KolesKS Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Witam Wszystkich! Mam pewien problem. Otóż zakupiłem ostatnio motocykl - DR650R Dakar. Na miejscu zakupu wszystko było w porządku, motocykl odpalił, jeździł. Przyjechalem do domu, przeprowadziłem podstawowy serwis, tj. napiąłem łańcuch, napompowałem koła itd. z zamiarem wybrania się na przejażdżkę. Motocykl odpalił po kilku kopnięciach. No kilkunastu. ;) Wyruszyłem przejechać się motocyklem po okolicznych łąkach i pagórkach. Jakieś 1,5km od domu, DRka strzeliła w gaźnik, zaraz drugi raz, zgasła i już więcej nie chciała odpalić. Przypchałem ją do domu, wyczyściłem filtr powietrza, przedmuchałem dysze gaźnika, który był bardzo czysty, posprawdzałem wszystkie kości elektryki, wymieniłem świece i motocykl nie chce więcej odpalić. Dodam jeszcze że motocykl stał jakiś czas zanim go kupiłem. Gdy kopię starterem, to zapala się lampka luzu i żarówka w lampie, więc prąd jest. Iskry natomiast ani nie widać przy przyłożonych świecach do silnika, ani w ręce nie czuć prądu przy kopaniu. Przy użyciu zapożyczonego modułu i cewki, efekt był ten sam - motocykl nie palił. Może to regulator napięcia - chociaż gdyby był zepsuty, to może i lampy by się nie zapalały? Czy to niezależne od regulatora? Proszę o pomoc, bo wytężam umysł na wszelkie sposoby a nie daje to żadnego efektu. Pozdrawiam, Kacper S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 jesli jestes pewien modulu i cewki wn to pozostaje sprawdzic opornosc cewek zasilajacych modul cyt. ani w ręce nie czuć prądu przy kopaniu gratuluje zdrowia ;) fachowo nazywa sie to elektrokardiowersja ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Sprawdz czujnik impulsow, moze nie kontaktuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 A nie jest to awaria ktoregos z czujnikow np stopki lub sprzegla ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) o to to... schemat: http://img826.imageshack.us/f/dr650r.jpg/ Edytowane 9 Września 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KolesKS Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Problem został dziś odnaleziony. Wygląda on nie za ciekawie, a dokładniej to tak: Zdjęcia I teraz mam kilka pytań: 1.Koło magnesowe, fabrycznie nie ma takiego spawu? Należałoby kupić inne, prawda? 2.Czy oderwaną część alternatora, jak mniemam impulsator, mogę po prostu przylutować do tamtych kabli? 3.Owy impulsator ma swoją szynę, z której można go po prostu wyjąć jak widać na załączonym obrazku. Tak powinno być i powinien być dociskany tylko kołem magnesowym, czy powinien się jakoś inaczej trzymać? Wszystkie inne rady, o które nie prosiłem w pytaniach również mile widziane! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Kup drugi alternator albo sam impulsator, ta cewka impulsatora moze miec przebicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.