21adam Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 witam szukalem podobnego tematu ale nieznalazłem więc postanowiłem zapytać jaką wersje motoru lepiej kupić biorąć pod uwage że mają takie same przebiegi zadławiona czy odblokowaną(chodzi mi o stna silnika który bardziej podupie dostaje) rozchodzi mi sie o GS 500, GPZ 500 i cb 500 i jezeli ktoś wie jaki jest koszt odblokowania któregokolwiek z wymienionych to prosze o podanie z góry dzięki pozdro all. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therm Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 To ja przy okazji zapytam: zdlawiony znaczy z katalizatorem? (wersja amerykanska - niezdlawiona, czyli bez katalizatora?). Czy chodzi o zlikwidowanie czerwonego pola na obrotomierzu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 z tego co ja wiem "dławienie" polega na modyfikacji gaźnika żeby niemiał pełnej przepustowości w ten sposób zmienia się moc silnika duzo takich zdławionych motocyklów jest właśnie na rynku niemieckim a o katalizatorze niesłyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therm Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Hmm, bo widze czesto na allegrach jakis, czy ostatnio na motoindex.pl oglozenia o niezdlawionych moto. Ostanio byl gsxr 600 z 2001 r z przypisem - wersja usa, niezdlawiona. Z tego co wiem to suzuki z 2001 juz nie na gazniku tlkyo wtrysku, czy sie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 czasem dlawienie odbywa sie tez na walku rozrzadu czyli zeby miec full power trzeba walek rozrzadu wymienic a to kosztuje ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therm Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Po co wogole producenci to robia? Co by sie nie zabic przypadkiem? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 żeby był większy wybór w mocach silników i coś tam jeszcze z ekologią chyba :mrgreen: ale czy wie ktoś ile kosztuje "oddławienie" np gs500 ????? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 bo np w niemczech prawko masz nie od pojemnosci tylko od mocy wiec jak zdlawisz hajabuse do 20km to mozesz nia popylac mimo ze masz prawko zaledwie miesiac = to ma jakis sens choc motocykle z komputerami dlawi sie elektronicznie i ich oddlawienie to kwestia podpiecia laptopa a nie mechaniczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therm Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Czyli co zaprowadzasz takiego zakneblowanego potwora na hamownie, oni podbijaja ze ma 5 km i jezdzisz na karte motorowerowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kil-R Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Czyli co zaprowadzasz takiego zakneblowanego potwora na hamownie' date=' oni podbijaja ze ma 5 km i jezdzisz na karte motorowerowa?[/quote'] Prawie, np u niemiaszkow kupujesz XJ600 w wersji 34KM i mozesz jezdzic majac prawko kat A1. W niktorych krajach (chyba w Szwajcarii , ale pewny nie jestem) jest stos, ograniczenie pojemnosci na pocztku przygody z moto. Jezeli chodzi o odblokowanie --> czasami jest latwe i tanie a czasami nie. Jezeli chodzi o sprzety z wtryskiem to nie zawsze jest to sprawa do zalatwienia z laptopem. Ktos ze znajomych przytargal z Francji SV650, zblokowana...i sprawa nie byla taka prosta. KOsztowalo go to ok 500 Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 gs-a 500 najłatwiej odblokować-zmienasz pokrywki gaźników i bodajże jeszcze dysze Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therm Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 "Ograniczenia pojemnosci na poczatku przygody z moto"- czy to znaczy, ze sa jakby stopnie wtajemniczenia? Najpierw 250 przez np rok, potem 600 itd..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kil-R Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 "Ograniczenia pojemnosci na poczatku przygody z moto"- czy to znaczy' date=' ze sa jakby stopnie wtajemniczenia? Najpierw 250 przez np rok, potem 600 itd..?[/quote'] Tak, nie chce sciemniac co do szczegolow ale wydaje mi sie ze pierwsze dwa lata 125 ccm ??? Nie pamietam dobrze , ale taka logika. Chyba to bylo w Szwajcarii ale ... nie dam sie zastrzelic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therm Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 No no, dosyc to sensownie brzmi, obiektwnie patrzac. Ale z mojego aktualnego pkt widzenia to bym sie nie cieszyl z pobytu w Szwajcarii ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 W niektórych krajach (np Niemcy) ustawodawcy myslą za kierowców i nie pozwalaja na to, aby młody starzem kierowca wsiadł na moto o mocy dajmy na to 180 koni. W tym celu na rynek wprowadza sie motocykle o mocy zmniejszonej do tej którą dopuszczaja normy. Stąd też np w niemczech dużo jest motocykli o mocy 27, 50 i 98 koni. Najczęściej zmainy wprowadzane sa w układzie zasilania (inne dysze paliwowe, i zmniejszony przepływ powietrza) ale czasami mozna trafic na wynalazki z innymi wałkami rozrządu czy układami wydechowymi. Czasami inna jest także elektronika sterująca zapłonem/wtryskiem. W USA są stany jak Kalifornia w których obowiazują ostrzejsze normy czystości spalin i wówczas moto tam rejestrowane posiada układ dopalania spalin (tak ma np SV w modelu na rynek Kalifornii). To także nieco obniza moc silnika. Stąd czasami mozna przeczytac o wersji otwartej lub stłumionej danego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.