_Monter_ Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 A jaki zakres pomiaru masz ustawiony i pomiar czego? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Chodzi pomiar napięcia. wystarczy zbliżyć do aku konektorki miernika i zaczynają się robić cyrki . Zakres pomiaru był przestawiany na każdą możliwość. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Zmień fajkę musi być z opornikiem inaczej nici z pomiaru ewentualnie miernikiem wychyłowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Wueska dzięki za rady. Pozdrokiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) mi chyba 1 faze wcielo ze statora , miedzy 1-2 napiecie przy 5 tys obr 60V , miedzy 2 - 3 - kilka V :/ , miedzy 3-1 mam 55 przy 5 tys obr...opory sa ok , wszystkie ok 1 ohma , przebicia do masy nie ma .. Edytowane 21 Maja 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 znajdź zwykła żarnikową żarówkę 5W 230V i sprawdź napięcie miedzy fazami ma świecić zawsze ;) jak nie świeci np. miedzy 1-3 to nie masz jednej fazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 No chyba Ci wcięło :-) . A tak poza tym u mnie ładowanie na jałowym niebciążone 14.3V, obciażone 14.1V a z kolei od 2 tysi w górę obciążone czy nie to 13.7-13.8V. Wygląda na to, że tak to jest z ładowaniem w motongach ich wartość 14.4V jest tylko w serwisówce. Nie, nie, nic nie jest uszkodzone i wszystko wypieściłem i sprawdziłem. znajdź zwykła żarnikową żarówkę 5W 230V i sprawdź napięcie miedzy fazami ma świecić zawsze ;) jak nie świeci np. miedzy 1-3 to nie masz jednej fazyTy się chyba boisz mierników ;-)Zarówno miernik i żarówka są dobre jednak żarówka nie poda wartości a czasem masz napięcie międzyfazowe jednak niepełne. Nigdy Twoimi metodami wobec uzwojeń nie bawiłem się więc nie wiem czy w takim wypadku też by zaświeciła. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Ja tylko się w temacie udziele, choć nie wiem czy to o czym napiszę nie było już gdzieś wałkowane. Jadwinia odmówiła ładowania. Miernik w łape i lecimy. Wszystko w normie. Dla pewności wymienione: regulator, szczotki, jeszcze jakaś kostka pod regulatorem. Dalej nic. Przed chwilą wsadziłem nowy aku. Działa jak talala. Spotkał się ktoś z czymś takim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 kto sie orientuje czy nowe chinskie statory sa cos warte ? albo moge kupic uzywke oryginal z gwarancja rozruchowa od znajomka - co wybrac ? do tego dam chyba nowy regulator tourmaxa ( do tego samego kolesia co ma alternator od vfr - bo swoja vfr skasowal i zostal mu silnik caly i troszke z nadwozia ... ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Nie boje sie mierników, ale żarówką zapewnia mi jakiekolwiek obciążenie czego miernik nie zapewnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Bierz używkę. A ci do braku ładowania z powodu akumulatora to nic nadzwyczajnego. Wielu osobom tutaj tłumaczone było, że diagnostykę warto robić na nowym lub pewnym aku. Nie boje sie mierników, ale żarówką zapewnia mi jakiekolwiek obciążenie czego miernik nie zapewnia.A to prawda. Za mało obiektów do badań ale chętnie bym pobawił się miernikiem i żarówką na kilku takich co gubią fazę po rozgrzaniu. Ciekaw jestem czy żarówka na zimnym by wystarczająco obciążyła uzwojenia, żeby skrótu dostał jakiego dostaje na ciepło. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 No nie muszę słuchać 15 minut silnika żeby sprawdzić ładowanie wystarczy 3 minuty ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Ładowanie ładowaniem ale zwarcie na uzwojeniach to nie jestem przekonany do końca. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 hmmm no najlepiej badać sinusoidy na oscyloskopie mnie tam żarówka na szybko wystarcza ;) chyba ze nie chce mi się po nią iść wtedy multimetr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) jaki alternator podpasuje do VFR 800 z 98 widze na tej stroniehttp://allegro.pl/stator-uzwojenie-iskrownik-s52-honda-vfr-800-98-99-i3263814664.html ze podpasuje od starszej vfr 750 i cbr 900 - potwierdza ktos ?? Edytowane 21 Maja 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.