paniSylwia Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 mam vw polo 6n z 95 roku i problem polega na tym, że kiedy jade w jakąś dłuższą trasę [dla mojej polówki dłuższa trasa to taka, podczas której zdązy się rozgrzać i nagrzać wszystko w środku], postawię ją gdzieś na parkingu[np pod sklepem], wracam po 5 minutach i chcę odjechać - ona nie odpala.. muszę kvrva za każdym razem czekać aż ostygnie, ale no ile można tak jeździc? dawałam ją już na kanały, jednak chłopaki nie znaleźli przyczyny, podobno nigdy też nie sądzili, ze takiego problemu nie będą mogli rozwiązać.. może ktoś z Was kojarzy czy orientuje się co zrobić, bym w końcu mogła jeździć jak człowiek? ps. zimą zerwał mi się pasek rozrządu[na szczęscie przy prędkości 20km/h], więc mam prawie wszystko nowe pod maską. ps2. komputer też nic nie wykrywa :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 gubi iskrę, paliwa nie dostaje ? w oplu w 90% przypadków winą jest czujnik temperatury na ecu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Sprawdz sobie stan aku metoda opisana w mechanice ogolnej, a potem jaki masz poziom ladowania. Stawiam jablka przeciw orzechom ze tam lezy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 w oplu w 90% przypadków winą jest czujnik temperatury na ecu W tym przypadku stawiam na to samo. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Wymien czujnik temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paniSylwia Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Dziękuję wielce, zwrócę się z tymi uwagami i polówką do mechanika. Jeśli to będzie coś z tego, o czym tu pisaliście - stawiam piwo ;) Pozdrock. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Ja bym obstawiał także czujnik temperatury cieczy - komputer wykaże tylko jesli bedzie uszkodzony(nie bedzie obwodu). Czujnik może podawać parametry tylko że przekłamane! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 (edytowane) Koledzy wyżej dobrze piszą. Moja mamuska ma takie samo truchło (polo 95 r z silnikiem kosiarki 1.0 45KM :D). Sprawdzane było wszystko łacznie z immo. Dopiero wymiana czujnika temp płynu (ALE UWAGA, tego, z którego czyta komputer a nie tego, który idzie na deskę) pomogła. W tym przypadku czujnik padł na zasadzie, że zawsze pokazywał jedną temperaturę (coś koło 50 stopni). Jak auto było ciepłe to ni cholery nie chciało zapalić. Edytowane 26 Lipca 2010 przez bigboykr Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.