Riko Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 witam mam problem od pewnego czasu podczas jazdy przewaznie 1 badz 2 bieg , motor traci moc nagle wystrzal z tlumika i gasnie, pojawia sie na liczniku blad Fi, i nie mozna drania odpalic, badz przy ruszeniu cos takiego sie dzieje, wersja angielska, przewaznie to sie dzieje to przy temp ok 204 F, przy probie wtedy odpalenia moto tylko kreci i nie chce za chiny ludowe odpalic, zeby moto odpalilo trzeba poczekac kilka minut zeby ostyglo do 194F i wtedy odpali, juz sprawdzalismy wsio od paliwa poczawszy, na komp nmie pokazuje zadnych bledow, probowalem lac lepsze paliwo typu verva badz shell v-power i nie pomoglo moze kto coś słyszał o podobnym problemie u kogoś, dzięki za wszelkie wskazówki Cytuj ----------------------Pozdrawiam Ryszard N. (riko) poznanskie forum motocyklistowwww.niezniszczalni.com/forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 witam mam problem od pewnego czasu podczas jazdy przewaznie 1 badz 2 bieg , motor traci moc nagle wystrzal z tlumika i gasnie, pojawia sie na liczniku blad Fi, i nie mozna drania odpalic, badz przy ruszeniu cos takiego sie dzieje, wersja angielska, przewaznie to sie dzieje to przy temp ok 204 F, przy probie wtedy odpalenia moto tylko kreci i nie chce za chiny ludowe odpalic, zeby moto odpalilo trzeba poczekac kilka minut zeby ostyglo do 194F i wtedy odpali, juz sprawdzalismy wsio od paliwa poczawszy, na komp nmie pokazuje zadnych bledow, probowalem lac lepsze paliwo typu verva badz shell v-power i nie pomoglo moze kto coś słyszał o podobnym problemie u kogoś, dzięki za wszelkie wskazówki a zuzycie paliwa sie moze zmienilo? pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Przeczysc wszelkie laczenia instalacj, specjalnie polaczenia z czujnikami na silniku - angielska pogoda i kwasne deszcze powoduja prrzyspieszona korozje wszystkich stykow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riko Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 zuzycie nie wiem bo to nagle sie zdarzylo, raczej nie wzroslo, a ze anglik to nie szkodzi bo sciagnelem go jak mial 800 km przejechane i chodzil wysmienicie a juz przekulalem nim ok 12 tys km wiec wiesz, ale tez bede musial wziac to pod uwage Cytuj ----------------------Pozdrawiam Ryszard N. (riko) poznanskie forum motocyklistowwww.niezniszczalni.com/forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Riko, to angol czy amerykaniec? Jeśli temp jest w F a nie C... Może i w tym przypadku jak w R1 jest jakaś wada fabryczna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Skoro zapala się FI to komp powinien widzieć problem, bo przecież on wystawia sygnał na tą diodę. Co innego gdyby nie zapalało się FI a silnik by wariował... Moim zdaniem nieumiejętnie próbujecie szczytać błedy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Czujnik położenia wału korbowego. odpiąć z wtyczki i sprawdzić napięcie szczytowe ac najlepiej oscyloskopem w momencie kiedy silnik nie odpala... naturalnie. minimum 0.7V do ok 5V podczas kręcenia rozrusznikiem. Wykres napięć ma być stabilny a amplitudy stałe bez trzasków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.