Skocz do zawartości

nie wiem co sie dzieje Suzuki Gsx-r K7 750


Riko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem od pewnego czasu podczas jazdy przewaznie 1 badz 2 bieg , motor traci moc nagle wystrzal z tlumika i gasnie, pojawia sie na liczniku blad Fi, i nie mozna drania odpalic, badz przy ruszeniu cos takiego sie dzieje, wersja angielska, przewaznie to sie dzieje to przy temp ok 204 F, przy probie wtedy odpalenia moto tylko kreci i nie chce za chiny ludowe odpalic, zeby moto odpalilo trzeba poczekac kilka minut zeby ostyglo do 194F i wtedy odpali, juz sprawdzalismy wsio od paliwa poczawszy, na komp nmie pokazuje zadnych bledow, probowalem lac lepsze paliwo typu verva badz shell v-power i nie pomoglo moze kto coś słyszał o podobnym problemie u kogoś, dzięki za wszelkie wskazówki

----------------------

Pozdrawiam Ryszard N. (riko)

 

poznanskie forum motocyklistow

www.niezniszczalni.com/forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam problem od pewnego czasu podczas jazdy przewaznie 1 badz 2 bieg , motor traci moc nagle wystrzal z tlumika i gasnie, pojawia sie na liczniku blad Fi, i nie mozna drania odpalic, badz przy ruszeniu cos takiego sie dzieje, wersja angielska, przewaznie to sie dzieje to przy temp ok 204 F, przy probie wtedy odpalenia moto tylko kreci i nie chce za chiny ludowe odpalic, zeby moto odpalilo trzeba poczekac kilka minut zeby ostyglo do 194F i wtedy odpali, juz sprawdzalismy wsio od paliwa poczawszy, na komp nmie pokazuje zadnych bledow, probowalem lac lepsze paliwo typu verva badz shell v-power i nie pomoglo moze kto coś słyszał o podobnym problemie u kogoś, dzięki za wszelkie wskazówki

a zuzycie paliwa sie moze zmienilo?

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zuzycie nie wiem bo to nagle sie zdarzylo, raczej nie wzroslo, a ze anglik to nie szkodzi bo sciagnelem go jak mial 800 km przejechane i chodzil wysmienicie a juz przekulalem nim ok 12 tys km wiec wiesz, ale tez bede musial wziac to pod uwage

----------------------

Pozdrawiam Ryszard N. (riko)

 

poznanskie forum motocyklistow

www.niezniszczalni.com/forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wału korbowego. odpiąć z wtyczki i sprawdzić napięcie szczytowe ac najlepiej oscyloskopem w momencie kiedy silnik nie odpala... naturalnie. minimum 0.7V do ok 5V podczas kręcenia rozrusznikiem. Wykres napięć ma być stabilny a amplitudy stałe bez trzasków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...