Skocz do zawartości

Suzuki GSXR 750 SRAD '98. Co jest nie tak??


robson1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze swoim sradem. Jechałem moją 750-tką i przy około 12 tys. obrotów zaświeciła się kontrolka FI i motocykl zgasł. Wyłączyłem zapłon, włączyłem ponownie i ostro przygazowałemn i ruszyłem. Nie zdążyłem przejechać paru metrów i znów kontrolka FI się zaświeciła i motocykl zgazł. Wykonałem znowu te same czynności, tylko tym raze prąd zniknął całkowicie. Okazało się że nie wytrzymał bezpiecznik przy przekaźniku rozrusznika. Spaliły się obydwa przednie światła pozycyjne i jedno z tyłu. Wymieniłem bezpiecznik, wykonałem wszelkie czynności aby wyświetlić kody błędów jakie zaistniały i wyskoczył błąd c24 i c25, jest to Ignition Signal, 1 i 2 cylinder. Motocykl chodzi na wolnych obrotach lecz po przekroczeniu parę razy 2 tys. obrotów gaśnie. Czy to wina impulsatora, czy to cewki zapłonowe czy coś innego. Od czego mam zacząć? W jaki sposób sprawdzać poszczególne podzespoły czy są sprawne (miernikiem domniemam). Gdyby to były sprawy związane z silnikiem to bym sobie poradził bo sie na tym znam, ale naprawdę w tym przypadku nie wiem co mam zrobić. Proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny. Z góry dziekuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej obstaję przy swoim - zwłaszcza że spaliło 3 żarówki. Elektronika ma to do siebie że przy zbyt dużych wahaniach napięcia świruje i wychodzą błędy. Poza tym o czym rozmawiamy skoro sprawdzić napięcie na aku to 2 minuty ze ściągnięciem siedzenia włącznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli regulator kaput to wowczas kontrolka ladowania swiecilaby sie swiatlem ciaglym. Blad pokazuje czujnik zaplonu 1 i 2go cylindra, moze zacznij od impulsatora :icon_rolleyes:

 

 

Kontrolka ładowania wskazuje stan zbyt niskiego napięcia nie zbyt wysokiego.

tam takiej kontrolki raczej nie ma

problem dotyczy pierwszej i drugiej cewki

w przypadku unieruchomienia jednej pojedziesz na trzech w przypadku awarii 2 silnik staje, sprawdz dokladnie to ladowanie a pozniej polaczenia przewodow na pierwszych dwoch cewkach

pozdr

Edytowane przez JanuszK30

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzyłem ładowanie to przy 2 tys. obrotów i trochę powyżej ładowanie rośnie do 17.7 i podejrzewam że by dalej rosło ale motocykl gaśnie. Jak odłanczam alternator to motocykl chodzi normalnie, czyli to jednak ten regulator chyba. Czy cewki mogły dostać po dupie przez to co sie stało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...