Skr3czu Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam, Wczoraj troszkę km zrobiłem i gdy wracałem, to motocykl zaczął się bardzo grzać temperatura silnika to tak ok. 100 stopni (było nawet 106, nie wiem ile prawidłowo powinno być...) Dzisiaj wyjechałem i po przejechaniu 200 metrów miał już z 65 stopni (nie wiem czy tyle powinien być) i gdy już się zatrzymałem, poczułem dziwny zapach, jakby hmm taka woda "spalona"... sprawdziłem czy jest płyn chłodniczy w chłodnicy i jest pełno. Czy to coś poważnego ? czy nic się nie dzieje ? Pozdrawiam. Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz: https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy Daj "Lubie to!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Mysle ze panikujesz... Jesli wentylator sie wlacza i zbija temperature na postoju, plynu chlodniczego nie ubywa etc to wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Nie badz nadgorliwy, wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skr3czu Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Jak stałem na światła, to właśnie wtedy temperatura najbardziej idzie do góry, chociaż słychać wentylatory... Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz: https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy Daj "Lubie to!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Jak slychac wentylatory to temperatura idzie w gore? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Dodam, że normalne jest grzanie się na światłach bo powietrze płynie tylko z tyci wentylatorka a nie z przodu chłodnicy na całej jej powierzchni. Jako bonus pojawia się smród przypalanego syfu osadzonego na silniku i kolektorach. Ale jak tak bardzo chcesz coś z tym zrobić, poszukaj środka czyszczącego układ chłodniczy, wydaje mi się, że były takie cacka w sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skr3czu Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 No okej, a jaka jest optymalna temperatura ? czy 106 stopni to nie za dużo ? Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz: https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy Daj "Lubie to!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 to jest dobra temperatura jak stoisz na światłach albo powoli jedziesz w korku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skr3czu Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 to jest dobra temperatura jak stoisz na światłach albo powoli jedziesz w korku A takie max to jaka temperatura? Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz: https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy Daj "Lubie to!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 A takie max to jaka temperatura? Jak przegrzejesz to na pewno zauważysz :P Wcześniej jak było? Zapaszek może pochodzić z owadów. Niby brzydko nie pachnie, ale jak się chwilę to pociągnie to się rzygać chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Normalna temperatura pracy silnika w trasie oscyluje w okolicy 75 stopni. Reszta jak powyżej jeśli stoisz to temperatura moment rośnie a 106 stopni to granica przy której załącza się wentylator. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Standardowo normalna temparatura cieczy chlodzacej podczas pracy silnika to 90 C, choc zapewne sa wyjatki od tej reguly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skr3czu Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Dziękuje za pomoc. Jakby się coś działo, to na pewno napisze... Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz: https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy Daj "Lubie to!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Generalnie przy takich przecinakach to wentylator/wentylatory załączają się koło 105-110 stopni. Tzn termostat się otwiera przy takiej temp. A to,że w korku czy na światłach się załacza to bardzo dobrze :icon_biggrin: Gorzej jeśli wentylator pracuje,a temp. idzie dalej do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skr3czu Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Gorzej jeśli wentylator pracuje,a temp. idzie dalej do góry. To wtedy co to może być ? Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz: https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy Daj "Lubie to!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi