GANER Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Witam,zamierzam zmienic opony w swojej xjr i tutaj jest pies pogrzebany bo niewiem :? jakie zamontować.Mam do wyboru:Dunlop D207Michelin macadam 90xPirelli DragonMoze ktos miał juz do czynienia z ww. wymienionymi :?: Sugestie i opinie mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Do XJR1300 trzy tygodnie temu założyłem Dunlopy D208 trzymają jakby były posmarowane klejem, dużo lepiej niż poprzednie D207. Zrobiłem na 207 ok.14Kkm, ja 12 poprzedni właściciel ok. 2Kkm jest to raczej duży przebieg jak na ten typ opon i nie sądzę aby udało się na D208 powtórzyć ten wyczyn, generalnie dobre gumy. Świetne też podobno są nowe Dunlopy D220, przeznaczone głównie do turystyki. Jak lubisz poszaleć załóż D208, jak sopokojna turystyka D220 a i D207 też nie będą złe.Na Przód daj 120/70/17, nie dawaj 130. ZbychoXJR1300 www.jim.siedlce.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Nie wiem czy będziesz kupować w Polsce czu UK. bo w Polsce to micheliny są do dostania 2-3 letnie. Zdecydowałem się 3 dni temu na dunlopy d207, mimo że sprzedawca chciał mi wcisnąć d205. myślałem jak Zbycho nad 208 ale na 207 zawsze parę kilometrów więcej zrobię. Na torze nie jeżdżę opon też ciągle nie zamykam więc będzie ok. Jeszcze masz do wyboru bridgestony 020 lub 056. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 D205 juz nigdy nie zaloze :clap: :D ,poniewarz mam teraz,i sa poprostu drewniane(takie twarde,jedyny ich plus to trwałosc ok.12000kmi jeszcze ok 3/4 bierznika) ,zero ostrzejszego zlorzenia sie w zakret.O przednim rozmiarze wiem ,pojezdzilem chwile na orginalnych rozmiarach poprostu rozpacz :clap: :D :clap: :D ,do pewnego momentu moto szło w zakrecie dobrz a potem było walenie sie w zakret(w ten sposób straciłem lampe ,kierunki i gmole oraz czesci garderoby :) ).Czyli albo D207,albo bridgestone 020(cena odegra główna role :roll: )Dzieki za opinie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Miałem w swoim moto Michelin macadam, ale nie sprawowały się najlepiej. Teraz jeżdżę na Bridgestonach )BT 56) i sa o wiele lepsze szcyegolnie na suchym. Na Dunlopach jesyzcze nie smigalem, moze w przyszlosci.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Jeździłem cały sezon na Metzelerach MEz4 - bardzo wytrzymałe, jednak bardzo twarde, poza tym niepewnie zachowywały się na mokrym. Obecnie mam komplet Pirelli Dragon Corsa - kleją się jak diabli, nagrzewają w chwilę, dobrze trzymają na mokrym. Niestety, wszystko kosztem wytrzymałości. Zrobiłem na nich jakieś 2500 km i już bieżnik jest sporo niższy.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 A ja bardzo polecam BT 010 przod, BT 020 tyl.Dobrze trzymaja w kazdych warunkach - najwieksza wartosc za cene. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Dzieki serdeczne za opinie :D Troche mi one rozjasniły sytuacje,a co załozylem dowiecie sie wkrótce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.