seweryn112 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Mam do was pytanie od jakiegoś czasu zaczeło stukać w silniku to stukanie dochodzi z głowicy z prawej strony i czym wieksze obroty tym głośniejsze stukanie co to może być panewka?? Czekam na wasze odp Pozdrawiam :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Jezeli z glowicy to stawialbym na luzy zaworowe, kiedy ostatnio byly sprawdzane :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn112 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 miesiac mam ten motor a poprzedni wlasciciel tez pewno nie sprawdzal ale to jest dosyć głośne stukanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Pozostaje sprawdzic, bo pewnie poprzedni wlasciciel uznal ze jest to nie potrzebne zajecie :wink: Ile przebiegu ma moto, licznikowo rzecz jasna, bo prawdziwy przebieg jest jak zwykle wielka niewiadoma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Tytuł posta: "SUZUKI CBR 1000f, stukanie w silniku"... czy ja mam suzuku czy hondę... oto jest pytanie ;) a na powaznie: w tych silnikach tłucze się wszystko. Jestes pewny, że z góry słychać? Bo tam najbardizej daje w tyłek łańcuszek rozrządu (te się wymiania) i łancuszek alternatora - to wymieniaja ci, którzy albo mają za dużo kasy albo coś akurat robią w dole silnika - wymiana tego łańcuszka wiąże się z rozpołowieniem silnika. Zapoznaj się jeszcze z takim tematem: KLIK U mnie pomogło. Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn112 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 ale popełniłem gape sorry :banghead: dzięki za odpowiedzi nie wiem ile ma przejechane ale widać że poprzedni właściciel o niego nie dbał :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Nadal nie podales przebiegu. Jesli stuka cos z gory to rozrzad. Trzeba rozebrac i zobaczyc. Inne metody to wrozenie z fusow. Ew mozna wykrecic napinacz rozrzadu i zobaczyc czy dziala poprawnie, czy jest na max wysuniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn112 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 (edytowane) I zrobiłem tak jak opisane było zrobiłem tak przekręciłem o dwie podziałki i faktycznie silnik się wyciszył ale i tak stuka z prawej strony :banghead: co to może być zawory , panewka :/ nie wiem do radźcie mi :notworthy: Ile przebiegu ma nie wiem bo było coś robione z licznikiem ehh :/ ale gdy silnik pracował słuchałem gdzie stuka i z prawej strony na samej górze i głupi jestem nie wiem co to jest a z tym napinaczem jak go najlepiej wyjąć sory że pytam o takie rzeczy ale nie wiem dokładnie i nie chce niczego rozwalić Edytowane 17 Sierpnia 2010 przez seweryn112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Nie napisałeś który to rok a to bardzo istotne ze względu na napinacz łańcucha rozrządu. Może stukać wszystko, bardzo istotną informacją jest nateżęnie (głośność stukania) którą ciężko przekazać werbalnie a w formie tekstu to już w ogóle. Jeśli stuka w miarę cicho to może być za duży luz na dzwigience zaworowej, moze to być tez łańcuch rozrządu. Jeśli tłucze głośno z siłą podobną do masy młotka to prędzej będzie panewka - tłok walący w głowicę ale to jest wersja czarna nie przejmuj się tak odrazu. Lepiej zdejmij dekiel zaworowy i skontroluj luzy, stan łańcucha i napinacza. To drugie sprawdzisz napinając łańcuch palcem między kołami rozrządu- nie powinien się poddac bardziej jak kilka mm. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn112 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 (edytowane) Tak to jest takie właśnie walenie mocne i solidne jeśli to panewka to już .... lepiej nie mówić :banghead: Edytowane 18 Sierpnia 2010 przez seweryn112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Pozostalo spuscic olej i sprawdzic co w nim sie znajduje. Z tym ze mowiles ze stuki dochodza z gornej czesci silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn112 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 chodzi wam o opiłki :icon_question: ale jakiego koloru muszą być :icon_question: chodzi wam o opiłki :icon_question: ale jakiego koloru muszą być :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opiłków nie może być żadnych. :banghead: A jeśli będą w kolorze a`la złoty czyli mosiądz to leżysz i kwiczysz. Pierwsze objawy świńskiej grypy. :biggrin: Weź kawał rury np. od siodełka roweru, przykładaj do silnika a do drugiego końca ucho, usłyszysz dokładnie skąd dźwięk jest. Jeśli z góry to pokrywę trzeba znowu zdjąć i obadać wszystko dokładnie. Być może łoża wałków rozrządu są czerstwe, narazie pukają ale wkrótce głowica klęknie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn112 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 (edytowane) Jeśli z góry to pokrywę trzeba znowu zdjąć i obadać wszystko dokładnie. Być może łoża wałków rozrządu są czerstwe, narazie pukają ale wkrótce głowica klęknie. Mógłbyś mi opisać jak dokładnie zbadać górę ponieważ zdjąłem pokrywe i nie wiem szczerze mówiąc za co się zabrać :icon_question: pomożecie mi :notworthy: I jeszcze dodam gdy zdjąłem pokrywe zacząłem kręcić silnikiem i nic nie stukało cicho Edytowane 18 Sierpnia 2010 przez seweryn112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 trzeba zmierzyc przede wszystkim luzy zaworowe, napinacz lancuszka rozrzadu, sprawdzic walki rozrzadu. Nie oczekuj od nas ze przez forum nauczymy cie mechaniki, na twoim miejscu podpytal bym sie o jakiegos fachmana, podjecal i niech on zerknie, bo tak tylko mozesz sobie jeszcze wiekszego klopotu narobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.