warka20 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) Witam wszystkich.Mam pytanie a raczej prośbę posiadam od niedawna wakuometry i chciałbym sobie wyregulować gazniki w Suzuki GSXR 600 SRAD rocznik 97 jakie mają być parametry na wakuometrach bo nie mogę sobie poradzić i nie mogę tego znaleść jakie mają być parametry.Proszę o odpowiedz.Pozdrawiam Edytowane 6 Września 2010 przez warka20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) Witam wszystkich.Mam pytanie a raczej prośbę posiadam od niedawna wakuometry i chciałbym sobie wyregulować gazniki w Suzuki GSXR 600 SRAD rocznik 97 jakie mają być parametry na wakuometrach bo nie mogę sobie poradzić i nie mogę tego znaleść jakie mają być parametry.Proszę o odpowiedz.Pozdrawiam ... Na pewno wiesz co chcesz uzyskac? Synchronizacja to ustawienie przepustnic tak, aby na kazdym wlocie bylo takie same podcisnienie. Edytowane 6 Września 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warka20 Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 ... Na pewno wiesz co chcesz uzyskac? Synchronizacja to ustawienie przepustnic tak, aby na kazdym wlocie bylo takie same podcisnienie. Właśnie wiem na czym to polega tylko muszę mieć parametry żeby ustawić je poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 ma byc RÓWNO i tyle - wartos podcisnienia nie jest istotna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Właśnie wiem na czym to polega tylko muszę mieć parametry żeby ustawić je poprawnie No to wlasnie chyba nie wiesz Nawet gdyby ktos Ci podal to fizycznie niemozliwe jest zebys takie ustawil :D Przeczytaj czym jest synchronizacja w moim ostatnim poscie. Tam jest odpowiedz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 jest sporo tego na youtube wystarczy tam wklepac odpowiednie slowa i ci wyswietli jak to robia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 (edytowane) jesli ktos to robi za pomoca wezyka z olejem nie przychodza do glowy takie dylematy ale jak sie podlaczy wakunometry to czlowiek zaczyna sie zastanawiac czy wyrownac do tej wyzszej wartosci czy nizszej :icon_mrgreen: Piwo w szklankach tez mozna wyrownac przez upicie z pierwszej lub dolanie do drugiej co nie znaczy ze w obu przypadkach piwa ogolem jest tyle samo. Edytowane 14 Września 2010 przez fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Równanie do górnej wartości, czy dolnej? Litości. Ustawiasz równo przy określonych obrotach silnika. Druga sprawa. Nie do końca macie rację, że nie ma podawanych wartości. Często są, co pozwala tylko sprawdzić poprawność regulacji silnika (wpływ ma np. ustawienie składu mieszanki na biegu jałowym) i ogólną sprawność silnika, szczelności króćców ssących itp. Nie można jednak zakładać, że robimy synchronizację pod konkretną wartośc. W wielu przypadkach jest to wręcz niemożliwe. Najważniejsze jest po prostu równe ustawienie. To wszystko. Tu trochę więcej na ten temat, pisałem kiedyś tekst na ten temat: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2720482.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.