Skocz do zawartości

Grzeje się i dziwny zapach...


Skr3czu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wczoraj troszkę km zrobiłem i gdy wracałem, to motocykl zaczął się bardzo grzać temperatura silnika to tak ok. 100 stopni (było nawet 106, nie wiem ile prawidłowo powinno być...)

 

Dzisiaj wyjechałem i po przejechaniu 200 metrów miał już z 65 stopni (nie wiem czy tyle powinien być) i gdy już się zatrzymałem, poczułem dziwny zapach, jakby hmm taka woda "spalona"... sprawdziłem czy jest płyn chłodniczy w chłodnicy i jest pełno.

 

Czy to coś poważnego ? czy nic się nie dzieje ?

 

Pozdrawiam.

Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz:

 

https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy

 

Daj "Lubie to!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stałem na światła, to właśnie wtedy temperatura najbardziej idzie do góry, chociaż słychać wentylatory...

Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz:

 

https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy

 

Daj "Lubie to!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że normalne jest grzanie się na światłach bo powietrze płynie tylko z tyci wentylatorka a nie z przodu chłodnicy na całej jej powierzchni. Jako bonus pojawia się smród przypalanego syfu osadzonego na silniku i kolektorach. Ale jak tak bardzo chcesz coś z tym zrobić, poszukaj środka czyszczącego układ chłodniczy, wydaje mi się, że były takie cacka w sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest dobra temperatura jak stoisz na światłach albo powoli jedziesz w korku

 

A takie max to jaka temperatura?

Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz:

 

https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy

 

Daj "Lubie to!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie max to jaka temperatura?

Jak przegrzejesz to na pewno zauważysz :P

 

Wcześniej jak było?

 

Zapaszek może pochodzić z owadów. Niby brzydko nie pachnie, ale jak się chwilę to pociągnie to się rzygać chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie przy takich przecinakach to wentylator/wentylatory załączają się koło 105-110 stopni. Tzn termostat się otwiera przy takiej temp. A to,że w korku czy na światłach się załacza to bardzo dobrze :icon_biggrin: Gorzej jeśli wentylator pracuje,a temp. idzie dalej do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...