bryllu Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam. Czy ktoś może mi więcej powiedzieć na ten temat? z tego co sam wyczytałem pomaga to sprzęgłom kłowym jednak powoduje głośniejszą pracę skrzyni i lekkie problemy z przełączaniem biegów. Bardzo interesuje mnie ten temat bo sam mam problem z przerywającą trójką. Jeden mechanik z Łodzi sam zaoferował mi ten sposób naprawy skrzyni w dość korzystnej cenie - w porównaniu do ceny skrzyni kompletnej, praktycznie nieosiągalnej do tego modelu. Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Niby dlaczego skrzynia ma głośniej pracować tego nie kminie? Pracować będzie normalnie z tym że bieg nie powinien wypadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryllu Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Kierowałem się tylko zasłyszanymi opiniami, tak więc chciałbym potwierdzić/zaprzeczyć mitom w tym temacie. Dobrze jak by ktoś coś więcej o tym napisał. Jestem ciekaw jak to się odbija na trwałości elementów w codziennej eksploatacji. Zx9r ma na obecną chwile 55 tys. Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
libero303 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Jak coś jest kombinowane, podrysowywanie itp ( to normalne jest to że ta cześć będzie słabsza niż fabryczna ) Ja bym zrobił tak aby wszystkie biegi elegancko wchodziły ( w końcu 3 to potrzebny bieg ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam. Czy ktoś może mi więcej powiedzieć na ten temat? z tego co sam wyczytałem pomaga to sprzęgłom kłowym jednak powoduje głośniejszą pracę skrzyni i lekkie problemy z przełączaniem biegów. Bardzo interesuje mnie ten temat bo sam mam problem z przerywającą trójką. Jeden mechanik z Łodzi sam zaoferował mi ten sposób naprawy skrzyni w dość korzystnej cenie - w porównaniu do ceny skrzyni kompletnej, praktycznie nieosiągalnej do tego modelu. a któż to jest autorem takich herezji ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryllu Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 (edytowane) a któż to jest autorem takich herezji ? Według tego starego tematu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=67232&st=0 i tego http://forum.motocyklistow.pl/Yamaha-R1-2000r-t135362.html w którym Nitomen się wypowiedział, śmiem twierdzić, że doskonałym rozwiązaniem to to nie jest. W takim razie uznajemy, że nie wpływa na pracę skrzyni. Jednym słowem polecacie ten zabieg czy nie? nie wiem czy już mam szukać kompletnej skrzyni, czy też zdać się na tego zębatkowego cudotwórcę. Jego koszt to 150zł Edytowane 30 Sierpnia 2010 przez bryllu Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 (edytowane) W mojej bylej ecie kazdy bieg mi sie posypal , pech chcial ze w roznym czasie . Nie bylo kasy na nowe zebatki , a ze mam dostep do pelnego zaplecza frezarki , obrabiarki , tokarki , obrabiarki itp to dalem fachowcowi na poprawy same sprzegla klowe za przyslowiowe "daj pan na piwo i bedzie ok". Coz luz miedzy sprzeglami wyraznie sie zwiekszyl , porownujac do tych zebatek ktore nie byly naprawiane , ale same sprzegla wyglady idelalnie. Po zalozeniu skrzynka pracowala prawidlowo , ale dalo sie slyszec ze na naprawianym biegu , w momencie dodania gazu i puszczenia slychac bylo nieglosne stukniecie ze skrzyni - obstawilem ze skoro luz sie zwiekszyl to rozpedzona zebatka "wali" klami o druga . Zrobllem tak z 10 czy 15 tys km i nie posypalo sie ponownie na na naprawianym biegu. Z ta roznica ze MZ ma 21 koni, a ZX9 ok 130 :). Edytowane 30 Sierpnia 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 W mojej bylej ecie kazdy bieg mi sie posypal , pech chcial ze w roznym czasie . Nie bylo kasy na nowe zebatki , a ze mam dostep do pelnego zaplecza frezarki , obrabiarki , tokarki , obrabiarki itp to dalem fachowcowi na poprawy same sprzegla klowe za przyslowiowe "daj pan na piwo i bedzie ok". Coz luz miedzy sprzeglami wyraznie sie zwiekszyl , porownujac do tych zebatek ktore nie byly naprawiane , ale same sprzegla wyglady idelalnie. Po zalozeniu skrzynka pracowala prawidlowo , ale dalo sie slyszec ze na naprawianym biegu , w momencie dodania gazu i puszczenia slychac bylo nieglosne stukniecie ze skrzyni - obstawilem ze skoro luz sie zwiekszyl to rozpedzona zebatka "wali" klami o druga . Zrobllem tak z 10 czy 15 tys km i nie posypalo sie ponownie na na naprawianym biegu. Z ta roznica ze MZ ma 21 koni, a ZX9 ok 130 :) . Przeczytaj co napisałeś, przeanalizuj pracę zębatek skrzyni biegów i popraw ten tekst lub się z niego wycofaj dyplomatycznie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryllu Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Nitomen Przepraszam, że przykład podałem tylko na tobie. Fakt różnica mocy.W tym temacie z 2007 było sporo Za i Przeciw tak więc stworzyłem niezależny ogólny temat by pomóc sobie jak i innym. Dzięki różnym sprzeczkom i ogólnym tzw sajgonie w wątkach ciężko samemu do czegoś dojść. Cenię sobie to forum bo zrobiłem poprawną regulacje zaworów i synchro gaźników nie mówiąc o róznych tam regeneracjach hamulców etc. Rzeczowe tematy + rzeczowe odpowiedzi - to powinno być cechą przewodnią forum w sprawach mechanicznych. Łatwo narobić sobie bigosu słuchajac kogoś kto nabija sobie tylko posty bezsensownymi teoriami. koniec OT :) Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) Brylllu , nie ma sprawy , padlo pytanie i odpowiedz , podane zaostaly przyklady - ale jak widzisz masz 50% szansy ze naprawione kly nie wyrobia sie po paru tys km. Z zapinanien biegow, nie mialem zadnego problemu. Piotr w takim razie z kad to stukanie (klupotanie), na naprawianym biegu ? Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Nacięcie nowych sprzęgieł nie zmniejsza istotnie samych kłów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 wg mnie caly watek jest o niczym. jeden z kolegow opowiada cos o szlifowaniu skrzyni w MZ - drugi pyta czy takie druciarstwo przejdzie w 'hajtekowym' motocyklu japonskim, cala reszta stara sie jak umie pomoc - a wg mnie rozwiazanie jest JEDNO: skrzynia do rozebrania przez fachowca a nie cudaka, weryfikacja zużycia konkretnych elementow, zakup nowych: http://www.kawasakipartshouse.net/pages/pa...9/Kawasaki.aspx kazde inne dzialanie bedzie wg mnie bezcelowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryllu Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 miałem katalog częsci ale miło, że podrzuciłes z cennikiem. Cudaka sobie wypraszam :) biorę się za skrznie i zamówie od szwagra co trzeba. Ceny nie są porażające bo około 90$ od trybu. Pozdro Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 okreslenie 'cudak' dotyczylo czlowieka ktory zaproponowal Ci szlifowanie zebatek za 150 pln. nadal rowniez uwazam, ze prace nad silnikiem powinien podjac fachowiec. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Ja u sibie mam porpawione sprzegla klowe, bo jak wiadomo yamaha cierpi na 2ke i po tym zabiegu problem zniknal :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.