mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) Uboga poniewaz zwiekszasz sklad powietrza. Jak nic ci niedaje regulacja skladu mieszanki, to sproboj regulowac iglica. Jak to nic nie da to moze zle byc dobrana dysza glowna. Moze rowniez lapac gdzies lewe powietrze i wtedy bedzie problem z wyregulowaniem gaznika. Opisz nam jakie sa objawy. Edytowane 9 Września 2010 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostaff Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) Świeca jest czarna ma suchy osad. Motor wkręca się dobrze na obroty podczas jazdy. Gdy jedzie się chwile na niskich obrotach to gdy się zatrzymam to obroty są niższe niż powinny jednak po chwili utrzymuje wolne obroty, poza tym nic się nie dzieje. Przypomnę, żę to 2T ale to nie ma znaczenia. Edytowane 9 Września 2010 przez prostaff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 wykrec srube skladu mieszanki o ok 2- 3 obr . sruba wolnych obrotów postaraj sie wyregolowac je , iglice daj na przedostatni zabek od gory . powinno dzialac . trzeba poprubowac , swieczka powinna miec kolor rdzawy i byc sucha. jak masz swiece czarna to masz za malo ppowietrza Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Jaka masz cieplote swiecy? Tzn. podaj oznaczenie swiecy na jakim chodzi aktualnie nsr? Najlepiej miec zamontowana o orginalnym oznaczeniu ngk br9ecs lub br9es. Sprobuj onizyc iglice o jeden zabek jesli jest regulowana. Jaki jest Twoj styl jazdy? jak wiadomo 2t dobrze czuje sie na wysokich obrotach, wiec zbyt delikatna jazda moze tez byc objawem czarnego koloru swiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 OK, to co reguluje sruba wolnych obrotow, mieszanke czy powietrze zalezy od konstrukcji gaznika. Jezeli sruba reguluje sklad mieszanki to wowczas przykrecajac ja wzbogacasz mieszanke, gdy reguluje powietrze jest odwrotnie. To przede wszystkim trzeba ustalic przed zabraniem sie do regulacji tego gaznika. Druga sprawa to nie wiadomo w jakim zakresie ruchu rollgazu / przepustnicy mieszanka jest za bogata jako ze nie przeprowadziles zadnego testu tylko sprawdziles wyglad swiecy po powrocie z jazdy i tyle. W zwiazku z tym ze glownie jezdzisz na zakresie srednich obrotow regulowanych iglica to najbezpieczniej bedzie opuscic ja o zabek i sprawdzic po kilkudziesieciu km czy sytuacja sie nie poprawila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostaff Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Gdy wykręciłem śrubę od mieszanki to nie chciała się wkręcić na 3 biegu powyżej 8 tysięcy obrotów gdy śrubę zakręciłem to było lepiej i wkręcała się podczas jazdy do maksymalnych obrotów. Jeżdżę na wysokich obrotach ciepłota świecy jest taka jaka być powinna czyli o oryginalnych oznaczeniach. Po przejażdżce nie kopci tylko po wykręceniu świecy jest czarno sucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.