kamil12345121 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 witam gpz 305 zre bardzo olej na lewy cylinder bo strasznie kopci jak jade to zamną chmura dymu z lewego tłumnika jak zgasze to u dołu tłumnika jest dziurka i widac jak wylatuje przez nią nieprzepalony olej w czym tkwi problem kolega powiedział ze niema uszczelniaczy na zaworach i ciągnie olej czy to mozliwe uszczelniacze na zawory jakies znalazłem w internecie aleuszczelki pod głowice niemoge znales niewiem moze tak szukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Oczywiście, że mogą to być zużyte uszczelniacze ale to narazie wróżenie z fusów.Rozebranie i oględziny ukażą prawdę.Równie dobrze pierścienie mogły "wyjść" więc czeka Cię rozbieranie. I zacznij pisać po Polsku, bo mało kto będzie Ci odpowiadał. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil12345121 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 dobra rozbiore i zobacze co sie dzieje pierscienie chyba raczej nieposzły bo by niemiał mocy a uszczelniacze da sie dobrac od jakiegos samochodu a uszczelke pod głowice da sie dokupic gdzies Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Sprawdz o ile masz dostep cisnienie na cylindrach. jezeli motocykl gubi tyle oleju to na pewno nie przez same uszczelniacze zaworowe. Pewnie i pierscienie jak i prowadnice sa wyrobione, ogolnie to cos sie musialo stac z tym cylindrem, bo takie ilosci oleju to nie jest drobna awaria... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil12345121 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 dobra rozebrałem zajzałem do pierscienii i pierścienie są jeszcze dobre tylko problem lezy przy głowicy wszystkie uszczelniacze byłu na góze a jednego wcale nie było od zaworu wydechowego jest prowadnica ułamana ale jutro dam głowice do szlifierza i jest taki problemik jak załozyc tłoki w cylindry zeby zaden pierscien niepeńk gdy jeden tłok jest na góze a drugi na dole i jak ustawic rozrząd prosze o szybką pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Do pierscicni najlepiej gdybys zastosowal specjalne opaski, sciskasz pierscienie, nasuwasz cylinder i montujesz tlok z pierscieniami w cylindrze, pamietaj tylko abys uzyl olju na tlok i tuleje. Co do rozrzadu to ustawia sie go na znaki. Luzy na zamkach pierscieni mierzyles i sa zgodne z serwisowka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil12345121 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 niemam serwisówki ale wyjołem pierścien i wsadziłem do cylindra luzu niemają a jak uszczelke pod cylinder załoze starą jest troche porwana i posmaruje sylikonem to bendzie trzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 W ktorym miejscu pierscienie sprawdzales w cylindrze, dobrze byloby przynajmniej w 3 miejscach sprawdzic, czy aby tuleja nie jest wyrobiona. Co do uszczelki to sugerowalbym zrobic nowa, z takim lataniem to roznie moze byc... P.S. Przed jakimkolwiek demontazem silnika powinienes najpierw zaopatrzyc sie w serwisowke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil12345121 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 zdjołem pierscien i na góze cylindra luzu niebyło przebiek to 19 tyś od nowosci 84 rok facet co kupywałem od niego zapewniał ze nic niebyło kręcone więcej stał niz jezdził niemogli go zrobic i chcieli go sprzedac strasznie kopcił na lewy gar i był taki odgłos pukania korbowodu ale wina lezała w głowicy ułamana prowadnica zaworu i stukało korbowud luzu niema głowice dam tam gdzie robią szlify moze wbiją tam jaką tuleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zmierz luz na dole i w srodku cylindra, na samej gorze pierscienie nie wspolpracuja z tuleja. A remont glowicy musisz wykonac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 BŁAGAM UŻYWAJ POLSKIEGO BO AŻ BOLI JAK SIĘ CZYTA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Nie posiadam polskiej czcionki na komputerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Nie posiadam polskiej czcionki na komputerze. To chyba do autora tematu było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil12345121 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 w szlifach głowicy powiedzieli ze tej tulejki zaprasowac sie nieda bo zapłytka czcionka musze szukac innej głowicy niewiecie kto ma i wjakiej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.