barka Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Siema mógł by ktoś mi z wymiarować bagnet od f3. Kupiłem f3 po lifcie i strasznie ciężko wkręca się go i wykręca i nie wiem czy jest oryginalny jak sprawdzałem poziom oleju to jest trochę sporo ponad stan i nie wiem czy upuścić trochę czy tak zostawić bo jak by był np. nie oryginalny bagnet od innego moto jakiś dłuższy to mogło by być dobrze tak jak teraz a jak jest Hondowski to będę musiał upuścić oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Interpunkcja, wielka litera etc itp... No prosze Was.. Co do bagnetu zobacz czy gwint nie jest przekoszony - jesli ktos wczesniej krzywo wkrecil to bedzie sie ciezko wkrecac. Co do nadmiaru - przy pomiarze wkrecasz bagnet czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Na zimnym będzie ponad skale i dobrze. W serwisówce jest wyraźnie napisane, że zimny silnik trzeba odpalić na 2 minuty, zgasić, poczekać następne 2 i wtedy mierzyć poziom oleju. Oczywiście bagnetu się nie wkręca. A tak poza tym to jeśli kupiłes moto to lepiej zlej olej i nalej nowego w ilości jak w serwisówce. Będziesz miał wtedy pewność co do własciwego poziomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 no ja sprawdzam na ciepłym silniku po jeździe postoi 10-20 min i sprawdzam no i nie wkręcam bagnetu. Po sprawdzeniu poziom oleju jest troszkę wyżej niż to zaklepane (na okrągłym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Siema mógł by ktoś mi z wymiarować bagnet od f3. Kupiłem f3 po lifcie i strasznie ciężko wkręca się go i wykręca i nie wiem czy jest oryginalny jak sprawdzałem poziom oleju to jest trochę sporo ponad stan i nie wiem czy upuścić trochę czy tak zostawić bo jak by był np. nie oryginalny bagnet od innego moto jakiś dłuższy to mogło by być dobrze tak jak teraz a jak jest Hondowski to będę musiał upuścić oleju Po tym co napisałeś wnioskuję że moto dopiero kupiłeś, tak że należy zmienić olej, i tak jak napisał kamikazemario nie patrz na bagnet tylko na pomiarkę na baniaku. Wtedy będziesz miał pewność że wlałeś tyle ile serwisówka zaleca. Jest to tym bardziej ważne że bagnet w F2 jest krótszy niż w F3, ze względu na to że miska jest płytsza. A co do tego że się ciężko wykręca, spróbuj dać nowy o-ring. Powinno pomóc. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.