Skocz do zawartości

Reaktywacje


MOC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Guzik lubliny do tej pory smigaja zarowno wsrod sluzb cywilnych jak i mundurowych, smigaja jak nowe w przeciwienstwie do mercedesow, vw, francuzow i japonczykow a wiesz dlaczego, bo koszta ich naprawy sa smiesznie niskie.

widze ze znasz na wskros klimaty

Iskry tez jeszcze lataja

i co z tego?

masz jakies dane ile jakis aut zakupilo np wojsko w latach 1990-2010? ile z nich jeszcze dziala? jakie byly koszty utrzymania?

jesli nie znasz odpowiedzi na te pytania to przepros i wyjdz.

jak jestes takim fanem oszczednosci na serwisie to proponuje zostac ministrem obrony narodowej i zakupic tabor wozow drabiniastych- w komplecie z siekierka to biezacych napraw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze znasz na wskros klimaty

Iskry tez jeszcze lataja

i co z tego?

masz jakies dane ile jakis aut zakupilo np wojsko w latach 1990-2010? ile z nich jeszcze dziala? jakie byly koszty utrzymania?

jesli nie znasz odpowiedzi na te pytania to przepros i wyjdz.

jak jestes takim fanem oszczednosci na serwisie to proponuje zostac ministrem obrony narodowej i zakupic tabor wozow drabiniastych- w komplecie z siekierka to biezacych napraw

 

 

Idac twym tokiem rozumowania to najlepiej wogole zrezygnowac z pojazdow mechanicznych i postawic na piechote, tu serwis bylby najtanszy.

 

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Mapa_Pol...i,a,168772.html

 

http://www.rp.pl/artykul/428748_Czy_wojsko..._z_Lublina.html

 

http://forsal.pl/artykuly/390681,honker_wr...skie_drogi.html

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Honker

 

Produkcja modeli Honker była niewielka, sięgając najwyżej poziomu kilkuset sztuk. W FSR w Poznaniu w 1992 roku powstało 450 szt., w 1994 - 314 szt., 1995 - 288 sztuk. Po zaprzestaniu produkcji na początku 1996 roku, prawa do produkcji modeli Tarpan przejęła spółka Daewoo Motor Polska Sp. z o.o., która jesienią 1996 roku rozpoczęła ich montaż próbny w Lublinie. W obu tych fabrykach powstało wówczas około 20 sztuk. W 1997 roku powstało 155 szt., 1998 - 232 szt., 1999 - około 350 szt., 2000 - około 200 szt., 2001 - około 30-40 szt., 2002 - 140 szt., 2003 - 278 szt., 2004 - około 490 szt., 2005 - 177 szt., 2006 - 245 szt., 2007 - 35 sztuk. Od wiosny 2007 roku produkcja była zawieszona.

 

 

Tu jeszcze kilka historycznych informacji odnosnie lublina:

 

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Mapa_Pol...e,a,22956,.html

 

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Mapa_Pol...e,a,22274,.html

 

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Mapa_Pol...i,a,20439,.html

 

Moze byc tak i z lublinem, tylko trzeba brac przyklad, np. z nich:

 

http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Solaris-...,wiadomosc.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Produkcja modeli Honker była niewielka, sięgając najwyżej poziomu kilkuset sztuk. W FSR w Poznaniu w 1992 roku powstało 450 szt., w 1994 - 314 szt., 1995 - 288 sztuk. Po zaprzestaniu produkcji na początku 1996 roku, prawa do produkcji modeli Tarpan przejęła spółka Daewoo Motor Polska Sp. z o.o., która jesienią 1996 roku rozpoczęła ich montaż próbny w Lublinie. W obu tych fabrykach powstało wówczas około 20 sztuk. W 1997 roku powstało 155 szt., 1998 - 232 szt., 1999 - około 350 szt., 2000 - około 200 szt., 2001 - około 30-40 szt., 2002 - 140 szt., 2003 - 278 szt., 2004 - około 490 szt., 2005 - 177 szt., 2006 - 245 szt., 2007 - 35 sztuk. Od wiosny 2007 roku produkcja była zawieszona.

czy to odpowiedzi na moje pytania? bo troche nie na temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powtorze:

ile z nich jeszcze dziala? jakie byly koszty utrzymania?

Na ten temat moc nie znajdzie odpowiedzi bo w necie nie ma.

A dla niego wszystko co trafia do "służb" jest zajebiste, megafajne i w ogóle.

to maniak wojska i to że honker to konsrukcja 30 letnia do niego nie trafi

Jest w wojsku i jest megazejebiste - i nie ma dyskusji

Tylko nie rozumie, że żadna fabryka produkująca jeden typ samochodu tylko i wyłacznie na potrzeby jednej średniej wielkości armii się nie utrzyma.

Ale zaraz ci powie że świetnie się sprawdza w iraku i afganistanie i w ogóle lepszego na świecie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zaraz ci powie że świetnie się sprawdza w iraku i afganistanie i w ogóle lepszego na świecie nie ma.

a wiesz ze kumpel kupil kiedys takie cos niby Zuk lub Lublin (poczatek lat 90') robione w FSC Lublin tyle ze bylo sprowadzone z Egiptu. tam jezdzilo po pustyni.

ale sprzet byl tylko maly kroczek ewolucyjny przed Nysa\

tak czy siak wszystki te krapy byly robione na bazie Warszawy, mialby sluzyc rolnikom do wozenia ziemniakow do GSu.

a ten armie byb uzbroil bo zobaczyl ze nowa malowanie maja prawie jak US Army z czasow MASH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc tak i z lublinem, tylko trzeba brac przyklad, np. z nich:

 

http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Solaris-...,wiadomosc.html

 

Chyba nie srałeś dzisiaj.

 

"- W porównaniu z dawną wersją wprowadziliśmy ponad 30 aktywnych zmian. Obecnie staramy się o homologację."

 

30 zmian to jest nic.

I w takiej Szwecji może nie dostać homologacji, ze względu choćby na bezpieczeństwo bierne.

Ten wózek powinien być co najmniej zmodernizowany w 75%, aby w miarę funkcjonowała sprzedaż o eksporcie nie mówię. To nie jest już kwestia tego czy ten wózek jest kiepski, niewygodny czy coś, to kwestia spełnienia przez tą konstrukcję obecnych norm homologacyjnych i różnych wymogów określanych dla różnych segmentów, branż itp. bez tego to nawet nie będzie można tego sprzedać.

 

A co do Honkera. Jak zwykle po wklejałeś teksty, których nie kumasz: losy tego projektu uzależnione są od zamówień publicznych inaczej ta prywatna rodzinna firma umoczy. Nie udźwignie rozwoju i produkcji. Tym bardziej, że to wózek niszowy.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Left po raz kolejny udowadniasz wszem i wobec ze jestes zwyklym pinopijca :bigrazz: Autobusy sa sprzedawane do Szwecji od lat, aktualnie Szwedzi zamowili kilkadziesiat Solarisow zasilanych metanem :cool: Rowniez Hiszpania i jeszcze jedno panstwo sa zainteresowane kupnem tych autobusow, wiec przestan pisac te bzdury, zeby tylko sobie popisac.

 

Co do honkera, to armia rozwaza zakup kolejnych kilkudziesieciu aut, moze i wiecej i oby tak bylo. Rowniez armia iracka moze byc w nie wyposazona. A co do losow honkera to nie tylko zamowienia panstwowe ale rowniez prywatne dzis przede wszystkim decyduja o popycie. Z tym ze wymagana bedzie modernizacja tego pojazdu aby byl konkurencyjny w stosunku do juz oferowanych na rynku.

 

powtorze:

ile z nich jeszcze dziala? jakie byly koszty utrzymania?

 

 

Bardzo duzo z nich jest w sluzbach.

Co do kosztow utrzymania, to nie bede szukal daleko spojrz w ASO ile kosztuje amor do honkera a ile do G, cena x5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Left po raz kolejny udowadniasz wszem i wobec ze jestes zwyklym pinopijca :bigrazz: Autobusy sa sprzedawane do Szwecji od lat, aktualnie Szwedzi zamowili kilkadziesiat Solarisow zasilanych metanem :cool: Rowniez Hiszpania i jeszcze jedno panstwo sa zainteresowane kupnem tych autobusow, wiec przestan pisac te bzdury, zeby tylko sobie popisac.

 

Co do honkera, to armia rozwaza zakup kolejnych kilkudziesieciu aut, moze i wiecej i oby tak bylo. Rowniez armia iracka moze byc w nie wyposazona. A co do losow honkera to nie tylko zamowienia panstwowe ale rowniez prywatne dzis przede wszystkim decyduja o popycie. Z tym ze wymagana bedzie modernizacja tego pojazdu aby byl konkurencyjny w stosunku do juz oferowanych na rynku.

Bardzo duzo z nich jest w sluzbach.

Co do kosztow utrzymania, to nie bede szukal daleko spojrz w ASO ile kosztuje amor do honkera a ile do G, cena x5.

 

Co ty pie**olisz? A co ma Solaris do Lublina, młotku? Piszę o Lublinie, tępa pało. I zacytowałem fragment tekstu, który sam, pajacu, zawiesiłeś. Czy ty qrva w ogóle chociaż czytasz to co wklejasz?

A Solaris to dawny Neoplana Polska. Neoplan jako firma padł. Została fabryka w Bolechowie i na gruzach Neoplana, kolo stworzył Solarisa. I jakie "sprzedawane do Szwecji od lat"? Co ty pie**olisz? dzieciaczku? Sam gówno wiesz na ten temat. Oni tam w przetargu sprzedali raptem kilka sztuk z tzw. "napędem hybrydowym". Piszę celowo "Tzw." bo ten napęd to kompilacja silników elektrycznych z silnikiem diesla. Patent od lat stosowany w tych wielgachnych ciężarówkach Caterpillar do wywozenia gruzu z odkrywek. Oni to tylko twórczo wykorzystali w autobusach. W 1999 byłem na Targach w Poznaniu na premierze Serii Urbino, od której to się zaczęło.

Największy ich kontrakt, chłoptasiu, to sprzedaż do Grecji. Tam sprzedali kilkaset sztuk. Sprzedają jeszcze do Francji , sporo poszło do Niemiec i Czech nawet do Dubaju.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopcze nie ma z toba o czym rozmawiac. Twoj zasob wiedzy na temat solarisow jest taki sam jak lublina.

Szkoda mojego czasu na przelewanie z pustego w prozne. O tym ze Szwedzkie zwiazki zawodowe bojkotowaly solarisa za zle ustaiwenie pedalow hamulca i ze niedawno po przekonstrulowaniu ich pozycji, pojawilo sie zamowienie na kolejne kilkadziesiat sztuk tez pewnie do ciebie nie dotarlo. Na rynki zagraniczne Solaris dostarczyl setki pojazdow. Odbiorcami sa klienci z Czech, Estonii, Francji, Litwy, Niemiec, Norwegii i Szwajcarii.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopcze nie ma z toba o czym rozmawiac. Twoj zasob wiedzy na temat solarisow jest taki sam jak lublina.

Szkoda mojego czasu na przelewanie z pustego w prozne. O tym ze Szwedzkie zwiazki zawodowe bojkotowaly solarisa za zle ustaiwenie pedalow hamulca i ze niedawno po przekonstrulowaniu ich pozycji, pojawilo sie zamowienie na kolejne kilkadziesiat sztuk tez pewnie do ciebie nie dotarlo. Na rynki zagraniczne Solaris dostarczyl setki pojazdow. Odbiorcami sa klienci z Czech, Estonii, Francji, Litwy, Niemiec, Norwegii i Szwajcarii.

 

Copy i Wklej opanowałeś wyśmienicie :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...