robson1 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam, mam problem ze swoim sradem. Jechałem moją 750-tką i przy około 12 tys. obrotów zaświeciła się kontrolka FI i motocykl zgasł. Wyłączyłem zapłon, włączyłem ponownie i ostro przygazowałemn i ruszyłem. Nie zdążyłem przejechać paru metrów i znów kontrolka FI się zaświeciła i motocykl zgazł. Wykonałem znowu te same czynności, tylko tym raze prąd zniknął całkowicie. Okazało się że nie wytrzymał bezpiecznik przy przekaźniku rozrusznika. Spaliły się obydwa przednie światła pozycyjne i jedno z tyłu. Wymieniłem bezpiecznik, wykonałem wszelkie czynności aby wyświetlić kody błędów jakie zaistniały i wyskoczył błąd c24 i c25, jest to Ignition Signal, 1 i 2 cylinder. Motocykl chodzi na wolnych obrotach lecz po przekroczeniu parę razy 2 tys. obrotów gaśnie. Czy to wina impulsatora, czy to cewki zapłonowe czy coś innego. Od czego mam zacząć? W jaki sposób sprawdzać poszczególne podzespoły czy są sprawne (miernikiem domniemam). Gdyby to były sprawy związane z silnikiem to bym sobie poradził bo sie na tym znam, ale naprawdę w tym przypadku nie wiem co mam zrobić. Proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny. Z góry dziekuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 na moje regulator kaputt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jezeli regulator kaput to wowczas kontrolka ladowania swiecilaby sie swiatlem ciaglym. Blad pokazuje czujnik zaplonu 1 i 2go cylindra, moze zacznij od impulsatora :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Kontrolka ładowania wskazuje stan zbyt niskiego napięcia nie zbyt wysokiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jezeli regulator jest walniety to zazwyczaj kontrolka nie gasnie wogole. Chyba ze myslisz o tym iz nie obniza on napiecia, ale wowczas palilby zarowki na okraglo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dalej obstaję przy swoim - zwłaszcza że spaliło 3 żarówki. Elektronika ma to do siebie że przy zbyt dużych wahaniach napięcia świruje i wychodzą błędy. Poza tym o czym rozmawiamy skoro sprawdzić napięcie na aku to 2 minuty ze ściągnięciem siedzenia włącznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson1 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Regulator jest do9bry bo dopiero co kupiłem nowy bo stary zdechł, także to napewno nie regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Mimo wszystko ja bym sprawdził ładowanie przynajmniej na aku. Do 2 tys. może być dobre później jest za wysokie... Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 (edytowane) Jezeli regulator kaput to wowczas kontrolka ladowania swiecilaby sie swiatlem ciaglym. Blad pokazuje czujnik zaplonu 1 i 2go cylindra, moze zacznij od impulsatora :icon_rolleyes: Kontrolka ładowania wskazuje stan zbyt niskiego napięcia nie zbyt wysokiego. tam takiej kontrolki raczej nie ma problem dotyczy pierwszej i drugiej cewki w przypadku unieruchomienia jednej pojedziesz na trzech w przypadku awarii 2 silnik staje, sprawdz dokladnie to ladowanie a pozniej polaczenia przewodow na pierwszych dwoch cewkach pozdr Edytowane 17 Sierpnia 2010 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson1 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Mierzyłem ładowanie to przy 2 tys. obrotów i trochę powyżej ładowanie rośnie do 17.7 i podejrzewam że by dalej rosło ale motocykl gaśnie. Jak odłanczam alternator to motocykl chodzi normalnie, czyli to jednak ten regulator chyba. Czy cewki mogły dostać po dupie przez to co sie stało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Wyglada na to ze regulator, ale jezeli po odlaczeniu alternatora motocykl pracuje normalnie i nie wyswiatla sie blad, to znaczyloby ze cewkom nic nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 i szybko go wymien bo to nie cewki siadaja a komputer najprawdopodobniej przy takim przepieciu zaczyna szwankowac a wkrotce padnie jesli jeszcze pare razy go uruchomisz... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.