Skocz do zawartości

gpz 305 zre bardzo olej


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam gpz 305 zre bardzo olej na lewy cylinder bo strasznie kopci jak jade to zamną chmura dymu z lewego tłumnika jak zgasze to u dołu tłumnika jest dziurka i widac jak wylatuje przez nią nieprzepalony olej w czym tkwi problem kolega powiedział ze niema uszczelniaczy na zaworach i ciągnie olej czy to mozliwe uszczelniacze na zawory jakies znalazłem w internecie aleuszczelki pod głowice niemoge znales niewiem moze tak szukam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że mogą to być zużyte uszczelniacze ale to narazie wróżenie z fusów.Rozebranie i oględziny ukażą prawdę.Równie dobrze pierścienie mogły "wyjść" więc czeka Cię rozbieranie.

I zacznij pisać po Polsku, bo mało kto będzie Ci odpowiadał.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz o ile masz dostep cisnienie na cylindrach. jezeli motocykl gubi tyle oleju to na pewno nie przez same uszczelniacze zaworowe. Pewnie i pierscienie jak i prowadnice sa wyrobione, ogolnie to cos sie musialo stac z tym cylindrem, bo takie ilosci oleju to nie jest drobna awaria...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra rozebrałem zajzałem do pierscienii i pierścienie są jeszcze dobre tylko problem lezy przy głowicy wszystkie uszczelniacze byłu na góze a jednego wcale nie było od zaworu wydechowego jest prowadnica ułamana ale jutro dam głowice do szlifierza i jest taki problemik jak załozyc tłoki w cylindry zeby zaden pierscien niepeńk gdy jeden tłok jest na góze a drugi na dole i jak ustawic rozrząd prosze o szybką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pierscicni najlepiej gdybys zastosowal specjalne opaski, sciskasz pierscienie, nasuwasz cylinder i montujesz tlok z pierscieniami w cylindrze, pamietaj tylko abys uzyl olju na tlok i tuleje.

Co do rozrzadu to ustawia sie go na znaki.

Luzy na zamkach pierscieni mierzyles i sa zgodne z serwisowka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ktorym miejscu pierscienie sprawdzales w cylindrze, dobrze byloby przynajmniej w 3 miejscach sprawdzic, czy aby tuleja nie jest wyrobiona.

Co do uszczelki to sugerowalbym zrobic nowa, z takim lataniem to roznie moze byc...

 

 

P.S.

Przed jakimkolwiek demontazem silnika powinienes najpierw zaopatrzyc sie w serwisowke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjołem pierscien i na góze cylindra luzu niebyło przebiek to 19 tyś od nowosci 84 rok facet co kupywałem od niego zapewniał ze nic niebyło kręcone więcej stał niz jezdził niemogli go zrobic i chcieli go sprzedac strasznie kopcił na lewy gar i był taki odgłos pukania korbowodu ale wina lezała w głowicy ułamana prowadnica zaworu i stukało korbowud luzu niema głowice dam tam gdzie robią szlify moze wbiją tam jaką tuleje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...