Luuu_uk Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Witam Jestem nowy na forum i nowy dla motocykli. Wreszcie udalo mi sie troche kaski uzbierac i chce kupic sobie motocykl. Mysle o sportwym scigaczu, a raczej jego slabej imitacji, bo warunkiem jest pojemnosc do 125cc ze wzgledu na regulacje w Anglii. Mysle, ze 125-ka bedzie tez dobrym wstepem do pozniejszych, silniejszych motocykli. 1. Mozecie mi doradzic jakie motory sa godne uwagi z tej klasy?<sportowy motocykl, obudowany, do 125cc> Widzialem juz Aprilie RS, Honde NSR, jakie jeszcze marki/ modele sa na rynku z tej klasy? 2. Nieukrywam, ze nie wymagam duzych predkosci, bo chce motor raczej do zabawy, ale chcialbym poczuc troche przyspieszenia :D No i nie chce ladowac kaski w serwis za duzo, wiec chcialbym model, na ktorym moglbym polegac. 3. Gdzie lepiej kupic motor w UK, czy Niemcy, moze Polska? Gdzie najtaniej? 4. Aha, o co chodzi z tym odblokowaniem, bo nie ukrywam, ze bylbym zainteresowany wyciagnieciem okolo 30KM z tej 125-ki. Czekam na jakiekolwiek info i z gory wielkie dzieki !!! Piszcie tutaj albo na gg: 5716438 Pozdrawiam z UK !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 1. jeszcze tamaha tzr i suzuki rg 3. nie wiem jak UK, ale z niemiec do polski ściągają motury... ;) więc logiczne, że PL odpada :D 4. np. w niemczech nsrki mają pełny zestaw blokad ;) moduł wydech gaźnik nie wiem czy cos nie jeszcze, a to dlatego, że u nich na A1 jeździ się na 15KM i tylko do 80KM/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remy Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Kil|vov u nas teorytycznie też tylko, że nikt tego nie przestrzega. Prawo jazdy A1 uprawnia do kierownia motocyklem o pojemności skokowej silnika nie przekraczającej 125 cm sześć., i mocy nie przekraczającej 11 kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aylie Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 1. Do tego jeszcze jest przecież Cagiva Mito ;)2. Nie wiem jak jest w Anglii, w Niemczech napewno uczciwiej niż w Polsce (chociaż niezawsze), ale są blokady, a w Polsce znajdzie się już szybciej odblokowane. Chyba ze ktos ma wersje JC22, czyli bez blokad!Mówie cały czas o Hondzie NSR jakby ktoś miał wątpliwości! Bo ten motorek najbardziej polecam, sama taki mam zamiar kupić :D Honda naprawde niezawodny sprzęt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luuu_uk Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Dzieki za info. Mam jeszcze pare pytan: 1. Sprawa odblokowania, czy to zawsze daje zamierzony efekt. Tzn. czy zawsze moc motocykla klasy 125cc wskoczy wtedy na jakies 30KM i zwikeszy sie przyspieszenie i predkosc. Macie jakies stronki gdzie mozna sprawdzic jak wyglada sprawa blokad w UK? 30KM to juz jest cos, wtedy chyba od 0-100-tki mozna juz wyciagnac w jakies 7-8 sek, hmm? :D Mysle, ze to by mi wystarczylo na poczatek, nie chce zbyt silnego motoru, ale nie ukrywam, ze chcialbym cos wiecej niz zwykly skuter tyle ze obudowany jak scigacz. 2. Czy jesli motor ma blokady jest bardziej godny zaufania, bo wtedy rozumiem, ze nie byl tak zarzniety, bo blokady powstrzymywaly od katowania silnika, mam racje? ;) Na jakie papiery powinienem zwaracac uwage, zeby miec pewnosc, ze motor byl serwisowany i ze nie wciskaja mi jakiegos odmlodzonego dziadka, ktory mi sie rozkraczy po miesiacu. Dzieki za info, sorry, ze jestem taki zielony, hehe, ale od czegos trzeba zaczac, no i lepiej pozno niz wcale. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zierek Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 W Anglii, jak masz 26 lat, to chyba możesz jeździć czymś większym niż 125`ka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snovy Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Siema a ja polecam apke Rs sam taka mam i nic sie nie dzieje (moze to wynika z tego ze kupilem nowa ) ma tez kilku kumpli którzy również są bardzo zadowoleni z rs`ek.Co do mocy to RS ma okolo 33-34 km,ja zmierzylem sobie przyspieszenie w granicach 7,2 s.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasad Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 jak masz 26 lat, to chyba możesz jeździć czymś większym niż 125`ka. O tym samym pomyślałem : - D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 jakieś problemy z rozumieniem tekstu macie? Mysle o sportwym scigaczu, a raczej jego slabej imitacji, bo warunkiem jest pojemnosc do 125cc ze wzgledu na regulacje w Anglii. może musi placić jakiś podatek większy, może zabierają mu zniżke na parking pod kościołem, może coś innego co Was to powinno gówno obchodzić, bo Luuu_uk zaznaczył, że z pewnych przyczyn chce 125, skoro nie wnika w szczegóły, najwidoczniej nie ma takiej potrzeby... :? to jest właśnie cywilizowany kraj - nie zaczyna się od litra... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luuu_uk Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Witam ponownie, Mysle o sportwym scigaczu, a raczej jego slabej imitacji, bo warunkiem jest pojemnosc do 125cc ze wzgledu na regulacje w Anglii. Dla niewtajemniczonych: W UK jak ma sie prawko B <na auto> to mozna jezdzic skuterem do 50cc bez prawka na motor, replika Aprilii RS <do 125cc> po jednodniowym kursie CBT <80 funtow>, a motorem powyzej 125cc juz tylko po pelnym prawku na motor <500 funtow>. Ja mam prawko na auto, wiec jak obliczycie roznice pomiedzy £500, a £80, to wyjdzie wam powod dla ktorego szukam motoru do 125cc. <dla tych ktorzy nie maja kalkulatora= 420 funtow zaoszczedzone> Pozdrawiam i czekam na info o Aprilii RS 125 i Cagivie MITO. Zdecydowalem sie wybrac jeden z tych dwoch. Co wy NATO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Aprilia RS 125,jedna z najlepszych 125..ja mam wersje gs (ok 40km)i ciagnie ok 180 ,ja jechalem 160:p wyglad lepszy od cagivy mito .nie sypie sie tak jak to mówia wszyscy /polecam w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Ja tam jakos do wloskich motocykli małej pojemnosci nie mam zaufania, tez stalem przed tym wyborem i wybralem NSR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snovy Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Tez na poczatku bałem sie czy nie bedzie sie sypac ale pogadalem z innymi ktorzy maja apki i moje watpliwosci zniknely :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luuu_uk Opublikowano 18 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Witam ponownie, Wybrale, kupuje Aprilie 125. Mozecie mi polecic, ktory model wybrac, z jakiego roku polecacie, mysle, ze bede szukal tak do max 4-letniej. Plizzz doradzcie Ci mi na co patrzec kupujac uzywany motor, bo jestem zielony niestety i nie mam nikogo na miejscu, kto by mi doradzil, albo pojechal ze mna zobaczyc. Czekam na rady, z gory wielkie dzieki!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Sprawdzasz stan ogumienia, luzy na glowce ramy, czy przednie zawieszenie nie cieknie, tylny amortyzator rowniez, czy motocykl jedzie prosto (podczas jazdy puszczasz kierownice i patrzysz czy motocykl nie kladzie sie w ktoras strone) zebatki, lancuch, ogolnie czy wszystko jest proste i takie jak byc powinno. Gdy np. opony czy lancuch sa do wymiany zbijasz z ceny, a gdy cos jest nie tak z rama czy zawieszeniem (krzywe) to bym odpuscil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.