stbewe Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Mam dr 125 2000rok, zrobiłem górę silnika tzn kupiłem tłok wiseco zrobiłem szlif, nowe uszczelniacze zaworowe oryginalne suzuki, regenerowałem wałek rozrządu i koniki popychające zawory, motor odzyskał parę koni ale dalej dymi i bierze olej, jaka może być tego przyczyna? może są jakieś uszczelniacze na wale. Napiszcie bo sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Mam dr 125 2000rok, zrobiłem górę silnika tzn kupiłem tłok wiseco zrobiłem szlif, nowe uszczelniacze zaworowe oryginalne suzuki, regenerowałem wałek rozrządu i koniki popychające zawory, motor odzyskał parę koni ale dalej dymi i bierze olej, jaka może być tego przyczyna? może są jakieś uszczelniacze na wale. Napiszcie bo sam już nie wiem. A same zawory wymieniłeś? Najczęściej przez nie silnik puszcza olej (mimo uszczelniaczy). Poza tym, pierścienie o ile są nowe też muszą się dotrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stbewe Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 A same zawory wymieniłeś? Najczęściej przez nie silnik puszcza olej (mimo uszczelniaczy). Poza tym, pierścienie o ile są nowe też muszą się dotrzeć. zaworów nie wymieniałem ale mechanik powiedział że zawory ok. Mam nadzieję że to się dotrze. Ale o uszczelniaczach na wale nic nie wiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 zaworów nie wymieniałem ale mechanik powiedział że zawory ok. Mam nadzieję że to się dotrze. Ale o uszczelniaczach na wale nic nie wiesz? Dr 125 to 4-sów a nie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stbewe Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Dr 125 to 4-sów a nie 2 Tak 4sów to wiem, kompresji tam nie ma ale czy olej tam gdzieś się nie przedostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Może same grzybki zaworowe były i dobre ale czy mierzył grubość pręcików? Jeśli są wytarte to zawsze będzie gubił oliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Zawory dobre....pewnie spojrzał tylko na grzybki, ewentualnie zalał paliwem co by szczelność sprawdzić. A trzonków już nie zmierzył... :banghead: Stąd może żłopać olej, same gumki zaworowe niewiele pomogą jeśli prowadnice są wyjeżdżone. Mocno dymi? Kiedy? Jak dajesz w palnik czy jak schodzi z obrotów? Na wolnych? Długo tak już jeździ czy dopiero odpalony i chwilę polatany? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stbewe Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Zawory dobre....pewnie spojrzał tylko na grzybki, ewentualnie zalał paliwem co by szczelność sprawdzić. A trzonków już nie zmierzył... :banghead: Stąd może żłopać olej, same gumki zaworowe niewiele pomogą jeśli prowadnice są wyjeżdżone. Mocno dymi? Kiedy? Jak dajesz w palnik czy jak schodzi z obrotów? Na wolnych? Długo tak już jeździ czy dopiero odpalony i chwilę polatany? 200km polatałem, a dymi i na wolnych obrotach i jak gazu dam ale nie zawsze. oczywiście jak się zagrzeje to dymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 jak wyglada sprawa pierscieni, przede wszystkim zgarniajacego :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stbewe Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 jak wyglada sprawa pierscieni, przede wszystkim zgarniajacego :icon_question: Pierścienie nowe wraz z tłokiem wiseco komplet po złożeniu nie zaglądałem co tam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Prawidlo ten silnik zlozyles :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stbewe Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Prawidlo ten silnik zlozyles :icon_question: składał mechanior taki co się zna na tym zna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Słuchaj nic ci nie pozostało tylko zmierzyć ciśnienie na garku jeśli zbyt niskie coś zawinione, a jak luz zaworów na prowadnicach, czy dobrze dobrane pierścienie i tłok do szlifu? Jeszcze jedno ile przejechałeś po remoncie? Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 a może źle wykonany szlif cylindra i pierścienie nie przylegają dość dobrze do cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stbewe Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Słuchaj nic ci nie pozostało tylko zmierzyć ciśnienie na garku jeśli zbyt niskie coś zawinione, a jak luz zaworów na prowadnicach, czy dobrze dobrane pierścienie i tłok do szlifu? Jeszcze jedno ile przejechałeś po remoncie? 200 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.