Skocz do zawartości

Gaźnik Dellorto


prostaff
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Honde NSR 125 i nie potrafię wyregulować gaźnika. Wszystko robię tak jak mi zalecają jednak nie jest tak do końca. Mówiono mi, że wykręcenie śruby od mieszanki powoduje zubożenie mieszanki a wkręcenie śruby od mieszanki jej wzbogacenie czy jednak jest to prawdą ?? Po przeczytaniu waszego tematu na forum odczytałem, że jest na odwrót. Kolor świecy jest czary ale suchy. Gaźnik Dellorto 28 na kranik ręczny. Proszę o odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uboga poniewaz zwiekszasz sklad powietrza. Jak nic ci niedaje regulacja skladu mieszanki, to sproboj regulowac iglica. Jak to nic nie da to moze zle byc dobrana dysza glowna. Moze rowniez lapac gdzies lewe powietrze i wtedy bedzie problem z wyregulowaniem gaznika. Opisz nam jakie sa objawy.

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeca jest czarna ma suchy osad. Motor wkręca się dobrze na obroty podczas jazdy. Gdy jedzie się chwile na niskich obrotach to gdy się zatrzymam to obroty są niższe niż powinny jednak po chwili utrzymuje wolne obroty, poza tym nic się nie dzieje. Przypomnę, żę to 2T ale to nie ma znaczenia.

Edytowane przez prostaff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykrec srube skladu mieszanki o ok 2- 3 obr . sruba wolnych obrotów postaraj sie wyregolowac je , iglice daj na przedostatni zabek od gory . powinno dzialac . trzeba poprubowac , swieczka powinna miec kolor rdzawy i byc sucha. jak masz swiece czarna to masz za malo ppowietrza

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka masz cieplote swiecy? Tzn. podaj oznaczenie swiecy na jakim chodzi aktualnie nsr? Najlepiej miec zamontowana o orginalnym oznaczeniu ngk br9ecs lub br9es. Sprobuj onizyc iglice o jeden zabek jesli jest regulowana. Jaki jest Twoj styl jazdy? jak wiadomo 2t dobrze czuje sie na wysokich obrotach, wiec zbyt delikatna jazda moze tez byc objawem czarnego koloru swiecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, to co reguluje sruba wolnych obrotow, mieszanke czy powietrze zalezy od konstrukcji gaznika. Jezeli sruba reguluje sklad mieszanki to wowczas przykrecajac ja wzbogacasz mieszanke, gdy reguluje powietrze jest odwrotnie. To przede wszystkim trzeba ustalic przed zabraniem sie do regulacji tego gaznika.

Druga sprawa to nie wiadomo w jakim zakresie ruchu rollgazu / przepustnicy mieszanka jest za bogata jako ze nie przeprowadziles zadnego testu tylko sprawdziles wyglad swiecy po powrocie z jazdy i tyle.

W zwiazku z tym ze glownie jezdzisz na zakresie srednich obrotow regulowanych iglica to najbezpieczniej bedzie opuscic ja o zabek i sprawdzic po kilkudziesieciu km czy sytuacja sie nie poprawila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy wykręciłem śrubę od mieszanki to nie chciała się wkręcić na 3 biegu powyżej 8 tysięcy obrotów gdy śrubę zakręciłem to było lepiej i wkręcała się podczas jazdy do maksymalnych obrotów. Jeżdżę na wysokich obrotach ciepłota świecy jest taka jaka być powinna czyli o oryginalnych oznaczeniach. Po przejażdżce nie kopci tylko po wykręceniu świecy jest czarno sucha.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...