woytasii Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam. Mam problem z KTM-em. Jest słaby i ma tylko 6 atmosfer ciśnienia na cylindrze. W chłodnicy po odkręceniu korka widac że płyn bulgocze i robi sie piana, gdy dodaje gazu płyn wychlapuje się. Wymieniłem uszczelke pod głowicą, ale dalej jest to samo. Dziwną sprawą jest to, że motor pali bardzo dobrze. Zawsze za 1 razem czy zimny czy ciepły. Podobno może być tez jakaś nierówność na powierzchni cylindra i głowicy. Mechanik twierdził, że do płynu w chłodnicy olej się nie dostaje. Na korku od wlewu oleju do silnika nie było żadnego osadu. Mechanik stwierdził natomiast, że na świecy znajdował się płyn... Co radzicie zrobić w pierwszej kolejności dać głowice i cylinder do sprawdzenia czy nie mają pęknięć? Czy najpierw spróbować planować głowice, i czy cylinder tez sie planuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Jedno i drugie się planuje, zanieś cylinder i głowice do zakładu i niech sprawdzą i jeśli będzie potrzeba to ci splanują. 6 atmosfer to strasznie mało , ludzie robią remonty przy 8-9, zdrowa setka bezie miała kompresje na poziomie 12 atmosfer Jeśli uszczelniacze na pompie wody są zdrowe to nie ma możliwości żeby woda mieszała się z olejem w silniku No ale bez remontu się nie obędzie, więc musisz wszystko posprawdzać. Jeśli się okaże że głowica jest pęknięta to lepiej poszukaj nowej lub używanej. Spawanie może nie być wystarczające i tylko przysporzyć ci dodatkowych kosztów i nerwów Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Pierwsze co powinienes zrobic to sprawdzic uszczelniacze a nastepnie proba cisnieniowa glowicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytasii Opublikowano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 (edytowane) Jest tylko 6 atmosfer ze względu na to że kompresja ucieka do chodnicy. Sprawdzałem cylinder tłoka i pierścień i są w bardzo dobrym stanie. Pęknięty może być również cylinder? Jakie uszczelniacze sprawdzić? Edytowane 5 Września 2010 przez woytasii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Mysle ze to zbyteczne, szukaj nowej glowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytasii Opublikowano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 ale o jakie uszczelniacze Ci chodziło? Bardzo ciężko będzie dostać głowice do tego rocznika 1995r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 W KTM jest taki o-ring pod głowice może go porostu nie masz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytasii Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Mam ten oring Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 To narazie zrób tak jak mówią koledzy i oddaj głwicę do planowania. Jak juz ją zdejmiesz to sprawdź czy nie ma pęknięć. Próby ciśnieniowej nie znam, MOC'u przybliż mi zagadnienie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytasii Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 chodzi o to, że może być pęknięcie które jest niewidoczne dla oczu. Może go wykazać tylko próba ciśnieniowa i czy pęknięty może być tez cylinder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 może Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 .... i czy pęknięty może być tez cylinder? Może i sam osobiście posiadam taki od DT/RD :) Można próbować to spawać ale pytanie która część jest uszkodzona, ja zewnętrzna to kwestia znalezienia kogoś kto jest w stanie spawać metal nieżelazny. Jeśli masz pęknięcie wewnątrz to ciężka sprawa, da się to uratować ale nie wiem czy skutecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.