qurim Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 (edytowane) Założę się że gość w pierwszym linku sprzedaje szprychy z drugiego linka. :biggrin: Bo sprzedawca jest z mojego miasta a Motonet z drugiej aukcji jest z pobliskiej mieściny gdzie są bardzo tanie części. Nie trzeba być geniuszem żeby zrobić na tym biznes, 20km to nie jest wielki dystans. :biggrin: Też tam latam po części czasem bo ceny mają git. Jak na takie koszta to efekt jest bardziej niz przyzwoity, no ale to glownie zasluga umijetnosci i wlozonej pracy :lalag: A dziękować. :notworthy: Żeby jeszcze dało się jeździć. :banghead: Łańcuch się skończył. Na osiedlu spotkałem kiedyś dziadka który podziwiał SHL i nawiązała się rozmowa że miał kiedyś WSK itd. Podobno ma jeszcze jakieś części nowe od WSK, cylinder, wał, łańcuch i coś tam jeszcze. Na dziś się z nim umówiłem, idę po południu zobaczyć co tam ma, jak bardzo nowe, jak bardzo oryginalne i za ile. Jak cena git to biorę oczywiście. :biggrin: Wczoraj cyknąłem kilka fotek. Już bez taśmy izolacyjnej na ramce lampy. :biggrin: Co by było sprawiedliwie zamieściłem też foto pewnej "kupy" która wyszła na zbiorniku paliwa. Trzeba umieć przyznać się do błędu. Spieszyło mi się do jazdy i już nie robiłem tych uszkodzeń. A szkoda, bo szpecą. :icon_evil: od tej fotki do końca albumu: http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/...879067882576002 Edytowane 18 Listopada 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 noo mogłeś przed malowaniem trochę pod szpachlować ten zbiornik, ale mimo wszystko ważne że wieśka jest w jednym kawałku, jeździ i nie rdzewieje moim zdaniem jak za te pieniążki włożone w remont to efekt jest :lalag: ps. Panowie które szprychy kupować!!?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) No spieszyło mi się do jazdy, dlatego nie zrobiłem. :banghead: Szprychy? Ja bym polecał te grubsze z 2 aukcji. 3,5mm grubość. Zmierz jakie masz u siebie i otwory w piaście czy 3,5mm wejdą. kiedyś do SHL nie mogłem dostać szprych i założyłem od Rometa 2,5 albo 3mm, były za cienkie, po 10km zostało 5 sztuk, reszta się zerwała. :banghead: Ja bym polecal ter grubsze, czyli mocniejsze a tez lepiej wyglądają grubsze na kole. Oby tylko gwint na nich był walcowany to wszytko będzie OK. Edytowane 19 Listopada 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 dzięki za radę qurim. i tak się składa że mam kolejne pytanko :biggrin: po wnikliwym przemyśleniu całej sprawy związanej z malowaniem WSki doszedłem do wniosku że fajnie było by pomalować ją samemu. Kompresor mam, pistolet kupię sobie taki mały zaprawkowy bo większy raczej mi się nie przyda. Kupiłem już lakiery 250 ml czarny akryl 500 ml podkład 150 ml szary akryl na felgi 150 ml bezbarwny 150 ml kremowy akryl na szparunki na baku 300 ml utwardzacz mógłby mi ktoś podać przybliżone proporcje lakieru do rozpuszczalnika i do utwardzacza?? Nigdy nie malowałem, ale mam zapał i jestem dokładny, po za tym od czegoś trzeba zacząć, akurat padło na WSKe. Teoretycznie mam już wszystko zaplanowane. tylko nie znam proporcji. Dzwoniłem do sklepu gdzie wszystko kupowałem, ale koleś jest tak zakręcony że raz podaje mi proporcje podkład utwardzacz 4:1 a raz 5:1. dodam tylko że podkład jest baaardzo gęsty, jak go wymieszać żeby było dobrze?? dzisiaj wszystko zaworze do piaskowania, w poniedziałek wszystko powinno być gotowe do malowania pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) A to lipa. Przy zakupie powinni ci powiedzieć ile czego dać. Każdy lakier jest inny i muszą mieć swoje proporcje. Jak dorabiałem lakier do Harrego to miałem napisane na pojemnikach ile i jak, ale to było 2 lata temu. Pojemniki mam daleko od domu, w weekend może tam będę to rzucę okiem. Może zadzwoń do innego sklepu z lakierami w okolicy i zapytaj co i jak. Może ktoś kumaty będzie. :biggrin: Do Harrego lakier dorabiałem w dużej firmie którą wszyscy chwalą. A zrobili lipę bo ciemniejszy odcień wyszedł. Teraz zamówiłem lakier w małym sklepiku na osiedlu gdzie też dorabiają i wyszło miodzio, identyczny odcień. Tak to jest, ufać w profesjonalne firmy... :banghead: PS. Znacie kogoś kto ma dużo kasy :biggrin: i chciałby kupić nowe części ZMD do WSK 125? Wał ZMD, cylinder ZMD a do niego tłok produkcji WSK z pierścieniami i sworzniem. Wszystko z czasów RPL, nowe, nie śmiganie. Tanio nie będzie bo troszku mnie to kosztowało, w swoją WSK nie chcę tyle kasy inwestować a pieniążki potrzebne na inne sprzęty. http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/...CLvk_LeIq5a6JA# Amortyzatory są używane na foto. Ale zdrowe i działające, ładnie tłumią i nie ciekną. Edytowane 19 Listopada 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Widzę że dziadzia Ci tanio gratów nie sprzedał skoro szukasz kogoś kto ma kasę :biggrin: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 qurim ile byś chciał za wał i cylinder z tłokiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 No dziadek zdarł ze mnie sporo kasy, dlatego sprzedaję to bo na Harrego mi trzeba $$. Spore zamieszanie wokół tych części się zrobiło, chyba z 15 osób mi pisze maile. Obacze co i jak, gość ode mnie z miejscowości chyba weźmie wszystko od razu. Szkoda części bo fajne ale mam ważniejsze wydatki, z WSK nie mam zamiaru wiązać się na dłużej. Jednak WSK mi wystarczy. Wolałbym coś do SHL lub WFM. A ten wał to nawet do WFM nie podejdzie bo sworzeń większy WSK ma. Można rozwiercać i tłok od WSK wkładać ale mam zapasowe tłoki "peerelowskie" do WFM. Kółko się zamyka. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Odnosni ekolorow to ja bym sugerowal wisnie, tych czarnych to juz jest sporo i troche sie przejadl mi ten kolor :wink: Qurim pochwal sie ile chcesz za te graty :icon_question: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Słuchajcie otóż tak wsk-e odnowilem wszystko ladnie pieknie chce odebrac zolte tablice a koelsiowa do mnie tekstem wyskakuje ze jak je dostane to nie bede mogl jezdzic po ulicach najwyzej na jakis zlot ale to musze miec jakies pozwolenie;| o co tu chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Od kiedy pani z okienka jest kompetentną osobą ? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 (edytowane) Od nigdy. :icon_mrgreen: Ale coś mi się obiło o uszy że są ograniczenia w jeżdżeniu zabytkiem. Musiałbyś poszperać w ustawach, ja nie mam głowy do tego. nie tyle co sama ustawa o pojeździe zabytkowym ale przepisy ubezpieczalni. I tu kolejny paradoks - najpierw prawo każe ci pod groźba kary pozbyć się, zniszczyć, zezłomować zabytkowy pojazd (jako złom samochodowy) a jak już ci się uda wywalczyć cokolwiek to kładą łapę na tymże oto zabytku i zabraniają używania go. :icon_evil: Psie syny..... :icon_evil: Edytowane 10 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Nic takiego nie ma, chodzi tylko o ograniczenia predkosciowe, pojazd który nie przekracza predkoscią bodajrze 60km/h nie moze poruszac sie po autostradach i drogach eksprsowych, ale to jest jasne i bez zółtych tablic, kolejny martwy przepis którego nikt nie przestrzega bo nikt go nie egzekwuje, nie przejmowac sie bzdurami, zółte tablice to jest super sprawa:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Ciekawe jak to jest mieć moto na "żółtych papierach". :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 haha tego to nie wiem nie posiadam zoltych papierow :P ale zrobie tak jak piszecie w dupie to meic i smigam na luzie sobie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.