Skocz do zawartości

Dalej bierze olej, co jest?


stbewe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dr 125 2000rok, zrobiłem górę silnika tzn kupiłem tłok wiseco zrobiłem szlif, nowe uszczelniacze zaworowe oryginalne suzuki, regenerowałem wałek rozrządu i koniki popychające zawory, motor odzyskał parę koni ale dalej dymi i bierze olej, jaka może być tego przyczyna? może są jakieś uszczelniacze na wale. Napiszcie bo sam już nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dr 125 2000rok, zrobiłem górę silnika tzn kupiłem tłok wiseco zrobiłem szlif, nowe uszczelniacze zaworowe oryginalne suzuki, regenerowałem wałek rozrządu i koniki popychające zawory, motor odzyskał parę koni ale dalej dymi i bierze olej, jaka może być tego przyczyna? może są jakieś uszczelniacze na wale. Napiszcie bo sam już nie wiem.

A same zawory wymieniłeś? Najczęściej przez nie silnik puszcza olej (mimo uszczelniaczy). Poza tym, pierścienie o ile są nowe też muszą się dotrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A same zawory wymieniłeś? Najczęściej przez nie silnik puszcza olej (mimo uszczelniaczy). Poza tym, pierścienie o ile są nowe też muszą się dotrzeć.

zaworów nie wymieniałem ale mechanik powiedział że zawory ok.

Mam nadzieję że to się dotrze.

Ale o uszczelniaczach na wale nic nie wiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory dobre....pewnie spojrzał tylko na grzybki, ewentualnie zalał paliwem co by szczelność sprawdzić. A trzonków już nie zmierzył... :banghead: Stąd może żłopać olej, same gumki zaworowe niewiele pomogą jeśli prowadnice są wyjeżdżone. Mocno dymi? Kiedy? Jak dajesz w palnik czy jak schodzi z obrotów? Na wolnych? Długo tak już jeździ czy dopiero odpalony i chwilę polatany?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory dobre....pewnie spojrzał tylko na grzybki, ewentualnie zalał paliwem co by szczelność sprawdzić. A trzonków już nie zmierzył... :banghead: Stąd może żłopać olej, same gumki zaworowe niewiele pomogą jeśli prowadnice są wyjeżdżone. Mocno dymi? Kiedy? Jak dajesz w palnik czy jak schodzi z obrotów? Na wolnych? Długo tak już jeździ czy dopiero odpalony i chwilę polatany?

200km polatałem, a dymi i na wolnych obrotach i jak gazu dam ale nie zawsze. oczywiście jak się zagrzeje to dymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj nic ci nie pozostało tylko zmierzyć ciśnienie na garku jeśli zbyt niskie coś zawinione, a jak luz zaworów na prowadnicach, czy dobrze dobrane pierścienie i tłok do szlifu?

 

Jeszcze jedno ile przejechałeś po remoncie?

coś w życiu trzeba kochać!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj nic ci nie pozostało tylko zmierzyć ciśnienie na garku jeśli zbyt niskie coś zawinione, a jak luz zaworów na prowadnicach, czy dobrze dobrane pierścienie i tłok do szlifu?

 

Jeszcze jedno ile przejechałeś po remoncie?

200 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...