mancinsan Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 witam mam nadzieje ze mi pomozecie koledzy ! zacznijmy jednak od przedstawienia kolezanki ktorej tyczy temat KAWASAKI ZX636 A1P 2003 , 12 tys km prebiegu a problemem jest jak przeczytaliscie w temacie- odpalenie motoru, wyslalem wiec go do mechanika na regulacje gaznikow ,wymiane swiec ,filtra powietrza , po wymianie motor dalej ma problem z odpaleniem za rowno na ssaniu jak i bez niego ,akumaltor wydaje mi sie ze jest dobry bo jak probuje odpalic to kreci , jak mu dam troszke gazu przy odpaleniu to zalapie , dzieki z gory za pomoc p.s czasami motor zalapie za 1 razem ale to czasami :banghead: ,dodam ze motor stoi na zewnatrz jeszcze raz dzieki :notworthy: pozdro :flesje: Nikt nie pomoże ?? Lipa będzie trzeba znów kasiore u mechanika zostawić :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Pewnie trzeba będzie tą kasiorę stracic i odstawić do mechanika ale innego, bo ten się nie wykazał zdolnościami zadowolenia klienta tylko zmienił świece, wyregulował gaźniki(albo i nie) i załapał kasę. Pierwsze co w takim momencie co mi przychodzi do głowy(jeśli ma dobrą kompresję) to wina gaźników. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Jezeli dodajesz gazu podczas odpalenia to moze byc ze masz za bogata mieszanke i musisz ja zubozyc dostarczajac wieksza ilosc powietrza. Poza tym jak odpali juz jak zimny to chodzi rowno na wolnych, czy gasnie :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 A ja bym zamiast gaznikow lepiej wyregulowal zawory.. Nie wiem jaki jest sens kolejny raz regulowac gazniki, kiedy w tych motocyklach trzeba pilnowac zaworow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mancinsan Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Hmmm no to lipa jutro smigam z reklamacja troszkę kasiory wlozylem także trzeba jechać się klocic!!!! co do zaworow to tez był regulowane ( taka mam nadzieje ) za to placilem , a co do tego co robi po odpaleniu : odpalam go na ssaniu nagrzeje się wylaczam ssanie i chodzi dobrze nie całuje na obratach ani nie gasnie!!! Coś mi się wydaje ze jak tu kolega pisał ch... Został wyregulowany szkoda gadać Ale dalej czekam może ktoś miał pododobny przypadek pozdro :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Te problemy z odpalaniem sa tylko na zimnym? Wydech masz oryginalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mancinsan Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 No glownie na zimny choć na gorącym tez czasami ma problem , wydech nie jest orginalny ale to chyba raczej nie jego wina bo prędzej zapalal od pierwszego strzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 (edytowane) Hmmm no to lipa jutro smigam z reklamacja troszkę kasiory wlozylem także trzeba jechać się klocic!!!! Aaatam kłócić. Jak mechanik grzebał i po tym jest jeszcze gorzej to za darmo i poza kolejką powinien zrobić tak aby było jak należy. Nie ma zmiłuj. Albo niech od razu się przyzna że się nie zna i za "damski ój" bierze kasę. :icon_evil: Na moje to gość wyczyścił gaźniki, ustawił wg.serwisówki i się zgubił w akcji co jest grane. A robić wg.serwisówki to byle głupek potrafi. Dane z książki nie zawsze "naprawią" motocykl. Trzeba samemu wiedzieć gdzie szukać problemu. Edytowane 2 Września 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mancinsan Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Pojadę w sobotę i spytam mam nadzieje ze mnie nic nie skasuja !!!! Najgorsze ze to niby dobry warsztat i polecalo mi go paru ludzi !! No zobaczymy wydaje mi się ze zrobilem najważniejsze rzeczy które mogą być przyczyna , i to mnie boli boje się. Żeby nie było to coś bardzo powanego!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 (edytowane) Aaatam poważnego. Nie będzie tak strasznie, tylko mechanik kumaty musi być, musi pomyśleć (własnoręcznie) i zrobić co trzeba. Jesteś w PL czy w UK? Jeśli UK to twardo z nimi "jedź". Mają obowiązek zrobić dobrze, a jak robią źle i dymają na kasę to grozi im surowa kara. Nie to co w PL. Edytowane 3 Września 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paleczek Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 ... Najgorsze ze to niby dobry warsztat i polecalo mi go paru ludzi !! ... Mialem to samo na poczatku sezonu - motorek oddany do "polecanego i najlepszego" warsztatu. G.... zrobil ale skasowal mnie koncertowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwordOfultimate Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 wyglada na to ze dzysze wolnych obrotow sa za bardzo wkrecone i mieszanka jest za bogata u mnie jest 3 obroty od pelnego wkrecenia jak wyglada sytuacja ze schodzenie z wysokich obrotow? szybko czy raczej staje np na 3k i po kilku sekundach opadaja do predkosci nominalnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.